Jump to content

På Bohemen


Rune

Recommended Posts

  • Replies 645
  • Created
  • Last Reply

Jeg skal til Oslo i forbindelse med jobben fra i morgen til torsdag. Jeg kommer derfor til å se kampen på Bohemen i morgen. Er det flere her inne som også skal på Bohemen i morgen?

Kanskje jeg skal ta meg en tur så kan vi kose oss i lystig lag. Jeg skal jobbe ganske lenge så det er mulig jeg ikke rekker hjem. Nå gleder du deg tenker jeg :-)

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Kanskje jeg skal ta meg en tur så kan vi kose oss i lystig lag. Jeg skal jobbe ganske lenge så det er mulig jeg ikke rekker hjem. Nå gleder du deg tenker jeg :-)

 

BE

 

Hmm... spørs jaggu om jeg skal prøve å stikke innover jeg også da - så kan vi ha en lystig diskusjon om.. tja... vi finner vel på no.

Link to comment
Share on other sites

Kanskje jeg skal ta meg en tur så kan vi kose oss i lystig lag. Jeg skal jobbe ganske lenge så det er mulig jeg ikke rekker hjem. Nå gleder du deg tenker jeg :-)

 

BE

 

Er alltid hyggelig å treffe fellow gooners som man diskuterer med på forumet. Og selv om man er uenig i ting under diskusjoner, så kan man jo fortsatt ha det hyggelig, og nyte en god kamp sammen B)

Link to comment
Share on other sites

Er alltid hyggelig å treffe fellow gooners som man diskuterer med på forumet. Og selv om man er uenig i ting under diskusjoner, så kan man jo fortsatt ha det hyggelig, og nyte en god kamp sammen B)

Akkurat dette er jeg helt enig i, og er vi heldige kan vi sammen få studert vå beste keeper Fabianski også

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Kanskje jeg skal ta meg en tur så kan vi kose oss i lystig lag. Jeg skal jobbe ganske lenge så det er mulig jeg ikke rekker hjem. Nå gleder du deg tenker jeg :-)

 

BE

Her er det bare å kjøpe inn popcorn, ta fri fra jobben og ta turen over fjellet.

 

EDIT: kva skjer med quotinga? Tar jo ikkje quoten til quoten...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 8 months later...

Da braker galskapen løs igjen, Newcastle skal slås og Bohemen er stedet i morgen!! Mye tyder på at Arsenal får en tøff sesong, men derfor er det desto mer viktig at vi gooners stiller opp og synger fram vårt kjære Arsenal FC.

Uhemmet og ellevill støtte sendes i retning Bohemen og Newcastle, direkte fra Asia. Give them hell boys!

Link to comment
Share on other sites

Da braker galskapen løs igjen, Newcastle skal slås og Bohemen er stedet i morgen!! Mye tyder på at Arsenal får en tøff sesong, men derfor er det desto mer viktig at vi gooners stiller opp og synger fram vårt kjære Arsenal FC.

 

Ser deg der! Når kommer du? Jeg og BE er der hvertfall, meg fra kl 16 omtrent

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...