Jump to content

Når starter Premier League sesongen 2006-2007?


Kasserer

Recommended Posts

Voldsomt så tidelig da :D

 

Men iflg ryktebørsen på bbc.co.uk i dag så stod det følgende:

 

Wembley is unlikely to be ready in time for the Community Shield match on 13 August or a planned England friendly three days later (Observer).

 

Så da skulle jeg anta at det blir den 19. august.

 

Men ikke skyt meg hvis jeg tar feil.. :D

Link to comment
Share on other sites

Guest el klikko

Voldsomt så tidelig da ;)

 

Men iflg ryktebørsen på bbc.co.uk i dag så stod det følgende:

 

Wembley is unlikely to be ready in time for the Community Shield match on 13 August or a planned England friendly three days later (Observer).

 

Så da skulle jeg anta at det blir den 19. august.

 

Men ikke skyt meg hvis jeg tar feil.. :D

Ingen skal skytes, å jeg går ut fra at du har rett. Pleier vel å starte 2 ellr 3 helga i august...

Link to comment
Share on other sites

Guest Roman

Til neste sesong vinner arsenal eller chelsea! det vedde e på!

 

Synd å si det, men slik Chelsea fremstår om dagen er jeg redd vi har vunnet det vi kan i PL for en stund. Hele gjengen virker å ha fått et kollektivt kollaps ifra Januar og til d.d.

 

Jose virker å ha mistet noe av kontrollen gitt, og snakker nå mer om dommere enn om Chelsea og fotball. Han har til og med prestert noe som jeg trodde var forbeholdt Kjetil Rekdal, nemlig å bytte etter 25 minutter i en kamp du kun ligger under 0-1. Han sier mao "Jeg dreit meg ut med laguttaket"

Link to comment
Share on other sites

Alt for tidlig med spekulasjoner rundt det ja. Jeg spør kun av en grunn og det er for å vite om jeg skal kjøpe billetter til øyafestivalen 9-12 august. Men tror du har rett Colargol i at det er seriestart den 19. Skulle bare gjerne hatt link til en offisiell side som bekrefter dette.

 

Har kun funnet en sveitsisk Spurs side (!!) men det er jo en kilde jeg ikke akkurat stoler 100 % på........

Link to comment
Share on other sites

Alt for tidlig med spekulasjoner rundt det ja. Jeg spør kun av en grunn og det er for å vite om jeg skal kjøpe billetter til øyafestivalen 9-12 august. Men tror du har rett Colargol i at det er seriestart den 19. Skulle bare gjerne hatt link til en offisiell side som bekrefter dette.

 

Har kun funnet en sveitsisk Spurs side (!!) men det er jo en kilde jeg ikke akkurat stoler 100 % på........

 

 

He he.. nei om sveitsiske spurs sider er like sikker som det sveitsiske bankvesen vites ikke :-)

 

Var artikkel i dagsavisen den 19. mars om saken link her

 

 

Videre skriver bbc.co.uk den 21. februar:

 

"Barwick did not give a completion date for the stadium but the first sporting event to be held there may now be the FA Community Shield on 13 August. " Link her

 

BBC pleier å være ryddige og grundige så jeg regner med at datoen for Community Shield er korrekt og da pleier jo seriestarten å være helgen etter.

 

Håper dette var til litt hjelp

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...