Jump to content

2006.07.15 Barnet B


Andain

Recommended Posts

Dette blir nok en kamp for de unge, får håpe walcott får spille hele kampen. Kanskje sammen med Lupoli eller Bendtner.

 

Tviler på at vi får se Walcott her gitt. Han får nok noen uker ekstra fri i og med at han er i VM.

 

Spørs vel hvor langt England kommer det?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Noen tv kanaler som viser denne kampen?

Kampen går på Arsenal TV Online. Ellers er det nok ingen kanaler som viser kampen, nei

 

Synd, men kunne det vært mulig for noen å tatt den opp fra Arsenal TV, og legge den ut et sted?

Link to comment
Share on other sites

Noen tv kanaler som viser denne kampen?

Kampen går på Arsenal TV Online. Ellers er det nok ingen kanaler som viser kampen, nei

 

Synd, men kunne det vært mulig for noen å tatt den opp fra Arsenal TV, og legge den ut et sted?

Eg anbefaler deg å registrera deg på soccerpulse sitt forum der blir sannsynlegvis kampane tatt opp. Sida er: http://www.soccerpulse.com/forum/index.php?showforum=133 Du må registrera deg for å få tilgang til dette. Det er gratis!

Link to comment
Share on other sites

Noen tv kanaler som viser denne kampen?

Kampen går på Arsenal TV Online. Ellers er det nok ingen kanaler som viser kampen, nei

 

Synd, men kunne det vært mulig for noen å tatt den opp fra Arsenal TV, og legge den ut et sted?

Eg anbefaler deg å registrera deg på soccerpulse sitt forum der blir sannsynlegvis kampane tatt opp. Sida er: http://www.soccerpulse.com/forum/index.php?showforum=133 Du må registrera deg for å få tilgang til dette. Det er gratis!

 

[Fant tilfeldigvis ut at jeg merkelig nok var medlem fra før, så det var ganske så enkelt.]

 

Men kommer noen til å legge ut hele kampen der tror du?

Link to comment
Share on other sites

For de som vil se kampen. Det er jo bare å betale for et mnd abonnement på Arsenal tv. Koster ca 50 kr.

 

Hvilken ordning er dette? Hvordan betaler man osv.?

 

1. omg.

- - - - - - - - - - Almunia - - - - - - - - - -

Gilbert - Connolly - Cygan - O´Cearuill

Hleb - - - Song - - Flamini - - - Larsson

- - - - - - - Bendtner - Lupoli - - - - - - -

 

2. omg.

- - - - - - Poom/Mannone - - - - - -

Gilbert - Connolly - - Cygan - Hoyte

Smith - Flamini - Muamba - v.d.Berg

- - - - - - Stokes - Aliadiere - - - - - -

Link to comment
Share on other sites

Betaler med visa kort. Bare gå inn på Arsenal.com og trykk på der det står Arsenal tv. Så får du forklart alt der.

 

Hvis jeg betaler kjapt i dag nå, så ordner det seg slik at jeg kan se kampen så fort som kl. 16.00 i dag?

Link to comment
Share on other sites

Lurte på ein ting med tanke på registrering: Må man oppgi pin-kode til kortet for å få tilgang??

Holder på og registrerer meg nå, 2 sek. så får du svaret, bare editer denne posten øyeblikk.

[Pin-koden, er det "security code" det?]

Link to comment
Share on other sites

Lurte på ein ting med tanke på registrering: Må man oppgi pin-kode til kortet for å få tilgang??

Holder på og registrerer meg nå, 2 sek. så får du svaret, bare editer denne posten øyeblikk.

[Pin-koden, er det "security code" det?]

Det var nettopp det eg lurte på? :P

Link to comment
Share on other sites

Lurte på ein ting med tanke på registrering: Må man oppgi pin-kode til kortet for å få tilgang??

Holder på og registrerer meg nå, 2 sek. så får du svaret, bare editer denne posten øyeblikk.

[Pin-koden, er det "security code" det?]

Det var nettopp det eg lurte på? :P

 

Hmmm...javell, da er det nok ikke så lett.

 

Men jeg har delvis registrert meg nå, og jeg trengte ikke noe kode. "Security code'n" er en kode som ikke står på kortet, som du sikkert har gjemt bort et sted, etter hva jeg skjønte.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal XI har spilt en brukbar 1. omgang.

Aliadiere, Bendtner, Hleb og Song burde alle scoret.

Spesielt Aliadiere har hatt gode muligheter og burde

strengt tatt hatt en straffe. Spillerne virker litt kamp-

rustne - og Barnet er "brukbare", men skal ikke kunne

vinne dette. Har sett overraskende lite til Ryan Smith...

 

[1. omgang slutt: 0-0]

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...