Jump to content

H******s VM, jeg drømmer om seriestart!


Chaz

Recommended Posts

Kan noen se til å få avlyst det der styret til Sepp Blatter nedi Tyskland?!?!? Dårlig fotball, Freddie slåss med Mellberg (den dritten), og snart er minst 10 Arsenal spillere skadet! :D VM er noe møl, dere! Nei takke meg til en skikkelig Intertoto kamp med Newcastle eller Tottenham på den ene banehalvdelen. Og nå skryter pinadø Blatter av dommerne også. Hvorfor det? Fordi Terje Hauge dreit på draget i Paris?

 

Få VM til helsikkes vekk sier nå jeg, det forstyrrer den lokale fotballen, og folk blir firkanta i blikket. Og Ronaldinho er oppskrytt. Give me Roy Keane anyday! Ja, til og meg en drillgress kledd Martin Jolebokk er å foretrekke fremfor Lagerbäck og Beenhacker. Og spillerne til Togo vil ha en drøy mill for å spille der nede i Lederhosen land. Det er jo jaggu meg mer enn hele landet har i statsbudsjett. Kan dere forstå hvordan de gutta tenker?

 

Sepper`n; trekk deg. Du vil jo jaggu meg kutte i antallet PL klubber også, er det ikke så? Hvorfor det da, din gamle stut? For å få tid til flere meningsløse landskamper? Sepper`n go home!!! Og på toppen av det hele; engelske hooligans får skryt av tysk politi, hva gir dere meg??? Nei, ingenting er som før, avlys hele dritten er nå min mening!

 

Leyton Orient & Arsenal - hand in hand!

Link to comment
Share on other sites

Kan noen se til å få avlyst det der styret til Sepp Blatter nedi Tyskland?!?!? Dårlig fotball, Freddie slåss med Mellberg (den dritten), og snart er minst 10 Arsenal spillere skadet! :D VM er noe møl, dere! Nei takke meg til en skikkelig Intertoto kamp med Newcastle eller Tottenham på den ene banehalvdelen. Og nå skryter pinadø Blatter av dommerne også. Hvorfor det? Fordi Terje Hauge dreit på draget i Paris?

 

Få VM til helsikkes vekk sier nå jeg, det forstyrrer den lokale fotballen, og folk blir firkanta i blikket. Og Ronaldinho er oppskrytt. Give me Roy Keane anyday! Ja, til og meg en drillgress kledd Martin Jolebokk er å foretrekke fremfor Lagerbäck og Beenhacker. Og spillerne til Togo vil ha en drøy mill for å spille der nede i Lederhosen land. Det er jo jaggu meg mer enn hele landet har i statsbudsjett. Kan dere forstå hvordan de gutta tenker?

 

Sepper`n; trekk deg. Du vil jo jaggu meg kutte i antallet PL klubber også, er det ikke så? Hvorfor det da, din gamle stut? For å få tid til flere meningsløse landskamper? Sepper`n go home!!! Og på toppen av det hele; engelske hooligans får skryt av tysk politi, hva gir dere meg??? Nei, ingenting er som før, avlys hele dritten er nå min mening!

 

Leyton Orient & Arsenal - hand in hand!

'

Mange sterke ord fre deg her Chaz. Det er mye god fotball i VM, gruppespillet er det mange kjipe kamper med dårlig fotball. Men vent til etter gruppespillet, vil bli mange gode kamper der! Gled deg over at det er VM og se det positive i det, ikke bare det negative!

 

For det første: Det med skader på spillere gjelder alle lag, Manu, Chelsea, Tottenham! Ikke bare Arsenal!

For det andre: De 10 spillerne som er skadede, som du klager så fælt på fordi "VM har skada dem", de blir friske, slapp av man! Fortsatt lenge til seristart! Laxen a Jacksen!

 

Enig med deg Tonymontana! ;)

Link to comment
Share on other sites

bitter fordi Norge ikke er med eller?

VM er da KOS som bare det, fryder meg over VM, er så glad det er VM. VM er noe av det største. Og det GLEDER meg at det er VM.

 

 

Eg er utruleg glad for at Norge IKKJE er med.

Norge er altfor dårleg til å ha noko i Tyskland å gjere. Vi hadde berre gjort skam på flagget.

Link to comment
Share on other sites

Vm er en fin oppladning til seriestarten, fikk f.eks sitt hva som ligger i vår nye signering Tomas Rosicky :D To flottemål ;) Gleder meg til Sesongstarten igjen jeg og, men alt i alt VM er bedre enn OL etc. Er langt ifra enig med at VM burde avskaffes, VM er en fantastisk turnering! Synes du fotballen er kjedelig i åpningen av VM bør du vente til di store laga skal spille mot hverandre. Og i år er det så mange gode spillere på hvert lag, nei for å si det slik, jeg sitter hvertfall klistret forran tv skjermen. Nei fotball er livet! :P

Link to comment
Share on other sites

VM fotball er en herlig tid.

Og VM fotball engasjerer. Dette er en høytid som må nytes.

Har vært noen gode spennende kamper og Tomas R. igår

var høydepunktet.

Akkurat nå er det VM og ingenting annet som gjelder.

Link to comment
Share on other sites

VM er jo høydepunket i hver 4 årsperiode! Drømmer også om seriestart, men synes VM er herlig! Med projektoren opprigget i stua er det bare å nyte flott fotball! Endel kjipe kamper i innledningen, men det bygger seg bare opp og opp iløpet av den neste måneden! VM kutter iallefall silly season ned med en måned. Litt annen fokus enn ellers. Lar Wenger få arbeidsfred det:)

Link to comment
Share on other sites

Artig skrevet Chaz, selv om jeg nødvendigvis ikke er like enig i alt. ;)

 

Når det gjelder Sepper'n så er jeg svært enig. Det er en person jeg ikke setter særlig stor pris på. Han symboliserer det snuskete som foregår i fotballen. I tillegg kommer drøssevis med rare uttalelser.

 

Satser på at det ikke er Arsenal sin tur til å lide i form av skader. Der har vi virkelig fått gjennomgå tidligere.

Link to comment
Share on other sites

Artig skrevet Chaz, selv om jeg nødvendigvis ikke er like enig i alt. ;)

 

Når det gjelder Sepper'n så er jeg svært enig. Det er en person jeg ikke setter særlig stor pris på. Han symboliserer det snuskete som foregår i fotballen. I tillegg kommer drøssevis med rare uttalelser.

 

Satser på at det ikke er Arsenal sin tur til å lide i form av skader. Der har vi virkelig fått gjennomgå tidligere.

 

Noensinne hørt om ironi? ;)

Link to comment
Share on other sites

VM er den koseligste tiden du finner. Gode kamper spekket med de beste spillerene i verden. Hva mer kan du ønske?

 

Fotball i Norge på baner som er humpete og ingen lag kan spille ballen mer enn 4 trekk før det blir most framoer? Jeg foretrekker VM for å si det sånn.

Link to comment
Share on other sites

Noensinne hørt om ironi? :lol:

 

Tolket ikke det du skrev som ironi, dette tok jeg bokstavelig! :lol: Og for øvrig er jeg enig! :lol:

Det viktigste med VM er at Arsenal-spillerne ikke blir skadet. Jeg er nesten livredd hver eneste kamp en gooner er med. Naturligvis kan det være positivt å dra med seg erfaringene fra en slik turnering, men risikoen er jo at man ikke er like sulten når man kommer tilbake. Går en slik slitsom turnering ut over det overskuddet de må ha i august, da en ny maraton starter?

 

Og så langt har vel fotball-VM vært en skuffelse? Lite positiv fotball, og få mål.

Link to comment
Share on other sites

Jøss er noen Goonere så enspora at de evner ikke å glede seg over god fotball?

Fotball VM vil alltid forbli en stor og underholdende begivenhet.

Åpningskampene i gruppene har vært varierende men det kommer.

 

Og ja Blatter er en sau :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jøss er noen Goonere så enspora at de evner ikke å glede seg over god fotball?

 

Det er nettopp det vi gjør - vi er så ensporet at vi kun setter pris på den gode fotballen Arsenal leverer! :lol: Fra spøk til alvor, fotball-VM er vel og bra det, bare det ikke går ut over Arsenal. Og det blir nok bedre fotball når det drar seg til. Mange av de store lagene er "slow starters". Men selv om jeg kan sette pris på god fotball, så har jeg ikke noe følelsesmessig engasjement i forhold til hvem som vinner VM. Dessuten synes jeg det er litt håpløst å sitte inne foran kassa en fin sommerkveld. Det er også greit med en liten pause før alvoret tar til igjen i august. De kan jo bli for mye fotball, eller hva? Mørke høst- og vinterkvelder, med vind og regn, er et mer naturlig utgangspunkt for å benke seg foran TVen for å se på fotball.

Link to comment
Share on other sites

Eg er utruleg glad for at Norge IKKJE er med.

Norge er altfor dårleg til å ha noko i Tyskland å gjere. Vi hadde berre gjort skam på flagget.

 

Det er heller å gjøre skam på Norge å skrive noe slikt som det der! Maken til lavmål. Angola taper sannsynligvis alle kampene sine dette VM, men jeg regner med de er jævli stolte bare av å ha vært der. Hadde Norge vært deltaker i VM så hadde jeg også vært meget stolt. Norge har jo faktisk potensiale til å slå mange av landene i VM også.

 

Skam deg tonymontana.

Link to comment
Share on other sites

Fotball VM er verdens største sportsbegivenhet. Ingen tvil om det. Likefullt mener jeg det hele er totalt uinterressant i forhold til det som kommer: seriestart med Arsenal, sesongen 06/07.

 

Selvsagt kan det være hyggelig med en enkelt god VM-kamp, men det er ikke i nærheten av å se Arsenal spille. Så til de grader ikke! Det hjelper ikke at vi snakker om VM i verdens største og mest populære idrett.

 

Arsenal er Arsenal, og ingenting kan måle seg. Derfor tar jeg pause, og ser frem til pre-season!

Link to comment
Share on other sites

Her er mitt vesle bidrag i denne debatten.

 

Prioriteringsliste:

1. Arsenal

2. Arsenal

3. Arsenal

4. Arsenal Ladies

5. Arsenal tea-lady

6. FIFA World Cup

 

Ellers kunne VM med fordel vore kutta ned til 3 veker. Eit tettare kamp-program, men kva så? Det vert likt for alle. Slik som det er nå skapar det problem for klubbar som skal ut i kvalifisering til Champion's League. I ytterste konsekvens kan det koste Arsenal ein plass i gruppespelet. Hvis så skulle skje, vær snill å sende rekninga til Sepp Blatter.

Hitil har VM-sjåinga vore svært begrensa for min del, men dei neste kampane med Mozart tenkjer eg å få med meg. Fortset det i same stilen vert han VM's beste.

Link to comment
Share on other sites

Jøss er noen Goonere så enspora at de evner ikke å glede seg over god fotball?

 

Det er nettopp det vi gjør - vi er så ensporet at vi kun setter pris på den gode fotballen Arsenal leverer! :lol: Fra spøk til alvor, fotball-VM er vel og bra det, bare det ikke går ut over Arsenal. Og det blir nok bedre fotball når det drar seg til. Mange av de store lagene er "slow starters". Men selv om jeg kan sette pris på god fotball, så har jeg ikke noe følelsesmessig engasjement i forhold til hvem som vinner VM. Dessuten synes jeg det er litt håpløst å sitte inne foran kassa en fin sommerkveld. Det er også greit med en liten pause før alvoret tar til igjen i august. De kan jo bli for mye fotball, eller hva? Mørke høst- og vinterkvelder, med vind og regn, er et mer naturlig utgangspunkt for å benke seg foran TVen for å se på fotball.

 

Ingenting slår Arsenal.Der er vi helt enige :lol: Personlig så har jeg alltid likt å se VM fotball.

1974 som var mitt første gjorde et uutslettelig inntrykk.

Har vel heller ikke det følelsesmessige som når det gjelder Arsenal,men England håper jeg

alltid på.

Må ærlig innrømme at det fine sommerværet har blitt prioritert så langt.Og toppkampen i går..

jo Ålgård 10.2 slo Riska 9-8.Det kaller jeg underholdning.

Tyskland - Polen ble en nedtur :lol:

Men England kl. 18 idag er bankers.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...