Jump to content

I dag kom det rett og slett en tåre


Chaz

Recommended Posts

Guest Lensmann

Hvorfor er det Dennis Bergkamp day idag? Skjønte ikke det med alt det oransje på tribunen.

Herlig å se han briljere i sitt innhopp idag.

Link to comment
Share on other sites

Stå pels etterfulgt av en litt fuktigere øyekrok enn vanlig. Fantastisk, har gruet meg til dagen det er slutt i 5 år minst.

 

Sannsynligheten for at dette var Dennis Bergkamp's siste mål i Arsenal trøye er desverre stor. Men for en måte å sette punktum på. Pure class!!!!

Link to comment
Share on other sites

Dennis Bergkamp, for en mann, for en spiller!!!

Tårene kom for første gang denne sesongen på grunn av glede!

Maken til gåsehudopplevelse!!! Jeg er målløs, dette gjorde året 2006 alene til et minneverdig år for oss goonere.

Slenger meg på hyllesten til Chaz: Vi er rett og slett ikke verdige.

 

Tidenes Arsenalspiller!!! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Eggen

Oooone Dennis Bergkamp

There's only ooooone Dennis Bergkamp

Walking along

Singing a song

Walking the Bergkamp wonderland!

 

Fikk gåsehud da de sang Bergkamp-sangen!

 

Er det noen som kan teksten på den Arsenal sangen som starter med:

"Arsenal FC...." , og som slutter med "And it's Aaaarseeeenaaal" ?

 

Walking IN the Bergkamp wonderland, selvfølgelig :blink:

Link to comment
Share on other sites

Helt fantastisk !!! Det var så perfekt som det kunne bli, med bergkamp brilianse på begge måtane vi kjenne og elska han. Som servitøren av dei geniale passningane, og ikkje minst målscoreren som står for dei flottaste måla i premier leauge.Ein stor dag for ein stor spelar som ingen har sett makan til i premier leauge, og vil neppe sjå igjen. No må Arsenal vinne champions leauge slik at han får det trofeet også. Det einaste som mangla på ei fantastisk meritt liste.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal er ikke verdig en slik spiller som Bergkamp, dessverre fikk jeg ikke sett målet hans live, men på sporten senere.

Da fikk jeg gåsehud. For en fantastisk spiller, han spiller fortsatt som en gud(ihvertfall nesten).

 

 

 

Henryhh.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jeg satt i sakkosekken da han kom innpå, og rista. Jeg satt med DB10 på ryggen av jumileumsdrakta, og jeg ville så inderlig at han skulle score!

Så kom den målgivende: Jadda...nok det også.

Men neida.. Eboue river seg løs, spiller genialt til Dennis: The Flying Dutchman gjør ingen feil på sin jubileumsdag, og setter den herlig i høyre hjørne, og det runger et Jaaaaaaaaaa!!!! over hele Jørpeland..!! Stort øyeblikk!!! :huh:

 

Og det var faktisk, etter min mening, ikke nok med det.. han spilte geniale pasninger gang på gang etter han kom inn.. Han var rett og slett fantastisk!

 

I dag forstod jeg hvorfor jeg ville ha Bergkamp10 bakpå jubileumsdrakta..

Verdig en stor spiller!

Link to comment
Share on other sites

Meget gledelig at Dennis Bergkamp ble mannen som skulle redde oss denne dagen. For et innhopp av nederlenderen. Kjempebra forarbeid på målet til Pires, samt et jævla flott skudd som ga oss 3-1. Dette beviser hva mannen er god for.

 

Ble faktisk tvunget til å ta en titt på gamle sesongfilmer med Arsenal. Det gikk frysninger nedover ryggen når Bergkamp lager fantastiske mål på løpende bånd.

 

En av de aller største!!

Link to comment
Share on other sites

Meget gledelig at Dennis Bergkamp ble mannen som skulle redde oss denne dagen. For et innhopp av nederlenderen. Kjempebra forarbeid på målet til Pires, samt et jævla flott skudd som ga oss 3-1. Dette beviser hva mannen er god for.

 

Ble faktisk tvunget til å ta en titt på gamle sesongfilmer med Arsenal. Det gikk frysninger nedover ryggen når Bergkamp lager fantastiske mål på løpende bånd.

 

En av de aller største!!

Jeg vil også kalle Bergkamp en av de største.

 

Han har en helt spesiell, elegant spillestil hvor teknikken toner ut i rene drømmesekvenser med ball. Helt nydelig. Har ærlig talt ikke sett noen på kloden som fører ballen mer elegant, kontrollert eller lekkrere enn Dennis. Se på pasningene hans, skuddene, blikket. Vil også berømme mannen for fantastisk spill uten ball. Han er genial i å lure vekk motspillere med sine geniale løp.

 

Dennis Bergkamp vil alltid være helt der oppe..

 

 

hva med å sette i gang en underskriftskampanje med "Takk for alt" i regi av Supporterklubben??

 

Synes vi i ASCN skal hedre Bergkamp på en spesiell måte. Han er jo en spesiell spiller.

Link to comment
Share on other sites

Beklager å være med på å avspore tråden tidvis!

 

Tilbake til Bergkamp. Mannen er 36 år, har ikke spilt en A-lags kamp på flere måneder. Så kommer han inn her på 1-1, i en av hans siste kamper å spiller som om han var 25 år og på toppen av karrieren. Bergakmp har vært favoritten siden jeg begynte å heie på Arsenal og er det fortsatt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil også kalle Bergkamp en av de største.

 

Han har en helt spesiell, elegant spillestil hvor teknikken toner ut i rene drømmesekvenser med ball. Helt nydelig. Har ærlig talt ikke sett noen på kloden som fører ballen mer elegant, kontrollert eller lekkrere enn Dennis. Se på pasningene hans, skuddene, blikket. Vil også berømme mannen for fantastisk spill uten ball. Han er genial i å lure vekk motspillere med sine geniale løp.

 

Dennis Bergkamp vil alltid være helt der oppe..

 

 

hva med å sette i gang en underskriftskampanje med "Takk for alt" i regi av Supporterklubben??

 

Synes vi i ASCN skal hedre Bergkamp på en spesiell måte. Han er jo en spesiell spiller.

 

De klassiske målene mot Newcastle og Leicester som hadde lagde for noen år tilbake, vil alltid bli husket som magiske øyeblikk. Faktum er at mange av målene stiller i samme kategori. Men for all del, det er ikke bare målene som har varmet fra den mannen, akkurat slik Haraldac mener.

 

Ellers har du et godt forslag!

Link to comment
Share on other sites

Syns Charlie hadde et godt initiativ jeg!

 

Kan du utdype litt mer hva du mener med denne underskriftskampanjen "din" Haraldac?

Underskriftskampanjen er ment som en takk fra alle Goonere i Norge(Fra supporterklubben), hvor vi eksempelvis kan sende inn navnet vårt på mail til Ole-kristian(Lederen av supporterklubben), og hvor navnene blir overlevert Dennis av Supporterklubbens ledelse ved en av de siste kampene. Jeg tror han ville satt stor pris på å få noe slikt, slik at han kan se hvor mange som setter pris på han.

Link to comment
Share on other sites

Syns Charlie hadde et godt initiativ jeg!

 

Kan du utdype litt mer hva du mener med denne underskriftskampanjen "din" Haraldac?

Underskriftskampanjen er ment som en takk fra alle Goonere i Norge(Fra supporterklubben), hvor vi eksempelvis kan sende inn navnet vårt på mail til Ole-kristian(Lederen av supporterklubben), og hvor navnene blir overlevert Dennis av Supporterklubbens ledelse ved en av de siste kampene. Jeg tror han ville satt stor pris på å få noe slikt, slik at han kan se hvor mange som setter pris på han.

 

Glimrende forslag!

Link to comment
Share on other sites

Eg trur vi alle priser oss lykklige for at vi kan oppleve slike øyeblikk, kvor ein spelandes legende faktisk er med på å prege den dagen som er tilegna han , sjølv så til dei grader. Det er STORT . Eg såg kampen på tv , og lag merke til alle dei oransje kleda, flagga, draktene, og egentlig alt som hadde med Dennis Bergkamp å gjere og det var rørandes å sjå responsen til publikum på Bergkamp sin dag. Han er mitt største fotball idol gjennom tidene , og idag kom det rett og slett en tåre, av glede og begeistring.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...