Jump to content

VIP-losje til siste kamp mot Wigan


Guest Supermac12

Recommended Posts

Guest Supermac12

Hei

 

Jeg har booket et bord for 10 pers i Marquee VIP-losjen på Highbury til Arsenals aller siste ligakamp mot Wigan. Dette er en pakke med fly/hotell fre/man og VIP-billett til denne spesielle dagen. Denne VIP-billetten gir deg en 3-retters midag, fri drikke, og en gjestetaler som du sikkert kjenner, VIP-gave og kampprogram. Har noen ledige plasser for ekte Gunners-fans for denne unike anledning. Hærligheten koster ca kr 10 000,- Kun seriøse henvendelser kan rettes til marnh@online.no

Link to comment
Share on other sites

Hei

 

Jeg har booket et bord for 10 pers i Marquee VIP-losjen på Highbury til Arsenals aller siste ligakamp mot Wigan. Dette er en pakke med fly/hotell fre/man og VIP-billett til denne spesielle dagen. Denne VIP-billetten gir deg en 3-retters midag, fri drikke, og en gjestetaler som du sikkert kjenner, VIP-gave og kampprogram. Har noen ledige plasser for ekte Gunners-fans for denne unike anledning. Hærligheten koster ca kr 10 000,- Kun seriøse henvendelser kan rettes til marnh@online.no

 

Kan man spørre om hvorfor man må kjøpe hele pakken? Hvorfor må man kjøpe hotell og flybillett gjennom deg?

Link to comment
Share on other sites

Guest Supermac12

Hei

 

Jeg har booket et bord for 10 pers i Marquee VIP-losjen på Highbury til Arsenals aller siste ligakamp mot Wigan. Dette er en pakke med fly/hotell fre/man og VIP-billett til denne spesielle dagen. Denne VIP-billetten gir deg en 3-retters midag, fri drikke, og en gjestetaler som du sikkert kjenner, VIP-gave og kampprogram. Har noen ledige plasser for ekte Gunners-fans for denne unike anledning. Hærligheten koster ca kr 10 000,- Kun seriøse henvendelser kan rettes til marnh@online.no

 

Kan man spørre om hvorfor man må kjøpe hele pakken? Hvorfor må man kjøpe hotell og flybillett gjennom deg?

 

Jeg har kjøpt en ferdig pakke (gruppebestilling som er min 10 pers) og har fått noen "avbud".

Link to comment
Share on other sites

Guest Supermac12

Er de ledige plassene fyllt opp nå eller er det fremdeles ett håp hvis man skulle latt hammeren gå løs på en velkjennt gris!?

 

Ja, men nå er det i ferd med å fylles opp...

Så nå haster det. Ta kontakt med Per Egil i Fotballturer ...

 

Hvilket hotell er det, btw?

 

Husker ikke i farten, men det er et 4-stjerners i Marble Arch..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...