Jump to content

En USEDVANLIG fornøyelig lørdag!


Chaz

Recommended Posts

Og dette var f*** ikke en aprilsnarr! Lekstuga på Highbury, Tottenham på trynet med rødt kort og tap "Ooop North", Bolton tap for United, og Chelsea avgir poeng mot Brum. Kan det bli bedre? :D

 

Ikke mye i så fall! :(

Link to comment
Share on other sites

Guest IronMaiden

En helt perfekt lørdag som kan bli til en perfekt fotballhelg, hvis Wigan skulle klare å ta poeng fra Blackburn :D .

 

Da tørr jeg snart håpe på fjerdeplassen i PL :(

Link to comment
Share on other sites

bare Liverpool taper nå så er det den beste lørdagen siden FA cup finalen 2005!

 

ser ikke ut som liverpool taper er 2-0 til pause :(

Samma det vel? Spurvene fra N17 tapte! HERLIG!!

 

jo det er egentlig det samme..., men svarte på innlegget til gunners4ever,men jeg liker ikke at pool vinner

Link to comment
Share on other sites

Ja, en helt fantastisk lørdag. Canal+ bør jo se at Arsenal sine kamper alltid inneholder mange mål og god underholdning for den nøytrale tilskuer og dermed prioitere arsenal enda mer. I forhold til Chelseas 0-0 kamp hadde det vel vært bedre å sendt Arsenal i alle fall.

Link to comment
Share on other sites

Ja, en helt fantastisk lørdag. Canal+ bør jo se at Arsenal sine kamper alltid inneholder mange mål og god underholdning for den nøytrale tilskuer og dermed prioitere arsenal enda mer. I forhold til Chelseas 0-0 kamp hadde det vel vært bedre å sendt Arsenal i alle fall.

Chelsea kampen gikk tidligere på dagen og var ferdig før vår begynte.......

Link to comment
Share on other sites

Kjempe dag som mange har poengtert, og en uvurderelig dag i forhold til kampen om fjerde plassen. Men skadene som kom i kampen i dag, er veldig bekymrende. Disse er to av våre beste formspillere, og å fylle deres sko på onsdag, kan bli hardt! Vi får håpe at de kommer tilbake, men uten Cesc til å dominere midtbanen på onsdag, blir det vanskeligere å komme til semien...

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot

Kan det bli bedre? :D

 

kunne unngått skadene på cesc og eboue...

 

Håper for guds skyld at desse skadene ikkje får innverknad på første 11eren mot juve.

 

skadene på cesc og eboue er et kraftig skår i gleden. skikkelig bittert. jeg håper de er klar til onsdagen, men, som den pessimisten/realisten jeg er, tipper jeg minst en av de må stå over.

Link to comment
Share on other sites

Guest kservik

Etter å ha sett opptak av kampen må jeg si at vi virket lite solide bakover i mange situasjoner. Får Juve halvparten av de sjansene som Villa fikk er vi ille ute.

 

Fantastisk forover på banen og flott å se at Diaby kom inn og gjorde sakene sine meget bra. Flott å ha Reyes tilbake.

Link to comment
Share on other sites

Guest A. Hleb

Skulle gjerne at sett United og Liverpool hadde tapt i dag. DA hadde dagen vært komplett! ;)

 

Men hvis United hadde tapt, hadde Bolton vunnet, og Bolton kjemper med Arsenal om 4. plassen

Link to comment
Share on other sites

Guest Diaby

Eboue og Fabregas er klare igjen til juventus kampen 8)

 

wigan vinner i kveld 2-0

 

Hadde vært bra med Wigan seier i kveld, da begynner det å se lyst ut :(....

Som sagt tidligere er jeg mest redd for rovers i kampen om 4.plassen.

Link to comment
Share on other sites

Eboue og Fabregas er klare igjen til juventus kampen 8)

 

wigan vinner i kveld 2-0

 

Hadde vært bra med Wigan seier i kveld, da begynner det å se lyst ut ;)....

Som sagt tidligere er jeg mest redd for rovers i kampen om 4.plassen.

Det blir nesten som eg håpa :P . Rovers ligger under 1-0 og bare noen minutter igjen av kampen

Link to comment
Share on other sites

Guest thorchristian

Er nok en av de bedre helgene i året dette eller for ikke å kansje si to bdre måneder etter en mengde tap og uavgjort på bortebane. alt ordner seg til slutt ja :P ;) :D :D

EDIT: ahhhhhhhhhhhhhh fisken 1-1 i wigan - rovers nå ja

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...