Jump to content

Hei er også ny her!


Guest Criznaldo

Recommended Posts

Guest Criznaldo

Hei!

 

Er ny i dette forumet og lurer på hvordan jeg kan forandre tittelen der det står at jeg er skopusser???

 

Dette ser ut til å være et ganske seriøst forum og jeg ser frem til å være medlem her! :D

 

Mvh. Criznaldo Skopusser'n :D

Link to comment
Share on other sites

Hei!

 

Er ny i dette forumet og lurer på hvordan jeg kan forandre tittelen der det står at jeg er skopusser???

 

Dette ser ut til å være et ganske seriøst forum og jeg ser frem til å være medlem her! :D

 

Mvh. Criznaldo Skopusser'n :D

 

Velkommen !

"Skopusser "tittelen reflektere dine antall inlegg på forumet ;) Jo fleire inlegg , desto høgare tittel.

Link to comment
Share on other sites

Guest Criznaldo

Hei!

 

Er ny i dette forumet og lurer på hvordan jeg kan forandre tittelen der det står at jeg er skopusser???

 

Dette ser ut til å være et ganske seriøst forum og jeg ser frem til å være medlem her! :D

 

Mvh. Criznaldo Skopusser'n :D

 

Velkommen !

"Skopusser "tittelen reflektere dine antall inlegg på forumet ;) Jo fleire inlegg , desto høgare tittel.

 

 

Takk! ;)

Link to comment
Share on other sites

Ikke alltid det er like seriøst, men stort sett er de/vi forholdsvis seriøse. En liten utblåsning i ny og ne må til :blink:

 

Hvis du følger el klikkos eksempel og svarer på ca 15-20 tråder med noen ord per tråd så skifter du kjapt bort skopusser-tittelen din. Han brukte f.eks kun ca 1/2 time på 10 innlegg tidligere i dag. Så det tar ikke så lang tid skjønner du.

 

 

Og hvis du synes det tar for lang tid, så klarte han faktisk idag, 31.3, 8 innlegg på 15 minutter. Det er ikke verst!

Link to comment
Share on other sites

Ikke alltid det er like seriøst, men stort sett er de/vi forholdsvis seriøse. En liten utblåsning i ny og ne må til :)

 

Hvis du følger el klikkos eksempel og svarer på ca 15-20 tråder med noen ord per tråd så skifter du kjapt bort skopusser-tittelen din. Han brukte f.eks kun ca 1/2 time på 10 innlegg tidligere i dag. Så det tar ikke så lang tid skjønner du.

 

Derimot så tar det irriterende lang tid å klikke innom alle trådene som er svart på med to ord når du tror at det kanskje er noe fornuftig å lese der...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...