Jump to content

Fredrik Ljungberg


Ansvarlig redaktør

Recommended Posts

Guest Ric_IMITOP.COM
Jeg kommer vel ikke med noen tøff påstand her.

 

Jeg sier IKKE at vi er dårligere med Ljungberg, men at det kan VIRKE som om vi taper noe med svensken på laget. Resultatene med og uten Freddie kan være med å underbygge dette inntrykket. Og ja, jeg har sett mange svake kamper av Freddie. Kamper der han med sin, på dette nivået, svake teknikk mister ballen alt for lett og dermed hindrer Arsenal i å gå raskt fremover på banen,

 

Jeg slår ikke fast noe som helst.At dette skal være en så tøff påstand kan jeg ikke fatte.

3236[/snapback]

 

 

Hvis AR mener det så for han få lov til det da. Det er derfor vi har forumet, for å diskutere alt omkring Arsenal. Virker som om folk blir sinna hvis man ikke mener det samme som dem. Jeg mener Ljungberg gjør en bra jobb. Statisktisk gjør han ikke det. Men masse kan spille inn i statistikkene, men noen ganger tar ikke statisktikkene feil.Jeg mener at alt kan erstattes Untatt Henry, og derfor kan vi hente en utfrorder til pires og ljunberg.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 375
  • Created
  • Last Reply
Guest knoed

ha ha jeg ler meg ihjel over dette forumet! først leste jeg wenger må gå og nå ljungberg må bort.....ha ha ha ha ha er det bare fjortisser her???????

Link to comment
Share on other sites

Jeg kommer vel ikke med noen tøff påstand her.

 

Jeg sier IKKE at vi er dårligere med Ljungberg, men at det kan VIRKE som om vi taper noe med svensken på laget. Resultatene med og uten Freddie kan være med å underbygge dette inntrykket. Og ja, jeg har sett mange svake kamper av Freddie. Kamper der han med sin, på dette nivået, svake teknikk mister ballen alt for lett og dermed hindrer Arsenal i å gå raskt fremover på banen,

 

Jeg slår ikke fast noe som helst.At dette skal være en så tøff påstand kan jeg ikke fatte.

3236[/snapback]

 

 

Hvis AR mener det så for han få lov til det da. Det er derfor vi har forumet, for å diskutere alt omkring Arsenal. Virker som om folk blir sinna hvis man ikke mener det samme som dem. Jeg mener Ljungberg gjør en bra jobb. Statisktisk gjør han ikke det. Men masse kan spille inn i statistikkene, men noen ganger tar ikke statisktikkene feil.Jeg mener at alt kan erstattes Untatt Henry, og derfor kan vi hente en utfrorder til pires og ljunberg.

3243[/snapback]

 

Vet ikke om du har fått det med deg, men det er hva AR og jeg har gjort. Diskutert.

Vi er uenig i sak og begge har sin mening om dette, og det er selvfølgelig helt greit.

Så hva er egentlig poenget ditt?

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
Jeg kommer vel ikke med noen tøff påstand her.

 

Jeg sier IKKE at vi er dårligere med Ljungberg, men at det kan VIRKE som om vi taper noe med svensken på laget. Resultatene med og uten Freddie kan være med å underbygge dette inntrykket. Og ja, jeg har sett mange svake kamper av Freddie. Kamper der han med sin, på dette nivået, svake teknikk mister ballen alt for lett og dermed hindrer Arsenal i å gå raskt fremover på banen,

 

Jeg slår ikke fast noe som helst.At dette skal være en så tøff påstand kan jeg ikke fatte.

3236[/snapback]

 

 

Hvis AR mener det så for han få lov til det da. Det er derfor vi har forumet, for å diskutere alt omkring Arsenal. Virker som om folk blir sinna hvis man ikke mener det samme som dem. Jeg mener Ljungberg gjør en bra jobb. Statisktisk gjør han ikke det. Men masse kan spille inn i statistikkene, men noen ganger tar ikke statisktikkene feil.Jeg mener at alt kan erstattes Untatt Henry, og derfor kan vi hente en utfrorder til pires og ljunberg.

3243[/snapback]

 

Vet ikke om du har fått det med deg, men det er hva AR og jeg har gjort. Diskutert.

Vi er uenig i sak og begge har sin mening om dette, og det er selvfølgelig helt greit.

Så hva er egentlig poenget ditt?

3327[/snapback]

 

Ehh he, poenget mitt? Poenget mitt er at man må tåle å høre andre ting. HVa skulle det ellers være? Nei, jeg sa ikke bare til deg mammalaen(eller noe sånt). Fedrik ljungberg saken generelt der noen til og med syns det er teit og legge fram denne tråden. Slapp av.

Link to comment
Share on other sites

Blir veldig provosert når folk til stadighet kritiserer freddy.Det samme var det i fjor sesongen,hvor han hadde en litt rufsete sesong med mye skader.,men likevel bidro han med mange avgjørende mål som ga 3 poeng istedenfor 1.i mine øyne er freddy en av våre viktigste spillere,å hans løp i bakrommet er en viktig brikke i vårt angrepsspill.du kan også være trygg på at han gir alt gjennom hele kampen..synes det blir litt feil å legge fram en masse statestikker å greier,,for det stemmer ikke med virkeligheten..freddy skaper stadig vekk mål for andre med sine løp,,en stadig trussel er det han er!!!håper han blir leenge.

Link to comment
Share on other sites

Guest Jazzmakrellen
ha ha jeg ler meg ihjel over dette forumet! først leste jeg wenger må gå og nå ljungberg må bort.....ha ha ha ha ha er det bare fjortisser her???????

3267[/snapback]

 

 

En ting skal være sikkert. Dette fantastiske forumet blir enda bedre med din inntreden! tusen takk!!!

Link to comment
Share on other sites

ha ha jeg ler meg ihjel over dette forumet! først leste jeg wenger må gå og nå ljungberg må bort.....ha ha ha ha ha er det bare fjortisser her???????

3267[/snapback]

 

 

En ting skal være sikkert. Dette fantastiske forumet blir enda bedre med din inntreden! tusen takk!!!

3694[/snapback]

 

Pass deg for bruk av ironi til de du sikter til her. Evnen til å forstå ironi er som regel ikke på plass før i tolv - trettenårsalderen :D

Link to comment
Share on other sites

Guest knoed

var over å så tottenham-arsenal og det var selvfølgelig-en elektrisk og uforglemmelig opplevelse!

 

kansje en match under pari av gutta da vi var slappe i 1.omg samt dårlige i forsvar generelt.

 

 

men...jeg så en som var suuper viktig for laget,nemlig freddie! gud hvordan han jobbet og slet for arsenal! en super viktig brikke i arsenal på sitt beste,og de som ikke er i stand til å se det,,,, :(

Link to comment
Share on other sites

Freddy er stor ikke noe tvil statistikk bryr jeg meg ikke noe om fordi han scorer mye viktige mål og laget sprudler mye mer med han på banen.

3175[/snapback]

Sprudler meir?

Scorer mindre og slepper inn meir? er det å sprudle meir?? :(

 

Fotball er følelser.. dessverre trur eg følelsane speler mykje inn i våre tanker rundt svensken. Vi husker han frå 01/02, då han var en gud.

3184[/snapback]

 

 

Jeg bryr meg svært lite om statistikker fordi Freddy Scorer viktige mål og tar gode løp som åpner rom.

Dette er min mening og du får ha din men jeg mener at Arsenal sprudler mer med Freddy tilstede.

Link to comment
Share on other sites

no er jo eg ein av dei som er på Kims side i Ljungberg-debatten, men uansett så er han i år den som har scora nest flest mål for oss. Spør heller kvifor vi ikkje har ein spiss nr 2 som kan score i tillegg til Henry.

Vi har etter mi meining ingen betre alternativ på høgrekanten, og med Jermaine Pennant vekk så har vi ikkje eit jamngodt alternativ ein gong. Som eit topplag burde vi absolutt hatt det :(

 

mvh Stian

Link to comment
Share on other sites

He he..du får det sagt Bertie, men jeg er helt enig med deg.

Snakket med noen ihuga United fans idag og det er ikke tvil om at

Ljungberg har et mye bedre rykte utad enn blant våre egne.

De mente han var Arsenals beste spiller.

Akkurat det var nok en smule i overkant hva jeg mener, men

Ljungberg skaper mye med løpene sine(bl.a rom for andre)

Link to comment
Share on other sites

no er jo eg ein av dei som er på Kims side i Ljungberg-debatten, men uansett så er han i år den som har scora nest flest mål for oss. Spør heller kvifor vi ikkje har ein spiss nr 2 som kan score i tillegg til Henry. 

Vi har etter mi meining ingen betre alternativ på høgrekanten, og med Jermaine Pennant vekk så har vi ikkje eit jamngodt alternativ ein gong. Som eit topplag burde vi absolutt hatt det :D

 

mvh Stian

3767[/snapback]

 

 

Helt enig der Stian. Vi trenger både en storscorer ved siden av Henry og en Backup på høyre ving.

Link to comment
Share on other sites

2 fine mål var det, men straffen var iskald.

Lenge siden jeg har sett Ljungen score 2 så fine mål.

Denne sesongen har Ljungen vært meget bra med på det offensive og scort 9 mål,

og 9 assister. Ikke verst det.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ja det kan du godt si, men det svenske aviser sier er

vel at skulle Henry og Vieira gå , da går Ljungen og.

Når det er sagt har vi etterlyst mer konkurranse på høyresiden.

Det trenger vi og Ljungberg.

Link to comment
Share on other sites

Fredrik Ljungberg er en svært så effektiv mann for Arsenal. Han putter på jevnt og trutt.

Arbeider i herdig, og gir laget et ekstra "våpen".

At han ikke er noen Pele med ballen får så være, han gjør iallefall en utmerket jobb.

Og mange alternativ er det heller ikke.

Et minus kanskje at han er svensk, men hva tåler ikke vi av våre spillere; vingle-Patrick, og sviker-Ashley er jo gode eksempler. Og da blir det å være svensk litt ubetydelig liksom.... :huh:

3769[/snapback]

 

Så enig så enig. Som jeg skulle ha sagt det selv.

 

Å påstå at Ljungberg er en byrde for laget, blir for meg helt galt. Svensken har gjennom sesongene puttet mange viktige mål, samt gitt gode forarbeid. Liker hans evne til å dukke opp i rett tid foran målet. Arbeidsinnsatsen er det heller ingen ting å si på. Dessverre så har skader ødelagt mye for Ljungberg. Håper virkelig at han holder seg frisk neste sesong.

 

Når jeg tenker tilbake på 2001-2002, er Ljungberg en av spillerne som virkelig sto frem mot slutten av sesongen. Rød i sveisen var han også!! Freddie er Kung!

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Amen! Når han er borte så mangler vi ganske mye når vi angriper, er en fantastisk spiller etter min mening, men jeg er enig at vi trenger alternativ på vingen. Kanskje han Hleb som folk prater om kan være et godt alternativ? Uansett så RUULER FREDDY!!! <_<

 

Fredrik Ljungberg er en svært så effektiv mann for Arsenal. Han putter på jevnt og trutt.

Arbeider i herdig, og gir laget et ekstra "våpen".

At han ikke er noen Pele med ballen får så være, han gjør iallefall en utmerket jobb.

Og mange alternativ er det heller ikke.

Et minus kanskje at han er svensk, men hva tåler ikke vi av våre spillere; vingle-Patrick, og sviker-Ashley er jo gode eksempler. Og da blir det å være svensk litt ubetydelig liksom.... ;)

3769[/snapback]

 

Så enig så enig. Som jeg skulle ha sagt det selv.

 

Å påstå at Ljungberg er en byrde for laget, blir for meg helt galt. Svensken har gjennom sesongene puttet mange viktige mål, samt gitt gode forarbeid. Liker hans evne til å dukke opp i rett tid foran målet. Arbeidsinnsatsen er det heller ingen ting å si på. Dessverre så har skader ødelagt mye for Ljungberg. Håper virkelig at han holder seg frisk neste sesong.

 

Når jeg tenker tilbake på 2001-2002, er Ljungberg en av spillerne som virkelig sto frem mot slutten av sesongen. Rød i sveisen var han også!! Freddie er Kung!

11331[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...