Jump to content

2006.07.15 Barnet B


Andain

Recommended Posts

Takk for alt Didrik.. Noen som bryr seg om andre Gunner supportere:)

We are family :P

 

Fortsatt 0-0 etter 60 min.

Aliadiere hadde nettopp enda en kjempesjanse akkurat nå.

Arsenal dominerer kampen, men mangler litt på presisjon.

Van den Berg er kommet på for Song.

(siste som gikk av over var Smith)

Lupoli kom på for Flamini.

 

67 min. Barnet scorer! 1-0 på dødball fra siden...

Link to comment
Share on other sites

blei det mål ? det står 0-0 her

Står 0-0 over alt, men det var da ingen grunn til å

annullere det?! Fikk ikke med meg det iaf?! Anyone?

 

De sier jo: "If it is a goal it will be the winner", så da er det vel 0-0...

 

Full Time Whistle: 0-0 obviously.

Aliadiere var nok vår bestemann, selv om han var svak i avslutningene.

Grei innsats fra gutta, og litt imponerende av Barnet (for meg iaf).

 

Fra Highlights:

Barnets "mål" ble annullert for "noe", men må ærlig si at jeg ikke skjønner hvorfor?

Link to comment
Share on other sites

blei det mål ? det står 0-0 her

Står 0-0 over alt, men det var da ingen grunn til å

annullere det?! Har ikke fått med meg det iaf?! Anyone?

 

De sier jo: "If it is a goal it will be the winner", så da er det vel 0-0...

 

JAAA!!!

 

Selv om det ikke er viktig, så engasjerer jeg meg fordet.. kjenner en liiiten PL-feeling!

Link to comment
Share on other sites

Har nettopp sett 1. omgang og det var mykje positivt å sjå.

Almunia: Sikker i mål. Fungerte og som sweeper ved eit par anledningar og var ganske god. 7

Gilbert: Ok kamp av Gilbert. Blei ikkje satt på store prøvar defensivt, men var lite aktiv offensiv. 5

O'Cearuill: Egentlig umulig å bedømme ein midtstoppar i ein omgang der Arsenal dominerer såpass, men virket sterk og rask spiller. 6

Cygan: Dagens kaptein viste seg frå ei veldig bra side i dagens kamp. Styrte forsvaret bra. 7

Hoyte: Bestemann i forsvaret i dag. Også god framover. 8

Hleb: Den friskaste på midtbanen i dag. Prøver gjerne på gj.bruddspasningar og driblingar. 8

Song: Har dei utruligaste feilpasningane. Pasningar til og med eg kan klare(spiller i 6 divisjon Norge). Nokre gode ballerobringar dog. 4

Flamini: Såg ikkje mykje til midtbaneterrieren i dag, men det eg såg var bra. 6

Smith: Glimter til i blant, men forsvinner litt ofte ut av kampen. Viser definitivt potensial. 6

Aliadiere: Mangla kun måla i dag. Var veldig frisk på topp. Minus for å brenne eit par feite sjangsar. 7

Bendtner: Skuffet i denne 1. omgangen. Hadde og eit farleg tilbakespill. 5

Link to comment
Share on other sites

Har også sett 1. omgang nå... en omgang som gikk ufattelig treigt, og med dårlig fotball. Men hva gjør det når enkelte enkeltspillere blomstrer.

 

Almunia har hele roen bak. Kald og rolig og tar alt med jerngrep.

 

Hoyte klarer seg greit, men jeg er ikke enig i at han var forsvarets beste. Han kommer på enkelte gode initiativer, og slipper ingenting forbi seg bakover... kanskje han som er førstevalget på VB om Cole reiser.

Cygan er forsvarets beste, helt klart. Han er som en mur bak, helt alene, og har ikke gjort noen bloopers enda. Positivt foran PL-sesongen.

O´Cearuill kommer desverre i skyggen av Cygan, men virker sikker bakover, og kommer av og til litt med frem også.

Gilbert viser at han ikke bare hadde flaks den tiden han var god når han fikk sjangsen i forrige sesong. Tar det som er, og viser at han er å regne med som veldig god backup.

 

Smith virker som en med litt futt i. Synd at det er så mange gode på begge vinger på 1.laget, for hans del, for ellers så hadde han vært bra, men han får nok ikke sjansen, lån ham ut eller selg ham. Men i 1.omg. i dag har han vært god.. viser fin teknikk og fart.

Flamini var skuffende. Han er helt uynlig, men glimter til av og til og dribler av et par mann, og slår et par fine gjennombruddspasninger, men ellers så er han skuffende.

Song sa jeg mye positivt om forrige sesong.. men jeg må beklage og si at dere hadde rett. Han er direkte dårlig, og han makter ikke å slå de enkleste baller. Greit som en kjempe som kan komme inn og holde på en ledelse, men å starte en kamp der bra spill må gå gjennom ham, da er han ikke noe å ha på.

Hleb er kanskje den beste Arsenalspilleren i 1.omg. Han viser strålende teknikk, og han bør skremme både Reyes, Ljungberg, Rosicky osv. foran neste sesong om hvem som får førstevalget på vingene.

 

Bendtner virker sterk og som en god hodespiller, men han viser ikke noe igjen i dag. Det går en del spill gjennom ham, og det går fint, men det virker ikke som han har dagen og 1.touchen sitter liksom ikke.

Aliadiere var overraskende. Han viser at han ikke er en spiller som må selges, eller heller lånes bort. For han kan vise seg å bli en super-sub med tida. Han har fart, teknikk og overblikk. En virkelig god spiller som faktisk talt kan regnes med allerede neste sesong.

 

Alt i alt var enkeltspillerne flinke.. men laget er ikke samspilt og det er ikke noe flyt i spillet, men helt klart en godkjent kamp med dette urutinerte laget. Må si det var positivt.

 

Filmer:

Wenger-intervju etter kampen.

Credits, Gunner7

Hele 1.omgang.-litt kuttet enkelte steder.

Thanks, Lanesra

1.omg. høydepunkter.

Credits, Fella

Høydepunkter.

Credits, Chazo

Link to comment
Share on other sites

Svakt å ikke slå Barnet. Laget er utenfor divisjonssystemet i England og skal være easy match. Selv for reserver/juniorer.

Var etter en ferie.. laget er ikke samkjørt, og spillerne kan være stive og støle.

Link to comment
Share on other sites

Har sett andre omgang av kampen nå og det var eit par spelerar som imponerte meg.

Muamba: Duellsterk spelar. Ganske lik Song i spele stil berre mykje betre pasningar. Uforståelig kvifor Wenger kjøper Song når han har eit større talent i Muamba.

Stokes: Spelte venstre-kant og gjorde ein bra innsats. Hadde nokre gode forsøk på gj.bruddspasningar. Ein ganske forskjellig type frå Smith som er god 1 mot 1 mens Stokes verkar kvikkare i hovudet.

van den Berg: Gjorde eit par gode løp og viste bra fart og god teknikk.

Connolly: Den lovande midtstopparen var god i 2. omgang. Vant det som var av duell og god med beina også.

Link to comment
Share on other sites

Svakt å ikke slå Barnet. Laget er utenfor divisjonssystemet i England og skal være easy match. Selv for reserver/juniorer.

 

Barnet er ikkje utanfor divisjonssystemet i England. Dei er i Division Two, og var det også forrige sesong.

 

Med tanke på kampen så var det feriepreg over den, ikkje så rart med tanke på at det var vanvittig varmt (over 30 grader i skyggen). Aliadiere burde/skulle ha scora minst to mål, men virker å vere totalt blotta for sjølvtillit framfor mål. Hleb var god den omgangen han spelte. Målet til Barnet vart annulert for offside, såg tvilsamt ut frå der eg stod (omtrent rett på linje med linjemannen).

Link to comment
Share on other sites

Svakt å ikke slå Barnet. Laget er utenfor divisjonssystemet i England og skal være easy match. Selv for reserver/juniorer.

 

Feil. Barnet er i League Two.

 

Beklager så mye. Mente at jeg leste i TGP at Barnet hadde falt ut av divisjons systemet og at det var derfor ungdomsavdelingen ble lagt ned og Paul Rodgers gikk til Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...