Jump to content

2006.07.22 Ajax H


Andain

Recommended Posts

Helt riktig, Morten. Som kommentatoren nyss sa; "Dennis, you will be sorely missed". Dennis Bergkamp ER personifiseringen av det nye suksessfylte Arsenal. Pure, pure class!!! Hvis ordet legende kan brukes så er det om en spiller som DB10. The Dutch Master!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Trist å vite av det var siste gang vi så Bergkamp på banen, men han fikk ihvertfall en skikkelig bra avslutning på vår nye stadion som så helt strålende ut. Veldig bra stemning og trøkk og en gressmatte golfspillere gjerne ville brukt!

 

Et flott farvel til en av Arsenals- og verdens beste spillere gjennom tidene.

 

"There's only oooooooooooooooooooooooooooone Dennis Bergkamp!!"

Link to comment
Share on other sites

noen som har arsenal målene ?

på forhånd takk

 

Eight minutes in the second half, Arsenal equalised. Bergkamp fed Dixon on the right, who floated a cross to the near post as he had throughout the ‘90s at Highbury. Henry latched on to it, held off his marker and side-footed a shot past Van der Sar from close range.

 

then, in the final minute, Kanu darted inside and saw his shot deflect off Jaap Stam and beat keeper Stanley Menzo at the near post for the winning goal.

Link to comment
Share on other sites

For min del så er det litt vanskelig å laste ned dette her siden eg bruker telefonen til å sende innlegg og div med..men en ting eg lurer på er hvem var det som scoret 2 målet til Arsenal?

Link to comment
Share on other sites

For min del så er det litt vanskelig å laste ned dette her siden eg bruker telefonen til å sende innlegg og div med..men en ting eg lurer på er hvem var det som scoret 2 målet til Arsenal?

 

Kanuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ;)

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk kamp!

 

I will never forget you Bergkamp, R.I.P!

 

van Basten og Overmars imponerte meg stort, men synd at Henry ikke gjorde mer enn han gjorde, han kunne løpt ned hele Ajax om han ville, men det er greit det kan gjorde også, han var på banen for å showe.

 

Noen som er interessert i torrent til kampen og intervju med Bergkamp i pausen? Gidder ikke å legge ut hvis ingen er interesserte.

Link to comment
Share on other sites

It looks good, allright! ;)

 

 

.... men det er f...meg alt. Ashburton Grove ligner mer ett gigantisk diskotek. ;)

 

Det er problemet meg dagens nye baner, noe jeg har påpekt mang en gang. Det blir noe sjeleløst over det hele. AG blir sikkert en ok plass, men, sorry to say, jeg savner Highbury allerede. Også blir det litt sånn plastic-fantastic feeling.

 

Har personlig vært og sett Emirates Stadium utenfra, og der kan jeg si det viser mye respekt. Innenfra ligner den litt på banen hvor EM-finalen ble spilt, altså Estádio Da Luz, men banen vår er vel kanskje mer oval i formen og litt mer åpen slik at sollyset slipper ned. Men utenfra er den et syn helt for seg selv, med de to broene over jernbanen, og de er ikke akkurat så liten. Ellers så er jo stadion jævli svær i seg selv, fikk ikke plass til hele stadion inne i foto-linsa når jeg var der for to uker siden.

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk kamp!

 

I will never forget you Bergkamp, R.I.P!

 

van Basten og Overmars imponerte meg stort, men synd at Henry ikke gjorde mer enn han gjorde, han kunne løpt ned hele Ajax om han ville, men det er greit det kan gjorde også, han var på banen for å showe.

 

Noen som er interessert i torrent til kampen og intervju med Bergkamp i pausen? Gidder ikke å legge ut hvis ingen er interesserte.

 

Ja, gjerne!

Link to comment
Share on other sites

en ting eg lurer på er hvem var det som scoret 2 målet til Arsenal?

 

Kanuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ;)

ja det stemmer..fant det ut for en stund siden..litt synd at ikke Pires eller Platt spilte. Og det overassket meg at Glenn Helder spilte..

Link to comment
Share on other sites

Farvel Dennis! Du og eg blei goonera sammen, på nesten samme dag. Du har likevel klart å utrette meir for klubben enn kanskje nokon andre. Kva har eg å stille opp med? Livet mitt kjennest meiningslaust.

 

Dennis Bergkamp. Takk.

Link to comment
Share on other sites

It looks good, allright! ;)

 

 

.... men det er f...meg alt. Ashburton Grove ligner mer ett gigantisk diskotek. :blink:

 

Det er problemet meg dagens nye baner, noe jeg har påpekt mang en gang. Det blir noe sjeleløst over det hele. AG blir sikkert en ok plass, men, sorry to say, jeg savner Highbury allerede. Også blir det litt sånn plastic-fantastic feeling.

 

Skjønner hva du mener, savner også Highbury. Men jeg mener at det var nødvendig for Arsenal som klubb å ta dette skrittet. En klubb som Arsenal trengte en større bane....

 

Vi må bare venne oss til den nye lekestuen!

 

Men jeg skjønner absolutt hva du mener, det var noe unikt med Highbury.

 

Takk for linkene Helmik'n.

 

Synes det var fett at Oleg spillte. En av mine favorittspillere. :ph34r:

Synd at mannen aldri fikk et mål i Arsenal trøyen.

 

Ble imponert over Winterburn og Overmars....Måten de gikk inn i taklingene på! Overmars løp utrettelig!

Link to comment
Share on other sites

For en kamp! Hadde æren av å sitte ringside og nøt opplevelsen. Alt var perfekt! Enormt fint stadio med en fantastisk atmosfære og fine fasiliteter. Men på en annen side innså jeg at det blir vanskelig å legge Highbury bak seg med det første. Emirates har alt et fotballanlegg trenger og litt mer men den intimeten og det spesielle med Highbury er ikke helt det sammen. Men vi venner nok oss til det også etterhvert!

Kampen i seg selv var ikke av den beste,tenkte jeg,før en legende etter den andre steg innpå det utrolige gressteppet. Utrolig artig å se igjen alle de gode,gamle Arsenallegendene og jeg må innrømme at jeg fantaserte om en ting. Tenk hvilket lag det ville vært om alle disse spillerne var på topp samtidig. Seaman i mål,fantastic four bak,Petit,Vieira og Overmars på midten og Bergkamp,Henry og Wright på topp. Dette ble riktignok litt feil formasjon men måtte endre litt for å få plass til de tre på topp! Vi hadde vært uslåelige.

 

Alt i alt må dette ha vært den ultimate åpningen på en ny arena og et verdig farvel med en av tidenes desidert beste fotballspiller og menneske. For en fyr Dennis Bergkamp er! Takk for alt!

 

"There's only one Dennis Bergkamp

Walking along

Singing the song

Walking in a Bergkamp Wonderland!"

Link to comment
Share on other sites

Ser at Donaraz takker ja til tilbudet mitt, så jeg legger ut.

 

1.omg.

2.omg.

[Credits to Ryan Babel]

 

Legger til en med Channel 5s dekning av DBs testimonial

(som jeg ikke har sett selv enda = dunno kvalitet, men 1,3GB)

HER

Så derimot kampen - eller mer begivenheten der :unsure:

 

Det er bare ett ord for vår Dennis: Legendarisk!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...