Jump to content

På Bohemen


Rune

Recommended Posts

  • Replies 645
  • Created
  • Last Reply
Guest Jazzmakrellen

Jeg hadde dessverre ikke mulighet til å komme på lørdag, da jeg var i Kristiansand, men jeg er veldig klar for kamp i morgen. Det kan fort bli en av få "viktige" kamper vi har igjen i år, så det burde bli fullpakket!

Link to comment
Share on other sites

Når er det folket ankommer Bohemen idag? Er det noe poeng å komme tidlig for å få de faste plassene, elller blir det så fullt av Pool supportere at vi bare kan gi opp akkurat det? Jeg personlig er villig til å ofre et par timer for å få de faste plassene...

Link to comment
Share on other sites

Ettersom TV3 viser Liverpoolkampen, så blir det sikkert færre av dem der i dag, og forhåpentligvis flere gooners.

 

Om du stiller opp tidlig og argumenterer for at vi skal få "godhjørnet", så blir det helt sikkert satt pris på av alle oss som kommer tuslende når kampstart nærmer seg. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Det er dette som er haken ved det, jeg vet ikke om jeg er villig til å komme såpass tidlig hvis INGEN andre gjør det...

2668[/snapback]

 

Jeg skal prøve å være der i halv åtte tida...

2678[/snapback]

mee too, om ikke enda før

Link to comment
Share on other sites

Det er dette som er haken ved det, jeg vet ikke om jeg er villig til å komme såpass tidlig hvis INGEN andre gjør det...

2668[/snapback]

 

Jeg skal prøve å være der i halv åtte tida...

2678[/snapback]

mee too, om ikke enda før

2679[/snapback]

Deal, jeg kommer ca halv åtte.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...