Jump to content

Carlos Salcido ønsker seg til Arsenal


Andain

Recommended Posts

CARLOS SALCIDO var en av Mexico's forsvarsspillere under VM i Tyskland, og gjode i mange øynes en positiv opptreden for Mexico. I et intervju (se nedenfor) skal Salcido ha sagt at Arsenal har fulgt han siden Confederations Cup i 2005 og frem til nå.

 

"The reality is that I know that Arsenal were a team which during the Confederations Cup wanted to look at the possibilities of me going to them, but they waited to watch the World Cup and see what happened with me."

 

"I`m waiting to see what happens Ive already looked at taking an extensive English course. Now I`m dreaming more than ever. Why? Because I have been tested in many situations. I have played against big players, and big teams, and thanks to God I have had the opportunity to live, play and enjoy it. My biggest goal was to play in the World Cup, but it has always been my dream to go abroad I know that Arsenal are a great team, I know that they play in the superior tournaments, and I would be very pleased to go to them."

 

http://www.arsenal.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=22791

Link to comment
Share on other sites

Det eneste jeg klarer å få ut av denne artikkelen er at Arsenal skal ha hatt han i kikkerten i ett års tid, og at han håper hans spill i VM skal ha høynet hans sjanser til å få spille for Arsenal

Link to comment
Share on other sites

Hvem spiller i Verden med litt talent og kkvaliteter har ikke Wenger i kikkerten i liten stund??...

 

 

Men vi har vell ikke noe mot å få en forsvarspiller til

 

Et år er lenger enn en liten stund vettu!!

 

Ikke dumt med en midestopper[?] til i stallen.. kan IKKE skade!

Link to comment
Share on other sites

Har sett på han litt under VM og jeg sier ikke nei takk til han.

Han kan også spille på backen..

Tror han er i slutten av 20 årene.

 

Som sagt sier jeg ikke nei takk til han, og håper og tror at Wenger kommer til å kjøpe han..

Link to comment
Share on other sites

Var dette han som var fast makker til Marquez i VM?

 

Hvis det er han ble jeg spesielt imponert over han i kampen mot Argentina.

 

Ja, takk til en ny stopper. Vi trenger det....spesielt hvis Sol drar..

Link to comment
Share on other sites

Var dette han som var fast makker til Marquez i VM?

 

Hvis det er han ble jeg spesielt imponert over han i kampen mot Argentina.

 

Ja, takk til en ny stopper. Vi trenger det....spesielt hvis Sol drar..

 

 

 

 

Ja, han og Osorio. Mexico spilte med 3-backslinje for det meste. Salcido spilte venstre stopper....

Link to comment
Share on other sites

Var dette han som var fast makker til Marquez i VM?

 

Hvis det er han ble jeg spesielt imponert over han i kampen mot Argentina.

 

Ja, takk til en ny stopper. Vi trenger det....spesielt hvis Sol drar..

 

 

Ja, han og Osorio. Mexico spilte med 3-backslinje for det meste. Salcido spilte venstre stopper....

 

Hmm, ok... Mulig det var Osorio som jeg syns var bra, men nå var vel Mexico-forsvaret generelt solid så de er sikkert gode både Osorio og Salcido.

Link to comment
Share on other sites

Han har jo vært linket vekk fra klubben i hele sommer.

Og han har sagt at han vil spille i utlandet, selv om det ikkje ser ut som det skal gå når Portsmouth er de største favorittene.

Så har e forstått at Wenger har sagt at han kan gå viss han vill, og da vet vi alle hva som kommer til å skje...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...