Jump to content

Moderator


Ravenghost

Recommended Posts

Har ingenting i mot å diskutere politikk, snarere tvert i mot, men må ikke på liv og død gjøre det overalt, til enhver tid. Uansett hvor interessert i politikk man er, jeg tror vi skal være ytterst glad for vedtaket om å gjøre dette forumet til politikk-fri sone. :huh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 91
  • Created
  • Last Reply

Det burde være muligheter for å diskutere politikk på dette forumet, etter min mening. Jeg skal faen meg møte opp på det neste møtet og ta opp dette temaet!

Hvorfor oppretter du ikke en tråd på Off Topic, der kan du jo diskutere alt fra En El-bil til en elefant.

Link to comment
Share on other sites

Det burde være muligheter for å diskutere politikk på dette forumet, etter min mening. Jeg skal faen meg møte opp på det neste møtet og ta opp dette temaet!

Hvorfor oppretter du ikke en tråd på Off Topic, der kan du jo diskutere alt fra En El-bil til en elefant.

 

Nei, han kan ikke det. Politkk og religion er no-go på dette forumet. Og som sagt; det er det eneste fornuftige.

Link to comment
Share on other sites

Jeg støtter meg til "gamlingene" her, religion og politikk på et forum som dette vil ikke føre noe godt med seg. For det første, som flere allerede har påpekt, vil det mest sannsynlig føre til ytterligere gnisninger mellom debattanter, og for det andre er brukerne her relativt få, og mange har muligens for lite innsyn til å bidra i en kvalitets-debatt på disse områdene.

 

Jeg anbefaler Veggavisen som et forum for å debattere religion og politikk. Der finnes det flere debattanter der som har mye fornuftig å si, og som sitter med stor kunnskap. Debatter der vil føre til langt, langt mer fruktbare diskusjoner.

Link to comment
Share on other sites

Guest Gooner_87

Ser ikke problematikken med å diskutere politikk og religion på dette forumet. Hva er det dere er redd for? Er dere redd for krangler er det bare å holde seg unna slike debatter. Når man kan diskutere alt mulig på off-topic forumet burde politikk og religion også være tillatt. Argumentet med at man kan diskutere det overalt ellers synes jeg ikke er holdbart.

Link to comment
Share on other sites

Ser ikke problematikken med å diskutere politikk og religion på dette forumet. Hva er det dere er redd for? Er dere redd for krangler er det bare å holde seg unna slike debatter. Når man kan diskutere alt mulig på off-topic forumet burde politikk og religion også være tillatt. Argumentet med at man kan diskutere det overalt ellers synes jeg ikke er holdbart.

 

Vel, vel nå er det engang slik at politikk og religion er "no-go". Forhold deg til det. Det er ikke verre.

Link to comment
Share on other sites

Guest Gooner_87

Ser ikke problematikken med å diskutere politikk og religion på dette forumet. Hva er det dere er redd for? Er dere redd for krangler er det bare å holde seg unna slike debatter. Når man kan diskutere alt mulig på off-topic forumet burde politikk og religion også være tillatt. Argumentet med at man kan diskutere det overalt ellers synes jeg ikke er holdbart.

 

Vel, vel nå er det engang slik at politikk og religion er "no-go". Forhold deg til det. Det er ikke verre.

 

Å ja, så det er ikke lov til å ta opp spørsmålet om det er tillatt å diskutere eller ikke?

Minner meg veldig om et fascistisk styre.

Link to comment
Share on other sites

Ser ikke problematikken med å diskutere politikk og religion på dette forumet. Hva er det dere er redd for? Er dere redd for krangler er det bare å holde seg unna slike debatter. Når man kan diskutere alt mulig på off-topic forumet burde politikk og religion også være tillatt. Argumentet med at man kan diskutere det overalt ellers synes jeg ikke er holdbart.

 

Vel, vel nå er det engang slik at politikk og religion er "no-go". Forhold deg til det. Det er ikke verre.

 

Å ja, så det er ikke lov til å ta opp spørsmålet om det er tillatt å diskutere eller ikke?

Minner meg veldig om et fascistisk styre.

 

Internettansvarlig, som er et av Arsenal Norway`s styremedlemmer, har gitt en klokkeklart svar. Styret hat talt. Det burde vel strengt tatt holde, eller hur?

 

For å sitere:

 

Skjønner ikke problemet med å gå til et annet forum om en har et så brennende ønske om å diskutere religion og politikk. Dersom noen har dette forumet som sin startside og ikke vet hvordan de skal manøvrere seg rundt på internett, så ta gjerne kontakt for et kjapt innføringskurs

 

Det kan da ikke være så forferdelig vanskelig å forstå det budskapet, kan det vel?

 

Men som sagt; ta turen inn til årsmøtet og bring "problemet" til torgs. Jeg er sikker på at årsmøtet synes at dette vil være en særdeles viktig og nyttig sak å debatere.

Link to comment
Share on other sites

Guest AlexanderS
Jeg er sikker på at årsmøtet synes at dette vil være en særdeles viktig og nyttig sak å debatere.

 

Det er nettopp det de ikke er.

 

Derfor hadde den beste løsningen vært om vi hadde stemt over dette spørsmålet her på forumet...

Link to comment
Share on other sites

Jeg er sikker på at årsmøtet synes at dette vil være en særdeles viktig og nyttig sak å debatere.

 

Det er nettopp det de ikke er.

 

Derfor hadde den beste løsningen vært om vi hadde stemt over dette spørsmålet her på forumet...

 

Har du problemer med å lese? For å gjenta både meg selv og andre; et internettforum eies IKKE av de som deltar på forumet. Dette forumet eies av Arsenals norske supporterklubb. De har gjennom DEMOKRATISKE prosesser bestemt at det ikke skal diskuteres politikk her inne, noe de er i sin fulle suverene rett til å gjøre. Som Chaz sier må du gjerne bringe saken opp til ny behandling, det er du i din fulle rett til, forutsatt at du er medlem i supporterklubben. At resultatet trolig blir den samme ved en ny behandling har du kanskje rett i, og HVIS SÅ er det kanskje på tide å faktisk respektere denne demokratiske avgjørelsen? Eller har du problemer med å innordne deg regelverk, også de som er demokratisk funderte? For øvrig tror jeg heller ikke en avstemming her inne ville gitt noe annet resultat, men det er egentlig komplett irrelevant.

Link to comment
Share on other sites

Slik situasjonen er i dag, har styret i ASCN bestemt at supporterklubbens forum ikke skal være åpent for å diskutere politikk og religion. De som måtte mene at dette er fascistisk, stalinistisk, hitlersk osv, får bare fortsette å mene det. Styret er demokratisk valgt frem, da det faktisk er de medlemmene som deltar på årsmøtet som velger frem de som sitter i styret. Det at de fleste sitter i styret i mange år, betyr at de fleste er fornøyd med den jobben som gjøres.

 

Alle medlemmer av ASCN som møter opp på årsmøtet har stemmerett. Og hvis noen av dere ønsker å ta opp denne saken til avstemning på årsmøtet, så er dere hjertelig velkomne til det. Men inntil vi får beskjed fra styret om at et annet vedtak er fattet, så er det ikke tillatt å diskutere politikk og religion. Jeg ser heller ikke noe poeng med at vi fortsetter denne debatten, da vi ikke kommer noen vei. Det kommer ikke til å bli satt opp noen avstemning på om det skal være tillatt å diskutere dette temaet.

Link to comment
Share on other sites

Ser ikke problematikken med å diskutere politikk og religion på dette forumet. Hva er det dere er redd for? Er dere redd for krangler er det bare å holde seg unna slike debatter. Når man kan diskutere alt mulig på off-topic forumet burde politikk og religion også være tillatt. Argumentet med at man kan diskutere det overalt ellers synes jeg ikke er holdbart.

 

Vel, vel nå er det engang slik at politikk og religion er "no-go". Forhold deg til det. Det er ikke verre.

"no-go"??

 

hva slags uttrykk er det?

Link to comment
Share on other sites

det er mange ganger jeg har hatt lyst til å uttrykke mitt sinne her på forumet i forskjellige tilfeller. Sånn som med fugleinfluensaen, og med karikkaturtegningene osv. men jeg har holdt det inne.

 

Men jeg har ikke noe i mot å diskutere "politikk" her inne, og for de som ikke giddet å engasjere seg, så er det ikke vanskelig å overse trådene..

Men selfølgelig; det er jo et fotballforum, og jeg forstår også hvorfor det ikke er lov nå.

Link to comment
Share on other sites

Ser ikke problematikken med å diskutere politikk og religion på dette forumet. Hva er det dere er redd for? Er dere redd for krangler er det bare å holde seg unna slike debatter. Når man kan diskutere alt mulig på off-topic forumet burde politikk og religion også være tillatt. Argumentet med at man kan diskutere det overalt ellers synes jeg ikke er holdbart.

 

Vel, vel nå er det engang slik at politikk og religion er "no-go". Forhold deg til det. Det er ikke verre.

"no-go"??

 

hva slags uttrykk er det?

 

Hva tror du da? :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest Gooner2death

Reiser du også inn på årsmøtet?

 

Når er dette årsmøtet? Jeg er i Oslo titt og ofte, og jeg tenkte jeg gjerne kunne ta turen.

 

Ser ikke problematikken med å diskutere politikk og religion på dette forumet. Hva er det dere er redd for? Er dere redd for krangler er det bare å holde seg unna slike debatter. Når man kan diskutere alt mulig på off-topic forumet burde politikk og religion også være tillatt. Argumentet med at man kan diskutere det overalt ellers synes jeg ikke er holdbart.

 

Hvis man kan diskutere alt mulig på off-topic, hvorfor ikke diskutere politikk og religion der? Personlig foretrekker jeg å diskutere politikk på et politisk forum, men..

Link to comment
Share on other sites

Guest Gooner2death

I august. Og du sier det selv; politikk diskuterer man på et politisk forum. Her er det et vedtak som sier ingen debatt omkring religion og politikk. Det er bekrftet av styret. Fornuftig, spør du meg.

 

Okey, takker for raskt svar!

 

Jeg må si meg enig med deg her. Religion (og politikk) har ingenting på et fotballforum å gjøre. Det måtte i så fall være om en overgang ble kansellert eller at den ble til pga politiske eller de religiøse forholdene til spilleren.

Link to comment
Share on other sites

Religion (og politikk) har ingenting på et fotballforum å gjøre

 

Men da har da noe på et off-topic forum å gjøre.

 

Kjære deg; nå har du fått svar fra både moderator Kim, og Internettansvarlig, styremedlem i Arsenal Norway. Evner du ikke å lese i det hele tatt?

 

Som sagt; kom deg til Oslo i august og gjør noe med saken. Bruk ferien din. Treff likesinnede. Kanskje treffer du meg også. Det er skikkelig hyggelig, ser du.

Link to comment
Share on other sites

Guest Gooner_87

Som sagt; kom deg til Oslo i august og gjør noe med saken. Bruk ferien din. Treff likesinnede. Kanskje treffer du meg også. Det er skikkelig hyggelig, ser du.

 

For å si det sånn; jeg kommer ikke til å tilbringe min ferie sammen med deg.

Link to comment
Share on other sites

Som sagt; kom deg til Oslo i august og gjør noe med saken. Bruk ferien din. Treff likesinnede. Kanskje treffer du meg også. Det er skikkelig hyggelig, ser du.

 

For å si det sånn; jeg kommer ikke til å tilbringe min ferie sammen med deg.

 

That`s your choice. Men nå må du slutte å gnåle om politikk her inne. Du har fått svar. Klokkeklare svar. Forhold deg til det. For å endre på dette faktum så vet du hva du har å gjøre. Gjør det, eller ti stille. I sakens anledning.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...