Jump to content

Kan man stole på dette?


Bergkampboy

Recommended Posts

Heisann likesinnede! :huh:

Vet ikke om noen av dere har peiling på dette her, men jeg spørr iallefall!

Kom over denne nettsiden her forleden, og som dere ser er det mulighet for å kjøpe autografer av flere av Arsenals stjerner, både dagens og tidligere spillere!

Min beundring av Dennis Bergkamp har alltid vært spesiell, men har selvfølgelig aldri møtt den nederlandske maestroen, og det kommer jeg nok aldri til å gjøre heller! :)

Derfor tenkte jeg at å henge et bilde av han med hans EGEN håndskrift på veggen vil være det rette å gjøre for meg.

Noen som har peiling på om jeg kan stole på at denne ikke er "fake"??

Noen som har bestilt autografer på nettet selv?? Som evt. kan ha noen anelse på om dette er en forsvarlig pris??

 

Blir glad for alle tilbakemeldinger! :D

 

http://www.sportsicons.co.uk/catalog/index...?cPath=30_76_53

Link to comment
Share on other sites

Nå kjenner jeg ikke til denne siden sin garanti for autentiske varer osv, men vetat det både i England og Norge finnes folk som selger slike autografer.

Bl.a har fotballshoppen på Oslo city slike bilder med siganturer til salgs, og så vidt jeg husker fra sist jeg var innom der, ligger prisene på rundt det tilsvarende.

Link to comment
Share on other sites

Guest ashleycole

Tror ikkje det er noko å stole på. Vis alle skule kjøpe autografer over nette hadde ikkje spilerene hat tid til å spille fotball

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...