Jump to content

På Bohemen


Rune

Recommended Posts

Stiller!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 645
  • Created
  • Last Reply
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Har nettopp flytta til oslo og er veldig nysgjerrig på hvordan Arsenal miljøet er her. Er det samling på Bohemen på hver eneste kampdag? Samles folk på Highbury pub (eksisterer den fortsatt?).

Hadde hvertfall hvert artig å sett kamper og diskutert litt med dere i real life :(

Link to comment
Share on other sites

Bohemen is the place to be.

Oppmøtetet varierer dessverre veldig.

Kan være alt fra 2 til 50, men vanligvis er vi nærmere 2 enn 50.

Men får håpe det blir betre denne sesongen.

Da skal jeg legge inn bohemen på min "personlige radar" og møte opp så ofte jeg kan. Har alltid lidd av å måtte se Arsenal kamper i United supporteres nærvær. Det avskummet er jo overalt ;)

Hadde vært artig og sparket i gang sesongen på Bohemen :)

 

Edit: jøss da var en seniorspiller og gitt :P

Link to comment
Share on other sites

Bohemen is the place to be.

Oppmøtetet varierer dessverre veldig.

Kan være alt fra 2 til 50, men vanligvis er vi nærmere 2 enn 50.

Men får håpe det blir betre denne sesongen.

Da skal jeg legge inn bohemen på min "personlige radar" og møte opp så ofte jeg kan. Har alltid lidd av å måtte se Arsenal kamper i United supporteres nærvær. Det avskummet er jo overalt ;)

Hadde vært artig og sparket i gang sesongen på Bohemen :)

 

Edit: jøss da var en seniorspiller og gitt :P

 

Må nok lide med andre lags supportere på Bohemen også. For dei viser vel 4-5 kamper samtidig.

Men dette er noko av sjarmen med Bohemen. Tenker du å ta turen ikveld eller?

Link to comment
Share on other sites

Bohemen is the place to be.

Oppmøtetet varierer dessverre veldig.

Kan være alt fra 2 til 50, men vanligvis er vi nærmere 2 enn 50.

Men får håpe det blir betre denne sesongen.

Da skal jeg legge inn bohemen på min "personlige radar" og møte opp så ofte jeg kan. Har alltid lidd av å måtte se Arsenal kamper i United supporteres nærvær. Det avskummet er jo overalt :P

Hadde vært artig og sparket i gang sesongen på Bohemen :P

 

Edit: jøss da var en seniorspiller og gitt :P

 

Må nok lide med andre lags supportere på Bohemen også. For dei viser vel 4-5 kamper samtidig.

Men dette er noko av sjarmen med Bohemen. Tenker du å ta turen ikveld eller?

Beklager så den litt sent. Prøver å sikte meg inn på seriestarten mot Everton vel :)

Link to comment
Share on other sites

Blir Oslo på meg også fra og med onsdag eller torsdag. Var innom forrige søndag for å se Arsenal - Rangers. var overraska over at så "mange" arsenalsupportere dukka opp. Var sikker på at det var kun engafans som dukka opp der. Men var stilig å se Arsenaldrakter der.

Link to comment
Share on other sites

Bohemen is the place to be.

Oppmøtetet varierer dessverre veldig.

Kan være alt fra 2 til 50, men vanligvis er vi nærmere 2 enn 50.

Men får håpe det blir betre denne sesongen.

Da skal jeg legge inn bohemen på min "personlige radar" og møte opp så ofte jeg kan. Har alltid lidd av å måtte se Arsenal kamper i United supporteres nærvær. Det avskummet er jo overalt :P

Hadde vært artig og sparket i gang sesongen på Bohemen :)

 

Edit: jøss da var en seniorspiller og gitt :)

 

Må nok lide med andre lags supportere på Bohemen også. For dei viser vel 4-5 kamper samtidig.

Men dette er noko av sjarmen med Bohemen. Tenker du å ta turen ikveld eller?

Beklager så den litt sent. Prøver å sikte meg inn på seriestarten mot Everton vel :)

 

Det går bra, du mista særdeles lite. Var meg og kanskje 3-4 til. Og i tillegg var kampen uten lyd, men med god musikk istaden. Kan ikkje tru at arabiske kommentatora hadde vore betre.

Link to comment
Share on other sites

Blir Oslo på meg også fra og med onsdag eller torsdag. Var innom forrige søndag for å se Arsenal - Rangers. var overraska over at så "mange" arsenalsupportere dukka opp. Var sikker på at det var kun engafans som dukka opp der. Men var stilig å se Arsenaldrakter der.

 

For å vere den offisielle Enga-puben er ikkje den overfrekventert av folke med kongeblå drakter...

Omtrent alle er velkomne på Bohemen og dei viser dei fleste kamper eller andre viktige sportsarrangement.

Dei einaste kampane som kan bli amputert er dei som går rett før og etter ein heimekamp på ullevål, for då er Klanen mannssterke og tørste.

 

Som eg skreiv tidligera, håper eg at flest mulig stiller til flest mulig kamper. Så kanskje Bohemen Gooners kan konkurrere med trøndergooners

Link to comment
Share on other sites

Blir Oslo på meg også fra og med onsdag eller torsdag. Var innom forrige søndag for å se Arsenal - Rangers. var overraska over at så "mange" arsenalsupportere dukka opp. Var sikker på at det var kun engafans som dukka opp der. Men var stilig å se Arsenaldrakter der.

 

For å vere den offisielle Enga-puben er ikkje den overfrekventert av folke med kongeblå drakter...

Omtrent alle er velkomne på Bohemen og dei viser dei fleste kamper eller andre viktige sportsarrangement.

Dei einaste kampane som kan bli amputert er dei som går rett før og etter ein heimekamp på ullevål, for då er Klanen mannssterke og tørste.

 

Som eg skreiv tidligera, håper eg at flest mulig stiller til flest mulig kamper. Så kanskje Bohemen Gooners kan konkurrere med trøndergooners

Det hadde vært artig:) Fast spalte i TGP og hele pakka! Kanskje det skal være målet vårt for sesongen ?

Link to comment
Share on other sites

Nå er vi i gang igjen gutta! Arsenal, Bohemen, øl og sang!!! gleder meg. Håper og tror dette blir et strålende Arsenal-år på Bohemen.

 

Får håpe vi set standarden allereide frå runde 1.

Håper flest mogleg tek turen imorga kveld for å sjå at Everton blir tukta.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...