Jump to content

Patrick Vieira - kommer han til å møte pipekonsert?


arsenalfc

Patrick Vieira kommer tilbake  

99 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply
Guest Hleb13

Han burde ikke det. Alt det brae han har gjort for arsenal.

 

tror heller ikke han får noen pipekonsert. Han har spillt for Arsenal i lang tid no, han må no få lov til å bevege seg litt rundt å prøve nye utfordringer.

Link to comment
Share on other sites

Paddy kommer til å bli møtt med stormende applaus. Det kommer til å runge "he comes from Senegal, he played for Arsenal....." over hele Highbury. Highbury publikummet kjenner en helt og legende, når de ser en!

Link to comment
Share on other sites

Nei for guds skyld.. Ikke alle ekteskap varer evig, men det betyr ikke at man hater hverandre!! Vieira fortjener vår respekt!!! En stor spiller med ett stort hjerte for klubben.. La oss takke han for det han gjorde, og la Cesc vise han at vi kan leve med savnet!!!!

Link to comment
Share on other sites

Nei det tror ikke jeg heller!! håper at han får en varm velkomst så gjerne han kommer tilbake til oss, vis han en gang skal vekk fra juve! husk at det har hvert snakk om at han ikke trivs så godt pga rassismen i italia!! surt vis han da gikk til et annet lag en oss pga at han ble pepet på når han kom tilbake!!!! han er en helt...Men må ærlig innrømme at det hadde hvert gått å vist paddy at vi kan knuse dem uten ham!! hadde smilt godt da!

Link to comment
Share on other sites

Guest Diaby

Vieira er en levende Arsenal legende og fortjener av den grunn trampeklapp i det han kommer ut på Highbury til oppvarming. Men i det kampen starter skal vi behandle han på lik linje med de andre juventus spillerne.

 

Men det kommer til å bli utrolig merkelig å se han i Juve drakt på Highbury. Jeg elsker Vieira for den jobben han gjorde i Arsenal og er stolt over at jeg så hans siste spark på ballen for Arsenal live i cardiff.

 

Men jeg må også si at det hadde vært helt utrolig å se Henry og co juble for en semiefinale plass forran øynene på Vieira i Torino. Slik er det bare :huh:

Link to comment
Share on other sites

Paddy kommer til å bli møtt med stormende applaus. Det kommer til å runge "he comes from Senegal, he played for Arsenal....." over hele Highbury. Highbury publikummet kjenner en helt og legende, når de ser en!

Helt enig :huh:

Link to comment
Share on other sites

Paddy kommer til å bli møtt med stormende applaus. Det kommer til å runge "he comes from Senegal, he played for Arsenal....." over hele Highbury. Highbury publikummet kjenner en helt og legende, når de ser en!

 

 

Han fortjener der virkelig!! Gleder meg..

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun

selvfølgelig ikke. hvorfor skulle publikum gjøre det?

Nei, skjønner heller ikke helt hvorfor han skulle få pipekonsert når han kommer hjem igjen. En legende som aldri har satt klubben i dårlig lys på noen måte. At han fikk lyst å prøve noe nytt etter ni år er helt naturlig.

Gi mannen trampeklapp!

Link to comment
Share on other sites

Guest Griselabb

Han blir aldri i verden pepet ut på Highbury. Skal noe slikt skje må han ha en fryktelig takling på Fabregas eller noe. Jeg ser ikke for meg en like rungende applaus som Wrighty fikk, men ikke langt unna. Arsenal hadde ikke vært der de er idag uten Vieira, og det vet Arsenal-fansen.

Link to comment
Share on other sites

Viss det blir buing og piping mot Vieira i denne kampen så blir eg flau over å være Arsenal fan... Han er og kommer alltid til å bli husket ifra sin tid i Arsenal. Og han spillte med hjertet utenfor drakta, kver eneste kamp... Han fortener en varm trampeklapp og få høre sangen sin. Men bare før og etter kampen, unna kampen så spiller han på fienden :)

 

Han er jo ikke en sånn ein Sol Campbell type :P som går over til verstefienden. Han reiste utenlansk og ville prøve seg der.

 

 

Viieeeiiirrraaa ooohhhhaaaoooooo :)

Link to comment
Share on other sites

En ting skal vi huske uanett hva Vieira gjorde for Arsenal.

 

Sitat Vieira; "Jeg går til Juventus for det er større sjangse for å vinne noe i Europa med denne klubben".

 

Stemmer forsåvitt, MEN jeg skal LE til Italia og tilbake når Arsenalspillerne har sendt Juve ut av CL på hjemmebane. Zlatan, Del Piero, Trezløk...skal bli godt å se guttene juble etter sin 2. store skalp! Og ikke minst å ha sendt Vieira ut!

Men jeg skal uansett gi stående aplaus til Vieira, en av de desidert mest betydningsfulle og beste spillerne i Arsenal gjennom tidene!

 

 

Tom

Link to comment
Share on other sites

Jeg satt å tenkte akkurat på dette litt før i dag når jeg så trekninga. Jeg synes ikke han burde bli piput. Vist det ikke hadde vert for han trur jeg ikke arsenal hadde vert like gode den stunden han var der, så jeg syns han kan få ståenda-.trampe klapp av arsenal-fansen

Link to comment
Share on other sites

Guest Freddiereadygo

Jeg aner ikke. kan dere hjelpe meg??

Jeg håper at han får det!!! Han er en legende for klubben, men en EKTE legende ala Tony Adams, Martin Keown ville ikke forlatt Arsenal på den måten han gjorde!!!!! Ryk og reis til helvette Paddy!

Link to comment
Share on other sites

Guest thorchristian

Jeg tror ikke han får det. Men s***n i h*****e for en trekning kunne møtt benfica eller villareal :) men kunne jo også møtt barca :)

Link to comment
Share on other sites

Min mening: Hyll ham så mye man bare vil før og etter kampen. Det fortjener han helt klart. Han har vært en legende for klubben og såklart vil fansen klappe. Bue/Pipekonsert vil være latterlig. Men i de 90 minuttene + tillegg bør han betraktes som en helt vanlig motstander.

 

Jeg aner ikke. kan dere hjelpe meg??

Jeg håper at han får det!!! Han er en legende for klubben, men en EKTE legende ala Tony Adams, Martin Keown ville ikke forlatt Arsenal på den måten han gjorde!!!!! Ryk og reis til helvette Paddy!

Er det mulig?

Link to comment
Share on other sites

Jeg aner ikke. kan dere hjelpe meg??

Jeg håper at han får det!!! Han er en legende for klubben, men en EKTE legende ala Tony Adams, Martin Keown ville ikke forlatt Arsenal på den måten han gjorde!!!!! Ryk og reis til helvette Paddy!

Det var vel heller han som ble solgt? Så vidt jeg har fått med meg

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Jeg håper og tror ikke at Vieira vil få pipekonsert mot seg. Det fortjener han ikke. Det han fortjener er et fullsatt Highbury som klapper for ham.

 

Det skal bli gøy å se Patrick igjen! :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...