Jump to content

Atari


Guest el klikko

Recommended Posts

Guest el klikko

Er det noen som har spill til Atari 2600 som de evt kan selge! Er spesielt interessert i Grand Prix og Astroids, men andre titler er oså interessant. Er det noen som har andre gamle spillmaskiner Atari 7800, Nintendo, Commodore64, Sega eller lignende som de eventuelt vil selge, er jeg interessert. Maskinene må være fra siste del av 70 og til frem til midten av 90 tallet.

Link to comment
Share on other sites

Guest el klikko

Dessverre ble segaen min ødelagt for en stund siden, men hvis den ikke hadde blitt det hadde du fått kjøpe den. men har tre spill, hvis du er interessert?

Må ha en konsoll også, men takk for tilbudet. Young Gun, kan sende meg bilde av konsollen din til svaloe2hotmail.com

Link to comment
Share on other sites

Segaen min virker alikevel, så da kan du få kjøpe den. Du får bare si hva du er villig til å gi for den.

Med en kontroll og tre spill. Pluss en eller annen skyte pistol. laget på midten av 80-tallet.

Link to comment
Share on other sites

Hei !

 

Jeg har en Gamel Atari, den er vell fra rundt slutten av 80-tallet...har rundt 10spill og 1stk joystick...

 

Spillene er på diskett!

 

Kan sende deg bilder!

 

men jeg må sjekke status på denne, den har ligget ned pakket i rundt 10år nå, så jeg er ikke helt sikker på at den fungerer..

Link to comment
Share on other sites

Guest el klikko

Hei !

 

Jeg har en Gamel Atari, den er vell fra rundt slutten av 80-tallet...har rundt 10spill og 1stk joystick...

 

Spillene er på diskett!

 

Kan sende deg bilder!

 

men jeg må sjekke status på denne, den har ligget ned pakket i rundt 10år nå, så jeg er ikke helt sikker på at den fungerer..

mailadr ligger på siden, så det er bare å sende...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...