Jump to content

Mitt Arsenal minne


Frank

Recommended Posts

4 hours ago, Gunners68 said:

Av dagens aktive så er det vel bare piscator som har skrevet noe om dette - og ikke godt å si om han husker hva han skrev den gangen 🙂  Sikkert noe nytt han kan legge til i dag.

he he, jeg husker jo vagt at jeg skrev dette, og kan jo fortsatt stå inne for alt jeg skrev den gangen! Det er jo noe å tilføye, men ikke så mye...! 🙄 De har jo vunnet FA-cupen tre ganger siden det ble skrevet, men utviklingen i klubben har vel generelt vært nedadgående i mange år. Det er alltid moro å mimre om gamle dager, og det er kanskje særlig i slike tider at dette er en slags "trøst". Fotballen har endret seg mye de senere årene. Det har blitt alt for kommerst. Så får vi se hvordan Corona-krisen endrer på dette, og hvordan Arsenal som klubb kommer ut av det. 

 

Link to comment
Share on other sites

jeg har jo 50-årsjubileum som gooner nå i vår. Det blir jo et litt trist "jubileum". Hadde jo egentlig tenkt at jeg skulle feire det med et nytt ligagull..! 😉

Litt artig å se tilbake. Innser jo at Arsenal har vært en viktig del av livet på godt og vondt. Utrolig mye morsomt, utrolig mye spenning og drama, men også noen helt håpløse nedturer, selv om det "bare" er fotball vi snakker om.  Men fotball er som kjent det viktigste av alle de uviktige tingene i livet. Men selv om fotball er uviktig sett i forhold til de tragediene vi nå er vitne til, har den jo stor menneskelig betydning; samhold, moro, spenning, kort sagt, fotball gir livet mer mening og kvalitet. I slike triste omstendigheter som denne pandemien trenger vi noe å glede oss over mer enn noen gang. Det er rett og slett litt trist at det ikke er en eneste fotballkamp å se. Moro å mimre om gamle høydepunkter og nyte god kunst, men spenningen man opplever ved å se kamper live er jo ikke der...

 

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer med ditt 50 års jubileum , piscator 🙂 Når alt kommer til alt så er egentlig fotball utrolig viktig , vi går jo ut av vårt gode skinn om dagen da det ikke er fotball å se på - må jo snakke med kjerringen i stedet 🙂 Men , det er vel litt andre ting om dagen som er viktigere enn vår interesse for fotball. Men , fotball er viktig 🙂 

Tenker litt på det at det er 50 år siden og vel så det , da vi begynte å se på tippekampen. Gatene var tomme , fordi folk så på kamp fra England. Alle heltene som vant VM for England , alle karakter typene som vi ikke er i nærheten av å ha i dag. En del av de kunne faktisk spille fotball også 🙂 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...