Jump to content

2006.07.31 Schwadorf B


Andain

Recommended Posts

Jeg syns Song virker mye mer positiv nå enn han har gjort tidligere. Håper dette fortsetter og vi får sett han fra hans beste side i år! :(

 

han var vistnok også veldig god sist kamp. Dette tyder bra, Wenger knows :P :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 89
  • Created
  • Last Reply

Jeg syns Song virker mye mer positiv nå enn han har gjort tidligere. Håper dette fortsetter og vi får sett han fra hans beste side i år! :(

 

han var vistnok også veldig god sist kamp. Dette tyder bra, Wenger knows :lol: :D :D

 

Greit nok at det ikke er all verden av motstander, men man ser det på hele han. Han virker mye piggere. Han jobber og sliter, og viser gode pasningsevner. Slår igjennom gang på gang, vinner dueller og virker mye mer sikker nå enn han har gjort tidligere :P

 

8-0 Hleb. Flott soloraid av Bendtner på kanten :lol:

 

Stor juvel når hjemmelaget reduserer til 1-8. heheeh

Link to comment
Share on other sites

Enig i det dere sier om Song. Ikke all verdens motstand men gutten ser ut til å spille med en helt annen selvtillit enn hva vi har sett tidligere. Han er involvert i det meste i sin sentrale midtbaneposisjon og det morsomme er at han ser nærmest ut som han er vaksinert mot feilpasninger.

Blir spennende å følge fremover. :(

Link to comment
Share on other sites

Enig i det dere sier om Song. Ikke all verdens motstand men gutten ser ut til å spille med en helt annen selvtillit enn hva vi har sett tidligere. Han er involvert i det meste i sin sentrale midtbaneposisjon og det morsomme er at han ser nærmest ut som han er vaksinert mot feilpasninger.

Blir spennende å følge fremover. :(

 

Ser ut som at han har fått sprøytet inn samme greiene som Hleb fikk i seg :lol:

Kan ikke Wenger gi litt til Gilberto også :P

Link to comment
Share on other sites

Kan folk slenge ut noen børser?

 

Jeg er spent :(

 

 

Almunia 7, Eboue 6, Toure 9, Djourou 7, Hoyte 8, Flamini 7, Gilberto 8, Fabregas 7, Reyes 9, VanPersie 9, Adebayor 8, Poom 6, Traore 9, Conolly 7, Randall 7, Song 9 BB, Lupoli 5, Hleb 8, Cygan 8, Bendtner 7, Aliadiere 6

 

Sikkert glemt noen :P

Link to comment
Share on other sites

Er det mulig å bare lage en kjapp comp. i Sony Vegas, Imers, med alle klippa? Får dem ikke ned, skjønner du! :unsure:

Mulig jeg gjør det senere idag, eller kanskje imorgen.

 

Eller legg meg til på MSN. Kan sende alt over til deg da. Sender deg mailadressen min nå.

Link to comment
Share on other sites

Er det mulig å bare lage en kjapp comp. i Sony Vegas, Imers, med alle klippa? Får dem ikke ned, skjønner du! :unsure:

Mulig jeg gjør det senere idag, eller kanskje imorgen.

Siden du har lest det, så er det ikke vits å edite, men jeg har altså fått det til nå, og lasta ned alle måla..

 

Vakre! :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Det er bra!

 

Angående kampen så må jeg si at jeg ble mektig imponert forventet ikke mer enn ca 4 mål, men du verden. Skulle nesten tro at Schwadorf ikke hadde noen keeper... :unsure:

 

Jeg ble også imponert av Poom. Fikk ikke recordet det, men for en redning han hadde!!! :unsure: Trodde den kula skulle sitte klistra i nettmaskene, men det gjorde den altså ikke.

 

Ble ikke like imponert over Aliadiere. Han hadde ihvertfall en mulighet han burde satt, men han skjøt svakt og midt på keeper. Tror ikke han har noen fremtid i Arsenal...

 

Og min favorittspiller Kolo puttet på et frispark... B)

Link to comment
Share on other sites

Bra gjennomkjøring dette tross mot antatt mye dårligere motstand....

Syns Adebayor og Van Persie herja mye så lenge de spilte. Traore ser lovende ut.

 

Ingen Rosicky og Walcott i dag..

Så derimot at Walcott sto på sidelinja.

 

Begge småskadet kanskje?

Link to comment
Share on other sites

Bra gjennomkjøring dette tross mot antatt mye dårligere motstand....

Syns Adebayor og Van Persie herja mye så lenge de spilte. Traore ser lovende ut.

 

Ingen Rosicky og Walcott i dag..

Så derimot at Walcott sto på sidelinja.

 

Begge småskadet kanskje?

 

Traore ser utrolig lovende ut, og han er vel bare 16 år? Fortsetter han på denne måten så kan han bli helt knall! :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Bra gjennomkjøring dette tross mot antatt mye dårligere motstand....

Syns Adebayor og Van Persie herja mye så lenge de spilte. Traore ser lovende ut.

 

Ingen Rosicky og Walcott i dag..

Så derimot at Walcott sto på sidelinja.

 

Begge småskadet kanskje?

 

Traore ser utrolig lovende ut, og han er vel bare 16 år? Fortsetter han på denne måten så kan han bli helt knall! :unsure:

 

Ja, Traore har vore positiv dei kampane eg har sett.. god både offensivt og defensivt.

 

Bekrefter også at han er 16 år gammal. :unsure:

 

Forresten... spelte Randall i dag? Korleis spelte han evt.?

Link to comment
Share on other sites

Bra gjennomkjøring dette tross mot antatt mye dårligere motstand....

Syns Adebayor og Van Persie herja mye så lenge de spilte. Traore ser lovende ut.

 

Ingen Rosicky og Walcott i dag..

Så derimot at Walcott sto på sidelinja.

 

Begge småskadet kanskje?

 

Traore ser utrolig lovende ut, og han er vel bare 16 år? Fortsetter han på denne måten så kan han bli helt knall! :unsure:

 

Ja, Traore har vore positiv dei kampane eg har sett.. god både offensivt og defensivt.

 

Bekrefter også at han er 16 år gammal. :unsure:

 

Forresten... spelte Randall i dag? Korleis spelte han evt.?

Ja Randall spilte. Han var ikke spesielt synlig etter min mening, men nå hadde jeg jo en god del å gjøre under kampen så det kan være en grunn...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...