Jump to content

Hvem blir Arsenals "stjerne" dette VM?


NasseBløff

Recommended Posts

Jeg tror Van Persie bir veldig god. Arsenals beste i VM..

 

Helt enig! Så Holland-Australia og ble virkelig imponert over Persie. Han står nesten bak alt av angrepspillet til nederlenderne...

 

Helt klart van Persie ja! Gleder meg til å se han i VM. Kommer til å eie rett og slett, allerede på søndag:D

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror Van Persie bir veldig god. Arsenals beste i VM..

 

Helt enig! Så Holland-Australia og ble virkelig imponert over Persie. Han står nesten bak alt av angrepspillet til nederlenderne...

 

Helt klart van Persie ja! Gleder meg til å se han i VM. Kommer til å eie rett og slett, allerede på søndag:D

Spesielt at han blir brukt på høyrekanten da. Kanskje det er hans fremtidige rolle på Arsenal og. Derifra kan han skjære inn å avslutte, og det er vel som avslutter han er klart best.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror Van Persie bir veldig god. Arsenals beste i VM..

 

Helt enig! Så Holland-Australia og ble virkelig imponert over Persie. Han står nesten bak alt av angrepspillet til nederlenderne...

 

Helt klart van Persie ja! Gleder meg til å se han i VM. Kommer til å eie rett og slett, allerede på søndag:D

Spesielt at han blir brukt på høyrekanten da. Kanskje det er hans fremtidige rolle på Arsenal og. Derifra kan han skjære inn å avslutte, og det er vel som avslutter han er klart best.

Det er også fra høyrekanten han har skjært inn og scort sine vakreste mål for Arsenal, tenker da på feks målet mot Blackburn og Aston Villa i sesongen som var.

Kanskje det er der han kommer til å blomstre for oss? Uansett, jeg tror van Persie har potensiale til å bekle både en spiss og/eller en kantrolle om om han får sjansen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror Van Persie bir veldig god. Arsenals beste i VM..

 

Helt enig! Så Holland-Australia og ble virkelig imponert over Persie. Han står nesten bak alt av angrepspillet til nederlenderne...

 

Helt klart van Persie ja! Gleder meg til å se han i VM. Kommer til å eie rett og slett, allerede på søndag:D

Spesielt at han blir brukt på høyrekanten da. Kanskje det er hans fremtidige rolle på Arsenal og. Derifra kan han skjære inn å avslutte, og det er vel som avslutter han er klart best.

 

Allikevel viktig å huske at dette er fra høyresiden i en 4-3-3 formasjon. Hvor han da altså er høyre spiss..

Ganske annerledes rolle enn i en 4-4-2 formasjon

Link to comment
Share on other sites

Jens har vært igjennom en helt utrolig sesong og jeg tror han blir en av de store profilene. Men om han blir den størte avhengier av hvor bra Tyskland gjør det.

 

Henry er jo en av verdens aller beste spillere og blir garantert å sette sitt preg på VM

 

Jeg har også tro på at vår nyervelvelse Rosicky og Tjekkia kommer til å gjøre det bra.

Link to comment
Share on other sites

Kommer Spania langt så kommer Reyes til å storspille! Sammen med folk med samme spillestil som ham så kan han nok bli god nok til å kalles verdens beste ving! :D Ikke slakt meg nå hvis du er uenig.. bare kom med saklige svar om du skal si noe...

Link to comment
Share on other sites

Kommer Spania langt så kommer Reyes til å storspille! Sammen med folk med samme spillestil som ham så kan han nok bli god nok til å kalles verdens beste ving! :D Ikke slakt meg nå hvis du er uenig.. bare kom med saklige svar om du skal si noe...

Helt klart Reyes. han har spilt utrolig i generalprøvene, og han kommer til og bli en god makker til Torres på topp. Tror også Fabregas har en sjanse til og slå igjennom :D

Link to comment
Share on other sites

Er vanskelig å si hvem som kan komme til å være den beste. Adebayor kan godt ende opp med å putte en del mål, Reyes kan bli en viktig brikke for Spania, og van Persie for Nederland. Henry har ikke alltid klart å spille opp til forventningene for landslaget, men han er klart en av deres viktigste spillere i likhet med Zidane.

Ljungberg er sammen med Mellberg, Larsson og Zlatan en av de viktigste spillerne for Söta Bror, og Senderos og Djourou kan ende opp med å lukke butikken for Sveits. Lehmann kan fort ende opp med å bli veldig viktig for Tyskland, med sin rutine og stabilitet i mål og Eboue og Toure tror jeg kan gjøre det veldig bra med Elfenbenskysten. Uansett, det blir et spennende VM, med mange Arsenalspillere, spesielt unge Arsenalspillere.

Link to comment
Share on other sites

Dette kommer uten tvil til å bli Thiery's VM.Han har skuffet til nå og nå

tror jeg han vil vise seg fram.

Ellers blir Toure stor tror jeg i dette VM og blir kåret til VM's beste midtstopper.

Link to comment
Share on other sites

Har lest fra spanske fotballeksperter at Reyes virker veldig sulten på å vise seg fram og er i god form.

Tror fort Jose kan bli ein av stjernen... men da må han først spille seg inn på laget, så må jo Spania komme ganske langt..

 

Ellers er jeg ganske sikker på at Robin kommer til å storspille for Holland, men viss ikkje deg vinner i dag.

Ja då tror e at de skal slite med å komme videre.

Robin har jo også sagt at Arsenal-vanPersie og Nederland-vanPersie er to forskjellige spillere.

Hos Nedereland får han lov til å dribble å vise fram... mens hos Arsenal skal han finne best plassert medspiller å sentre med en gang.

 

 

E å så jo argentina-Elfenbenkysten i går. Og vi alle så at Kolo storspilte bak der, men var heller litt skuffet over Eboue.

 

Det er jo en selvfølge at Titi kommer til å bli ein av de store stjernene,. men da må frankrike spille godt.

Link to comment
Share on other sites

Interessant å se Robin V Persie i en helt annen rolle på landslaget enn

i Arsenal.Han fungerer godt på midtbanen og kan fort bli en av VM's store spillere,men

etter Tomas R sin oppvisning så kan det bli han eller Thierry Henry.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Den som har imponert mest så langt er vell Cesc..

 

All honnør til Senderos som har gjort et godt VM så langt.

Synd han har skada seg.

 

Men enig så langt er vår unge spanske stjerne den som har imponert mest.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...