Jump to content

På Bohemen


Rune

Recommended Posts

Den klassiske tråden må opp igjen...

 

Ny kamp på mandag 14.februar (Valentines Day); hvor Crystal Palace bør bli lett match. Chelsea har jo ikke vunnet en eneste kamp siden de mistet Robben...(?), så nå har vi muligheten til å begynne å knipe inn på russerne.

 

Klirr, klirr...(lyden av rubler i bukselommene til en skjelvende Mourinho... :(

 

Møt opp; med fullt hus på Bohemen taper vi ikke!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 645
  • Created
  • Last Reply
Guest Jazzmakrellen

Se det godtfolk. Mitt første innlegg. Wuhu. Satser på at jeg får dratt meg ned på Bohemen ja.

 

Forresten. No more Big_Tone. På tide med en forandring:)

Link to comment
Share on other sites

Guest Jazzmakrellen

Vel vel. I går var det vel en 3-4 kjente fjes på Bohemen. Det var koselig, men ikke den heidundrende stemningen. Det går nok mot at også jeg gjør som alle de andre stuegrisene og ser kamper hjemme/eller på puber nærmere meg selv.

 

Er det kamper det kommer mange folk, og det med det er større muligheter for litt god gammeldags magisk bohemen stemning, stiller jeg selvfølgelig. Å sitte å klappe litt for hvert mål, kan jeg jommen gjøre i hvilken som helst pub.

Link to comment
Share on other sites

Vel vel. I går var det vel en 3-4 kjente fjes på Bohemen. Det var koselig, men ikke den heidundrende stemningen. Det går nok mot at også jeg gjør som alle de andre stuegrisene og ser kamper hjemme/eller på puber nærmere meg selv.

 

Er det kamper det kommer mange folk, og det med det er større muligheter for litt god gammeldags magisk bohemen stemning, stiller jeg selvfølgelig. Å sitte å klappe litt for hvert mål, kan jeg jommen gjøre i hvilken som helst pub.

480[/snapback]

 

Synd hvis Bohemen-miljøet skal rakne!

Jeg hadde håp om å komme på Bohemen på mandag, men rakk ikke hjem fra Bergen. Har jeg mulighet til å komme, så stiller jeg. Håper vi klarer å løfte stemninga litt framover; mange spennende kamper i vente.

Link to comment
Share on other sites

Vel vel. I går var det vel en 3-4 kjente fjes på Bohemen. Det var koselig, men ikke den heidundrende stemningen. Det går nok mot at også jeg gjør som alle de andre stuegrisene og ser kamper hjemme/eller på puber nærmere meg selv.

 

Er det kamper det kommer mange folk, og det med det er større muligheter for litt god gammeldags magisk bohemen stemning, stiller jeg selvfølgelig. Å sitte å klappe litt for hvert mål, kan jeg jommen gjøre i hvilken som helst pub.

480[/snapback]

 

Jeg ser du klager over at stemningen ikke er der lenger Tormod, men dette kommer nok ikke bare av at flere har begynt å se kampene hjemme osv. Såvidt jeg husker, så var stemningen på de siste kampene jeg var tilstede på Bohemen rett og slett elendig. Så stemningen var på vei ned, før flere bestemte seg for å se kampene hjemme, eller på andre steder.

Link to comment
Share on other sites

Guest Jazzmakrellen

Kim Kim Kim....ettersom du ikke har vært der siden september eller noe, så tror jeg ikke du aner hva jeg snakker om.

 

Så lenge folk stiller, så er stemningen finfin. Men problemet ligger i at folk ikke gidder å komme. Og jeg tror mye av grunnen til at folk ikke gidder å komme, nettopp er at de tror at ingen kommer, og dermed heller ser kampen hjemme. Hadde jeg visst at hele gjengen fra i fjor stilte på kampene, ville jeg ofret mye for å få kommet meg ned på bohemen. Og det tror jeg gjelder mange mange flere. Den stemningen og det miljøet vi hadde ifjor var noe helt spesielt og unikt, og vi vil neppe få noe lignende igjen, men det er lov å prøve.

 

 

Ok nå kommer et viktig forslag, så jeg uthever dette.

Så vi prøver den gode gamle "Supportertreff"-taktikken. CL kampen mot Bayern er det møteplikt for alle som liker å kalle seg tilhenger av klubben Arsenal, og bosatt i området i eller rundt hovedstaden. De som ordner seg en unnskyldning om jobb, damer, langrennsturer etc. bør ta seg en tur i skogen og tenke igjennom sine prioriteringer her i livet. Og inntil de har fått prioriteringene i orden vil de av meg, og forhåpentligvis en del andre som deler min frustrasjon, iblant møte ukvemsord pga deres livsførsel.

Link to comment
Share on other sites

Ok nå kommer et viktig forslag, så jeg uthever dette.

Så vi prøver den gode gamle "Supportertreff"-taktikken. CL kampen mot Bayern er det møteplikt for alle som liker å kalle seg tilhenger av klubben Arsenal, og bosatt i området i eller rundt hovedstaden. De som ordner seg en unnskyldning om jobb, damer, langrennsturer etc. bør ta seg en tur i skogen og tenke igjennom sine prioriteringer her i livet. Og inntil de har fått prioriteringene i orden vil de av meg, og forhåpentligvis en del andre som deler min frustrasjon, iblant møte ukvemsord pga deres livsførsel.

601[/snapback]

Jeg tenkte faktisk akkurat det samme, at vi burde prøve å få flest mulig med til Bayern kampen. Jeg vet jeg stiller hvertfall.

Link to comment
Share on other sites

Guest Jazzmakrellen
Såvdt jeg minnes så er det ikke mange ukene siden jeg inviterte til Arsenal-vorspiel. Da var stemningen krutegod. Både før og under kamp.

Men hvor var Jazzmakrellen???????

612[/snapback]

 

Stiller meg litt undrende til at den godeste ansvarlige redaktøren stiller dette spørsmålet. Dette fordi jeg sa i fra både flere dager i forveien, og på selve dagen at jeg ikke ville få det til pga jobbing.

 

Så klapp igjen smella di. Forresten så suger Bryne.

Link to comment
Share on other sites

Kim Kim Kim....ettersom du ikke har vært der siden september eller noe, så tror jeg ikke du aner hva jeg snakker om.

 

Så lenge folk stiller, så er stemningen finfin. Men problemet ligger i at folk ikke gidder å komme. Og jeg tror mye av grunnen til at folk ikke gidder å komme, nettopp er at de tror at ingen kommer, og dermed heller ser kampen hjemme. Hadde jeg visst at hele gjengen fra i fjor stilte på kampene, ville jeg ofret mye for å få kommet meg ned på bohemen. Og det tror jeg gjelder mange mange flere. Den stemningen og det miljøet vi hadde ifjor var noe helt spesielt og unikt, og vi vil neppe få noe lignende igjen, men det er lov å prøve.

 

 

Jeg ser ikke noen forskjell i at 3-4 sitter der å klapper litt for et mål, eller om 20 stk gjør det. For de siste kampene jeg var der, så var det slik til tider.

Link to comment
Share on other sites

det er faktisk også endel naturlige forklaringer på at det ikke er så mye folk på bohemen lengre.

noen har flytta (kim, åge, gunner11), andre har vært syke (inkludert meg et par ganger), og atter andre har sett endel av kampene live (inkludert meg) og noen prioriterer skiturer til kikut (toggen).

 

i tillegg spiller vi jo nesten ikke en jævla kamp på lørdager, hvor det passer greit å drikke seg full.

man MÅ ikke drikke øl for å se fotball, enkelte er naturlig høye på livet og klarer seg med cola, men det er ikke tilfeldig at så få går i kirken på grunn av stemninga.

 

mandager suger apetestikler nok selv om man ikke er fyllesjuk, så kamper på søndag/mandag kveld vil nok også ha noe å si.

 

kansje har endel av de som trakk ned til bohemen etter exodusen fra highbury også flyttet seg tilbake til highbury?

Link to comment
Share on other sites

tydelig at mitt siste innlegg satte hjernevinningene i sving hos bohemgjengerene. :angry:

men de som blir ferdige med funderingene sine og møter på bohemen i morgen, kan både få oppleve mitt behagelige vesen + en shootout mellom apple ipod mini og creative zen micro i "battle of the greatest mp3 player on bohemen".

øl,fotball og forbrukeropplysning i en pakke.

 

det blir ikke bedre enn dette.

Link to comment
Share on other sites

Guest Jazzmakrellen

Vel vel vel. Bare så det er klart, så er det en god del som fra nå av vil måtte oppleve noen ukvemsord fra undertegnede. Jeg gjorde det helt klart at unnskyldninger ikke ville bli godtatt. Å se kampen i Tyskland godtas selvfølgelig. Men et usselt treningsopphold i England godtas nok ikke. Folk som er "syke" godtas selvfølgelig ikke. Det finnes medisiner. Jeg hadde 38,5 i feber 3-4 timer før kampstart. tok to paraceter og en høneblund, og vips like fin.

 

Jeg er sikker på at vi tapte pga dere sløvsekker.

Link to comment
Share on other sites

Guest Jazzmakrellen

Jeg dømmer i ekeberg hallen fram til 13:30, så må bare finne meg den nærmeste puben etter det.

 

Mulig jeg rekker å flytte meg fra den puben jeg da finner til Bohemen i pausen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg dømmer i ekeberg hallen fram til 13:30, så må bare finne meg den nærmeste puben etter det.

 

Mulig jeg rekker å flytte meg fra den puben jeg da finner til Bohemen i pausen.

1409[/snapback]

 

Kast deg inn i en taxi etter endt dommeroppdrag. Da rekker du Bohemen til kampstart, altså 5 minutter før du vanligvis er på plass... :D

 

Skal holde av stol til deg jeg.

Link to comment
Share on other sites

Guest Jazzmakrellen

Hehe...gjerrig som jeg er tar jeg ikke taxi så lenge det finnes andre alternativer. jeg vet det finnes en brun bule på Holtet, så jeg satser på den. Stemmer det greit med trikken i pausen, tar jeg denne ned mot sentrum, og burde da rekke over ved Bohemen 5 min ut i andre omgang. men da skal det til gjengjeld stemme perfekt....

Link to comment
Share on other sites

Guest Jazzmakrellen

antagelig ikke mange.

 

Jeg var der ikke, og ettersom det var ingen som prøvde å overtale folk med, så er sjansen stor for at det var et minimalt oppmøte.

Til helgen skal jeg ned til byen som har oppfostret noen av landets beste fotballspillere, så jeg blir ikke å finne på Bohemen på lørdag. Men jeg stiller mot Bayern!!! Og det bør sannelig alle andre også gjøre!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...