Jump to content

2006.04.19 Villarreal H


Andain

Recommended Posts

Alle som har skrevet forhånds-tips til nå, har tipt at Arsenal vinner!

Urovekkende. Håper ikke at spillerne tenker på samme måten.

 

Hvis spillerne løper ut på Highbury med skuldrene senket, og med en selvsikkerhet som de ikke burde ha, DA tviler jeg på at det går for bra.

Men misforstå meg ikke.. det er ikke bra å gå ut på banen med negativ innstilling.

 

Som mange presiserer her, eller spesielt i andre CL-tråder: Det er rett og slett best å være underdog!

Jeg vil helst at spillerene senker skuldrene ....

Høye skuldre er ALDRI bra.

Link to comment
Share on other sites

Enkel match.

 

8-0 til Arsenal.

 

En blasert gjeng med halvfeite uruguayanere og Argentinere, ispedd noe jypplinger av spanjoler.....

 

Siterer du Wenger nå? :)

Japp, med "en-touch" mourinho

Link to comment
Share on other sites

Nå er det mindre enn 24 timer til denne kampen også. Det blir stor fest på Highbury når stadionet gjester sin siste CL-motstander, Villareal. Spillerne våre er nok obs på dette, og vil gi fansen noe tilbake for maaange flotte år på The Home Of Football.

Villareal er et lag vi ikke må ta altfor lett på, det har de vist tidligere i turneringa. Men, hvis vi klarer å spille slik som Wenger vil at vi skal spille, altså med engelsk tempo og gå i angrep med en gang vi får ballen, skal vi nok ikke se bort ifra at vi kan vinne med en to-tre mål. Riquelme blir nok den spilleren vi må passe best på, og det blir Gilbertos jobb. En vanskelig jobb, men jeg tror han kan klare det. Gilberto kan også ende opp med å spille VM-fotball mot nettopp Riquelme til sommeren.

Henry har virket mindre sutrete i CL enn i de siste kampene i PL, hvor han har gått rundt og virket sur og lei til tider. Men vi vet jo alle hva denne mannen kan få til i en fotballkamp! I tillegg er Cesc klar, noe som er et veldig godt tegn for oss med tanke på at han har vært med å rundspille Reals og Juves midtbaner. Som et pluss har Cesc fått hvile i de to siste kampene, noe som jeg håper har ført til at han er spillesugen igjen, og godt uthvilt.

Lehmann er i storslag for tiden, og forsvaret vårt har ikke sluppet inn mål på 8 CL-kamper på rad. Slik statistikk er til for å brytes, men jeg tror ikke det skjer i morgen. Det jeg vil se i morgen, er et Arsenallag som går ut fra start for å sette standarden i kampen, og vise spanjolene hvor skapet skal stå. Synd for Reyes at han ikke kan spille denne kampen, for jeg tror han kunne storspilt mot sine spanske venner. Istedenfor José starter nok enten Pires eller Ljungberg. Faktisk kan det godt hende begge to starter, med Freddie som defensiv midtbanespiller sammen med Gilberto, Pires og Hleb på hver sin kant og Cesc som offensiv midtbanespiller. Akkurat slik som vi spilte mot Real, og Juve.

Henry er soleklart førstevalg på topp, og jeg håper han putter.

Dennis Bergkamp føler jeg at bør få et innhopp i denne kampen, med tanke på at det er hans siste sesong som Arsenalspiller, og at han gjorde en flott figur mot WBA.

 

Dette blir en stor begivenhet for oss Gooners, men vi må huske på at det er 2x90 min. som skal spilles, og at neste kamp er i spania. Vi må ikke undervurdere Villareal, noe jeg tror spillerne våre er profesjonelle nok til å unngå. Uansett, det blir spennende!!

Go Gunners!! Vi skal til finalen i Paris!!!

Link to comment
Share on other sites

Klarer vi å holde Riquelme og Forlan nogenlunde i sjakk så tror jeg at vi vil klare å ha god kontroll defensivt. Disse to er helt klart de viktigste spillerne til Villareal. Vi bør kunne vinne hjemme, men dette er semifinale i CL, så noen enkel kamp blir det ikke.

 

Tør ikke tippe noe resultat. Jeg sitter med en ekkel følelse for kvelden, men det har jeg gjort foran hver eneste CL kamp denne sesongen :) Håper at dette går bra! Come on you Gunners!

Link to comment
Share on other sites

Dere kan si hva dere vil,men jeg er kjempenervøs foran denne kampen.

Kan vi nå en CL finale for første gang...vel sjansen har aldri vært større

og vi kan klare det spiller vi klokt.

 

Jeg håper dette laget starter:

 

Lehmann

 

Eboue Toure Senderos Flamini

 

Hleb Fab Gilberto Pires

 

Ljungberg

 

Henry

 

Resultat tør jeg ikke tippe denne gangen.

Link to comment
Share on other sites

Dere kan si hva dere vil,men jeg er kjempenervøs foran denne kampen.

Kan vi nå en CL finale for første gang...vel sjansen har aldri vært større

og vi kan klare det spiller vi klokt.

 

Jeg håper dette laget starter:

 

Lehmann

 

Eboue Toure Senderos Flamini

 

Hleb Fab Gilberto Pires

 

Ljungberg

 

Henry

 

Resultat tør jeg ikke tippe denne gangen.

 

 

Ta det helt med ro. Gutta ordner dette... ;) B)

Link to comment
Share on other sites

Før avspark

Den siste UEFA Champions League kampen hjemme på Highbury spilles mot Spanske Villarreal, dette etter 22 sesongen med Europeiske turneringer. La oss håpe på en verdig avskjed med Highbury i Europeisk sammenheng.Vi har ikke tapt hjemme på Highbury på de siste 9 kampene i Europeisk sammenheng, sist vi tapte var mot Chelsea i 2003/04 sesongen.

........og den sjette kampen på rad uten en eneste innfødt på laget. Er det andre lag som kan oppvise maken i CL sammenheng ?? ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Sir Alex

Enkel match.

 

8-0 til Arsenal.

 

En blasert gjeng med halvfeite uruguayanere og Argentinere, ispedd noe jypplinger av spanjoler.....

 

Siterer du Wenger nå? B)

Japp, med "en-touch" mourinho

 

;)

 

 

Vil ønske dere lykke til i kveld. Tror Arsenal vinner 2-1 hjemme i dag og legger opp til en meget spennende retur i Spania. Pass opp for Riquelme og Sorin, de kan overraske dere :D

 

Pires, Henry og Riquelme scorer!

Link to comment
Share on other sites

Guest Wright Junior

Har aldri sett denne keeperen men han høres veldig selvsikker ut det skal han ha ;)

 

http://home.skysports.com/list.asp?HLID=38...ball_Home&f=rss

 

Semifinale i cl er alltid vanskelig men tror det er det enkleste laget vi kunne møtt i en semifinale.. Inter hadde vært litt morsomt siden vi slo dem, var det ikke 4-0?

 

5-1 og 0-3?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke alt for store nerver foran kampen. Kanskje et tegn på at jeg innerst inne tror at Arsenal vinner komfortabelt.. men ikke vet jeg?!

 

Først vil jeg bare få sagt: INGEN CL-semifinale er lett. Uansett lag. Det er nok dette vi supportere kommer til å få merke i dag.

 

Laget i dag, kommer selvsagt til å være i form av 4-5-1. 4-4-2 må vi heller kjøre hvis vi trenger mål borte heller. Tryggere å starte opp defensivt.

 

Håper at Henry har funnet formen tilbake, for det han "gjorde" mot WBA var ikke noe godt.. og han trenger vi!

 

Sorin og Riquelme kommer heller ikke til å være lette å knekke. De to og Forlàn kommer til å være de værste. Forsvaret/Cesc-Gilberto kommer altså til å få det tøft i dag!

 

Er Campbell klar til dyst..? (fra start/på benken?)

 

Jeg hører forøvrig at Cole er klar til kamp for reservelaget nå.. noe som lover godt foran bortemøtet mot Villareal.

 

Håper Lehmann fortsetter sitt gode spill, og at han blir en viktig brikke. Eller; jeg håper ikke at han blir en viktig brikke, for det betyr på en måte at Villareal kommer til mange sjanser.. noe som jeg helst finner unødvendig!

 

Håper også at Senderos ikke "faller sammen". Men den epoken er vel over tenker jeg.. ihvertfall på Highbury.

 

Er litt usikker på hvilken av vingene som skal inn på den sentrale midtbanen. Enten Hleb eller Pires... Når jeg tenker meg om så er Diaby også et valg.

Hvem av disse som spiller sentralt vet jeg ikke i dag. Men resten av laget er vel relativt klart:

----------------Lehmann-----------------

---Eboue---Toure---Senderos---Flamini---

Freddie--Gilberto--Fabregas--Pires--Hleb

-----------------Henry------------------

 

Dette laget skal klare å vinne hjemme over et "skadeskutt"(?) Villareal...

 

Håper vi leder såpass mye i 2.omgang at Walcott får sin debut! Hadde være stort for ham. Men ikke misforstå meg.. vi skal ikke ha noe testing i denne kampen. Vi må kjøre et sponstett lag fra start, og så kan vi evt., hvis vi leder en del, eksprimentere litt etter hvert.

 

 

Men igjen: Vi skal ikke ta lett på denne kampen, selv om vi er favoritter.

 

 

DETTE KAN VI KLARE!

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot

satser på :

 

lehmann

eboue-toure-senderos-flamini

hleb-cesc-gilberto-pires

van persie-henry

 

hjemme mot villareal skal arsenal dominere og angripe fra start. da er 4-5-1 bare tull...

Link to comment
Share on other sites

Guest A. Hleb

Enkel match.

 

8-0 til Arsenal.

 

En blasert gjeng med halvfeite uruguayanere og Argentinere, ispedd noe jypplinger av spanjoler.....

 

Villareal er et fotballlag som har forbedret seg mye de siste årene, dette blir langt i fra noen lett match...

Håper du kødda når du sa 8-0 til arsenal... Det der siste du sa må bare ha vært kødd, det skjønner jeg også ;)

 

 

Jeg tipper 2-0 til arsenal...

Litt usikker på hvem som skorer det site, avhenger litt av hvem som spiller, men Henry skorer hvertfall ett!

Link to comment
Share on other sites

Enkel match.

 

8-0 til Arsenal.

 

En blasert gjeng med halvfeite uruguayanere og Argentinere, ispedd noe jypplinger av spanjoler.....

 

Villareal er et fotballlag som har forbedret seg mye de siste årene, dette blir langt i fra noen lett match...

Håper du kødda når du sa 8-0 til arsenal... Det der siste du sa må bare ha vært kødd, det skjønner jeg også ;)

 

 

Jeg tipper 2-0 til arsenal...

Litt usikker på hvem som skorer det site, avhenger litt av hvem som spiller, men Henry skorer hvertfall ett!

 

Jeg synes nå begge dere to er fryktelig optimistiske. Jeg kjenner at det er mye mer vanskelig å være optimistisk foran denne kampen. Har så mye å tape..

 

Jeg tror på 1-1 og seier i Spania! ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever

Blir en veldig spennende kamp. Gruer meg mer nå enn før de andre kampene...! Villareal har slått ut Inter...så noen slags undevurdering skal vi ikke ha:P Men jeg håper og mener at vi er bedre, og kommer derfor til å vinne 3-1...! ;)

 

Er det en spiller jeg frykter hos Villareal, så¨er det Riquelme...! Han må passes på litt mer enn de andre:P

 

Håper dette går som jeg håper! Vår første semifinale i CL, og den skal vi vinne ;)

Link to comment
Share on other sites

ja ja nerve helvete i gang igjen! nå er middagen god fordøyd , og kroppen dusjet og ren , arsenal drakta er på og pilsen er satt til kjøling!! har egentlig trua i dag har en følse på 3-1 i dag

 

 

tipper dette laget

 

lehman i mål

 

eboue, sendros , kolo og flamini/ clichy? i forsvar

 

hleb , silva , fabregas, pires

 

 

henry og walcott ;)

Link to comment
Share on other sites

....og spenningsnivået i kroppen er tilbake på bristepunktet!!

har null spenning i kroppen jeg ;)

 

føler at dette blir enda en komfortabel seier i CL.....

 

har ingen fått det med seg at vi er uslålige i CL?....

Link to comment
Share on other sites

Guest A. Hleb

....og spenningsnivået i kroppen er tilbake på bristepunktet!!

har null spenning i kroppen jeg ;)

 

føler at dette blir enda en komfortabel seier i CL.....

 

har ingen fått det med seg at vi er uslålige i CL?....

 

Ingen lag er uslålige... Dette blir en vanskelig kamp

Link to comment
Share on other sites

Litt blandede følelser.. Selvfølgelig fornøyd med seier, men vi burde slått dem med fler mål. Villareal spilte rett og slett rævafotball og fikk det til. Tror det er mye tilfeldigheter som har gjort at de er i semin. Tror vi klarer detta greit.

 

Børs:

Lehmann - Sikker som banken når det trengs 7

Eboue - Litt nøytral 6

Flamini - Bedre og bedre fremover, god kamp 7

Toure - Noen småfeil, men hadde kontroll 7

Senderos - Slet litt med farten, ble ikke satt på store prøver 6

Hleb - Livlig og kreativ, bra assist 8

Pires - Har sett bedre, og dårligere kamper fra han. Godkjent 7

Gilberto - God bakover, er også med mer fremover 8

Fabregas - Litt ute av form etter skade, OK kamp 6

Ljungberg - Løper mye, men blir litt usynlig 6

Henry - Får ikke så mye rom som han vil, men er god og vår beste 8

 

Dennis og RvP gjorde også en grei figur. Burde kommet inn tidligere.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...