Jump to content

Wenger vil kjøpe stjerner... (les Sky Sport) !!!


Guest Rufsen

Velg hvilken spiller du vil ha !  

62 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Guest Rufsen

Jeg leser på useriøse Skysport at Wenger lover stjernekjøp til sommeren. Jeg synes tross den useriøse kilden, at det kan være lurt å få inn et par forsterkninger (og ikke bare yngre spillere som skal utvikle seg).

 

Nå er det penger i sekken og til sommeren tror jeg Wenger kjøper Shaun Wright Philips, Michael Owen og Idriss Kameni.

 

Når dette er sagt må jeg lovprise Wenger fordi han har latt de unge spillerne i klubben få spilletid. Men som vi alle sikkert er enige i, har de unge spillerne fått veldig mye ansvar denne sesongen.

 

Så hvem velger du ?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply
Guest Alex89

Swp, Owen, Valdes (barca keeperen), Mexes og Essien. HVis Arsenal får disse fosterkningene så vil de bli nesten uslålige. Det vil bli veldig spennende å se hvem det blir :D B) :D

Link to comment
Share on other sites

Michael Owen og Shaun Wright Phillips er begge spillere jeg ser for meg kan passe fint inn i Arsenals spillestil. Men først og fremst må Wenger forsterke den defensive delen som skranter utrolig!

Kunne da tenkt meg både King, Kompany og Mexes. Tror vel muligheten er liten for at Mexes kommer til London, men de to andre er jo absolutt realistiske i forhold til lommeboka.

 

På høyreback har vi god bredde men kunne allikevel tenkt meg Miguel fra Benfica, han er i mine øyne verdens beste på sin plass og er en tro kopi av Cafu som er en av mine store favoritter på fotballbana. Han er en spiller som er ultraoffensiv med sinnsyk teknikk, fart, og skudd, pluss at han er solid defensivt. Han er en spiller som blør for den drakta han ikler seg og det er noe vi trenger sårt! Vil ikke si Lauren er den som blør for klubben, han eller Hoyte kan vi selge slik at vi ikke har for mange på den plassen samtidig som konkurransen allikevel er stor, vi har jo også Eboue!

 

På keeper plassen så er det også akutt behov for forsterkninger! Det er mange alternativer men noe sier meg at Wenger prøver å hente et "såkalt" skjult talent, slik som han hentet Shabaan, Warmuz og Almunia, ingen av de har lykkes!

La oss iallefall håpe at Wenger denne gangen finner en erstatter som kan fylle litt av hanskene etter "safe hands". Proto, Isaksson, og Frey er jo alle gode keepere! :D

Link to comment
Share on other sites

Det eneste vi trenger er en ny keeper og det må være av ypperste klasse. Mener vi bør bruke alle penger på keeper. Ikke meg imot, men Dida er perfekt. Han er det vi trenger. Da er vi tilbake....

 

Ellers frister Shaun Wright-Phillips!! (Tviler han havner i Arsenal, Chelsea er visst int.)

Link to comment
Share on other sites

Guest Rufsen
Det eneste vi trenger er en ny keeper og det må være av ypperste klasse. Mener vi bør bruke alle penger på keeper. Ikke meg imot, men Dida er perfekt. Han er det vi trenger. Da er vi tilbake....

 

Ellers frister Shaun Wright-Phillips!! (Tviler han havner i Arsenal, Chelsea er visst int.)

2619[/snapback]

 

 

Jeg vil anta at SWP velger Arsenal fremfor Chelsea! Tipper Wrighty hadde blitt rimelig :D om gutten gikk til Chelsea i stedet for Arsenal.

 

........ og tenk deg Stamford brigde kontra Emirates Stadium ??????????

 

Jeg hadde ikke vært i tvil !!!

Link to comment
Share on other sites

Det eneste vi trenger er en ny keeper og det må være av ypperste klasse. Mener vi bør bruke alle penger på keeper. Ikke meg imot, men Dida er perfekt. Han er det vi trenger. Da er vi tilbake....

 

Ellers frister Shaun Wright-Phillips!! (Tviler han havner i Arsenal, Chelsea er visst int.)

2619[/snapback]

 

 

Alle pengene på keeper?? Vi har 500 millioner å handle for, tror nok ikke vi bruker alt det på en keeper! Dessuten trenger vi forsvar-, midtbane- og til dels angrepsforsterkninger!

Link to comment
Share on other sites

Wenger er en gnien mann, tviler på at vil bruke alle pengene han har til rådighet på spillerkjøp. Håper han gjør det rette. D.v.s en keeper i verdensklasse, en vi kan være stolte av.(DIDA) Det vil gjøre så mye med laget,en keeper man kan stole 100% på.

 

Når det gjelder Shaun Wright P. krysser vi fingrer på at han velger Arsenal, er redd han blir vel dyr!!

Link to comment
Share on other sites

De jeg ønsker at Wenger skal hente inn til sommeren er:

 

Keeper: Frey/Cassilas/Niemi

 

Forsvar: King/Chivu/Kuffour/Lucio

 

Midtbane/angrep: SWP, Essien, Owen, Torres

 

 

Han kjøper selvfølgelig ikke alle disse. Men vi trenger minst 1 keeper, 1-2 midtstoppere, 1 høyreving og 1 spiss. Sentral midtbane er ikke den posisjonen som er mest akutt, men hvis vi kunne fått Essien for en grei pris, så hadde jeg ikke takket nei.

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun

Kameni! keeper er jo det vi først og fremst trenger! Enig med pernille i at Dida også bør tas en titt på..selv om han sikkert blir dyr!

Link to comment
Share on other sites

vi trenger 1 god og stabil keeper, 1 god stopper, 1 rutinert og god midtbanespiller, og 1 verdensklasse spiss.

 

mine forslag:

 

keeper: Robert Green (Norwich)

 

midtstopper: Daniele Bonera (Parma)

 

midtbanespiller: kommer ikke på noen forslag.

 

spiss: Adriano (Inter)

 

det hadde også vært gøy å se Stewart Downing (Middlesborogh) på Arsenal. han ser ut som en spennende og godt talent. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

De jeg ønsker at Wenger skal hente inn til sommeren er:

 

Keeper: Frey/Cassilas/Niemi

 

Forsvar: King/Chivu/Kuffour/Lucio

 

Midtbane/angrep: SWP, Essien, Owen, Torres

 

 

Han kjøper selvfølgelig ikke alle disse. Men vi trenger minst 1 keeper, 1-2 midtstoppere, 1 høyreving og 1 spiss. Sentral midtbane er ikke den posisjonen som er mest akutt, men hvis vi kunne fått Essien for en grei pris, så hadde jeg ikke takket nei.

2639[/snapback]

 

Niemi tror jeg vi kan få for en grei pris og han virker stabil og svært bra!

King glir rett inn i forsvaret.

Ellers hadde SWP og Torres vært nice assets!

 

Enig i det meste her! :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun
Takk young gun :D En som har skjønt det :D

 

Green er for dårlig for Arsenal, men ikke misforstå-han er en veldig bra keeper. Det vi trenger er en i ypperste klasse(som sagt).....

2658[/snapback]

ingen årsak det :D Enten Dida eller Kameni! Første vi trenger er en keeper. og har vi først fått det, så kan vi eventuelt begynne letingen etter forsterkninger av utespillere.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
Takk young gun :D En som har skjønt det ;)

 

Green er for dårlig for Arsenal, men ikke misforstå-han er en veldig bra keeper. Det vi trenger er en i ypperste klasse(som sagt).....

2658[/snapback]

ingen årsak det ;) Enten Dida eller Kameni! Første vi trenger er en keeper. og har vi først fått det, så kan vi eventuelt begynne letingen etter forsterkninger av utespillere.

2689[/snapback]

wuyhaaaaa, Faen at du ikke er trener. Du hadde sikkert hentet ny keeper som gikk rett inn i laget. Dida er god faktist, jeg har alltid trodd han var dårlig,men har insett at han er ikke så verst likevel etter å ha sett ham spille :D Og jeg er helt enig, med pernille og Young. Keeper er viktigst og hvis jeg hadde hatt sjansen til å kjøpe en klasse keeper for 200 millioner så hadde jeg gjort straks. Da hadde vi sluppet å være redde hver gang ballen var på vår side av banen. Det er lenge siden jeg kunne ta det med ro uten at jeg måtte hoppe opp på sofaen hver gang ballen var i felte. :blink: Faen og jeg savner Seaman. Seaman skulle ha vært 5 år yngre, for da hadde han Reddet oss i munchen og Reddet oss mot man U tap på highbury. That were those days ! :(

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
Takk young gun :D En som har skjønt det ;)

 

Green er for dårlig for Arsenal, men ikke misforstå-han er en veldig bra keeper. Det vi trenger er en i ypperste klasse(som sagt).....

2658[/snapback]

ingen årsak det ;) Enten Dida eller Kameni! Første vi trenger er en keeper. og har vi først fått det, så kan vi eventuelt begynne letingen etter forsterkninger av utespillere.

2689[/snapback]

wuyhaaaaa, Faen at du ikke er trener. Du hadde sikkert hentet ny keeper som gikk rett inn i laget. Dida er god faktist, jeg har alltid trodd han var dårlig,men har insett at han er ikke så verst likevel etter å ha sett ham spille :D Og jeg er helt enig, med pernille og Young. Keeper er viktigst og hvis jeg hadde hatt sjansen til å kjøpe en klasse keeper for 200 millioner så hadde jeg gjort straks. Da hadde vi sluppet å være redde hver gang ballen var på vår side av banen. Det er lenge siden jeg kunne ta det med ro uten at jeg måtte hoppe opp på sofaen hver gang ballen var i felte. :blink: Faen og jeg savner Seaman. Seaman skulle ha vært 5 år yngre, for da hadde han Reddet oss i munchen og Reddet oss mot man U tap på highbury. That were those days ! :(

2956[/snapback]

Ops tror jeg skrev feil her det skrives ikke that were those days.....sorry har glemt hvordan man skriver det

Link to comment
Share on other sites

Takk young gun :D En som har skjønt det ;)

 

Green er for dårlig for Arsenal, men ikke misforstå-han er en veldig bra keeper. Det vi trenger er en i ypperste klasse(som sagt).....

2658[/snapback]

ingen årsak det ;) Enten Dida eller Kameni! Første vi trenger er en keeper. og har vi først fått det, så kan vi eventuelt begynne letingen etter forsterkninger av utespillere.

2689[/snapback]

wuyhaaaaa, Faen at du ikke er trener. Du hadde sikkert hentet ny keeper som gikk rett inn i laget. Dida er god faktist, jeg har alltid trodd han var dårlig,men har insett at han er ikke så verst likevel etter å ha sett ham spille :D Og jeg er helt enig, med pernille og Young. Keeper er viktigst og hvis jeg hadde hatt sjansen til å kjøpe en klasse keeper for 200 millioner så hadde jeg gjort straks. Da hadde vi sluppet å være redde hver gang ballen var på vår side av banen. Det er lenge siden jeg kunne ta det med ro uten at jeg måtte hoppe opp på sofaen hver gang ballen var i felte. :blink: Faen og jeg savner Seaman. Seaman skulle ha vært 5 år yngre, for da hadde han Reddet oss i munchen og Reddet oss mot man U tap på highbury. That were those days ! :(

2956[/snapback]

Ops tror jeg skrev feil her det skrives ikke that were those days.....sorry har glemt hvordan man skriver det

2957[/snapback]

 

 

Her har vi jo 3 stykker som har skjønt det jo. Vi trenger en ny klasse keeper som f.eks Dida eller Buffon. Da har vi plutselig et mer solid lag også får Wenger avgjøre på hvilken annen plass han vil hente spillere.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
Takk young gun :D En som har skjønt det ;)

 

Green er for dårlig for Arsenal, men ikke misforstå-han er en veldig bra keeper. Det vi trenger er en i ypperste klasse(som sagt).....

2658[/snapback]

ingen årsak det ;) Enten Dida eller Kameni! Første vi trenger er en keeper. og har vi først fått det, så kan vi eventuelt begynne letingen etter forsterkninger av utespillere.

2689[/snapback]

wuyhaaaaa, Faen at du ikke er trener. Du hadde sikkert hentet ny keeper som gikk rett inn i laget. Dida er god faktist, jeg har alltid trodd han var dårlig,men har insett at han er ikke så verst likevel etter å ha sett ham spille :D Og jeg er helt enig, med pernille og Young. Keeper er viktigst og hvis jeg hadde hatt sjansen til å kjøpe en klasse keeper for 200 millioner så hadde jeg gjort straks. Da hadde vi sluppet å være redde hver gang ballen var på vår side av banen. Det er lenge siden jeg kunne ta det med ro uten at jeg måtte hoppe opp på sofaen hver gang ballen var i felte. :blink: Faen og jeg savner Seaman. Seaman skulle ha vært 5 år yngre, for da hadde han Reddet oss i munchen og Reddet oss mot man U tap på highbury. That were those days ! :(

2956[/snapback]

Ops tror jeg skrev feil her det skrives ikke that were those days.....sorry har glemt hvordan man skriver det

2957[/snapback]

 

 

Her har vi jo 3 stykker som har skjønt det jo. Vi trenger en ny klasse keeper som f.eks Dida eller Buffon. Da har vi plutselig et mer solid lag også får Wenger avgjøre på hvilken annen plass han vil hente spillere.

2964[/snapback]

hehe har skjønt det lenge jeg gooner 14. Jeg er kjent for temaet "Ut med Lehmann" , Er blitt kritisert for det av noen her. Men tror nok det er flere som skriker etter ny keeper straks. Kjøp nieme!!!!!han får vi uansett, dessuten er han verdensklasse. Undervurdert keeper. Come on Arse!

Link to comment
Share on other sites

Vel, jeg så det siste intervjuet med Wenger på Arsenal Plus og der sier han at det ikke vil bli kjøpt inn store stjerner på bekostning av de unge.

Likevel tror jeg han kommer til å bruke mer penger en noen gang og hente inn noen store navn. Skal vi vinne noe framover er det bare nødvendig.

Mange gode forslag på spillere vi ønsker oss her, men jeg ville helt klart hatt Gattuso som førstevalg på midtbanen.

At han sier han kunne tenkt seg til Manchester var vel bare for å erte litt før Milan fullstendig avkledde Manure for 2. gang på 14 dager. :blink:

 

Owen kunne sikkert gjort det bra og er en goalgetter, men synes han mangler en del ferdigheter for å passe helt inn. Om to år er Quicy bedre, om ikke allerede til høsten! :(

 

Ellers er jeg helt enig med de fleste her at Wright-Phillips bør kjøpes.

Pennant er nok trolig ferdig i Arsenal og SWP er en glimrende erstatter. Han har stor fart, liker å utfordre og en veldig bra skuddfot til å være så liten!

 

Stoler på at Wenger har skjønt at det trengs mer dybde i squad'n, og bl.a. henter inn et par store navn.

 

Her er spillerne jeg mener Wenger bør se litt ekstra på: ;)

 

Keeper: Dida/Frey/Toldo/Kameni

Forsvar: Kompany, Jankulovski, Koffour, Dellas, Chivu, Lucio

Midtbane: Gattuso, Hleb, Ballack, SWP, Essien, Xavi

Angrep: Carew, Solari. Ok da, tar med M. Owen og Andy Johnson til nød :D

 

Lista er nok lenger, men jeg orker ikke skrive inn flere nå. :D

Link to comment
Share on other sites

Vi må skaffe oss stjernespillere. De gir trygghet i laget. Det var en interessant spiller som ble nevnt på TGP sist. Gennaro Ivan Gattuso, han tror jeg hadde vært perfekt spiller for oss.

 

Når det kommer til keeper så vet jeg ikke heilt. Almunia er bedre enn Lehmann, men det var jo tross alt med Lehmann vi gikk 49 kamper uten tap. Han ga laget rett og slett trygghet for alle vet at han er er en stor spiller. Kanskje Almunia spiller til neste år. Sebastian Frey ville jeg så sinnsykt gjerne hatt. Christian Abiati* hadde også vært no.

 

3. valg for keeperplassen mener jeg vi burde skaffe oss Hector Fabian Carini; tidligere Juventus keeper (2.valg), spiller for Standard Liége, Er ganske ung (25år) og spiller fast keeper for Uruguay.

 

Carini.jpg

Hector Fabian Carini (Også kjent som Fabian Carini)

 

*Usikker på stavelse

Link to comment
Share on other sites

Guest tonton

trur vi lyt vere litt realistiske i form av kva spelarar vi kan kjøpe. Klart at spelarar som Dida, Gattuso, Ballack osv hadde vore svært gode spelarar for oss, men sjølv som eg og dei fleste andre her på forumet meinar at Arsenal må vere den beste klubben i veda å spele for, så trur eg ikkje det er slik ute i Europa. Når vi heller ikkje har Chelsea sine millionar å lokke med i lønn, trur eg det vert heilt urealistisk å shoppe på aller øverste hylle. Eg trur heller dette ikkje er nødvendig...

 

Vi treng etter mi meining ein relativt ung og solid keeper som har vist at han kan prestere på det høgste nivå, dvs helst i E-cup samanheng og i form av landslagspel. Det er ikkje aå alt for mange av desse å hente, men dei finst. Min personlege favoritt er Isaksson som viste i EM at han kan prestere på høgste nivå. Det er sikkert nokre andre, men fleire av dei som er nevnt her har eg sett for lite av. Det er og eit viktig poeng at det er vansklegare for ein keeper å spele på eit lag som stort sett fører kampar enn ein lag som er svakare. Ein keeper som Almnunia imponerte nok Wenger i fjor, med ei rekkje solide kampar, poenget er berre at med å spele på eit svakare lag vil du heile tida måtte vere i fokus. Du vil få ei rekkje sjansr til å redde og vil nok prestere ei rekkje gode redningar. Ein keeper for oss må vere den som klarer å redde det eine skotet elller innlegget som er farlig i kampen. Pr. i dag har vi ikkje keeperar som gjere det.

 

Vi treng ein ny stoppar. Igjen ein med rutine og for min del ein som kan gå inn som makker til sol. Favoritten min er Chivu, som eg trur det kan vere mogleg å lokke frå Roma, spm. her er vel om vi klarer å konkurrere med ei rekkje andre klubbar som også vil vere interessert...

 

Eg ynskjer at vi kjøper SWP frå city. Han vil eg sjå på som eit lite sjansekjøp som nok vil verte dyr. Vi treng konkurranse på midten og særleg på høgre side. SWP har potensiale til å bli noko stort, og eg trur kan kan passe godt inn for oss. Problemet?? Prisen. Å blir det konkurranse blant andre engelske lag, kan denne prisen verte altfor høg.

Ein annan som kan vere av interesse på midten er denne Essien. Eg har sett litt av han og det virka lovande. Det eg tykkjer var det beste er at han er ein midtbanespelar med litt kvikkare fotar. Ein litt meir klegg ala Makelele eller Scholes defensivt, og det er noko vi treng. Tykkjer ofte eit problem med Vieira t.d. er det trege steget. Ikkje misforstå, vieira er realtivt hurtig på litt lengre distansar, men han slit ofte mot litt meir rappfota spelarar.

 

Vi treng ein spiss!!! Bergkamp er på ned, sjølv om han i mange kampar prestarar som mest ingen kan gjere etter han i heile verda. Henry treng uansett meir støtte!!! Vi har eit par talent som kan bli, men det virkar for tidleg. Owen kan vere mannen dersom han er interessert i ein retur til england. Defoe frå spurs hadde vore bra, men vert nok for dyr ( der skulle vi ha slått til når han gjekk frå Hammers....)

 

Eg ser for meg altå at vi kjøper spelarar som for tida befinn seg på nest eller tredje øverste hylle, men som har vist at dei kan spele på eit høgt nivå. Eg har vanskar for å tru at Arsenal kan klare å hente spelarar frå dei beste klubbane i Europa, da eg trur at det berre er chelsea i england som kan dette grunna sin speiselle økonomi

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
trur vi lyt vere litt realistiske i form av kva spelarar vi kan kjøpe. Klart at spelarar som Dida, Gattuso, Ballack osv hadde vore svært gode spelarar for oss, men sjølv som eg og dei fleste andre her på forumet meinar at Arsenal må vere den beste klubben i veda å spele for, så trur eg ikkje det er slik ute i Europa. Når vi heller ikkje har Chelsea sine millionar å lokke med i lønn, trur eg det vert heilt urealistisk å shoppe på aller øverste hylle. Eg trur heller dette ikkje er nødvendig...

 

Vi treng etter mi meining ein relativt ung og solid keeper som har vist at han kan prestere på det høgste nivå, dvs helst i E-cup samanheng og i form av landslagspel. Det er ikkje aå alt for mange av desse å hente, men dei finst. Min personlege favoritt er Isaksson som viste i EM at han kan prestere på høgste nivå. Det er sikkert nokre andre, men fleire av dei som er nevnt her har eg sett for lite av. Det er og eit viktig poeng at det er vansklegare for ein keeper å spele på eit lag som stort sett fører kampar enn ein lag som er svakare. Ein keeper som Almnunia imponerte nok Wenger i fjor, med ei rekkje solide kampar, poenget er berre at med å spele på eit svakare lag vil du heile tida måtte vere i fokus. Du vil få ei rekkje sjansr til å redde og vil nok prestere ei rekkje gode redningar. Ein keeper for oss må vere den som klarer å redde det eine skotet elller innlegget som er farlig i kampen. Pr. i dag har vi ikkje keeperar som gjere det.

 

Vi treng ein ny stoppar. Igjen ein med rutine og for min del ein som kan gå inn som makker til sol. Favoritten min er Chivu, som eg trur det kan vere mogleg å lokke frå Roma, spm. her er vel om vi klarer å konkurrere med ei rekkje andre klubbar som også vil vere interessert...

 

Eg ynskjer at vi kjøper SWP frå city. Han vil eg sjå på som eit lite sjansekjøp som nok vil verte dyr. Vi treng konkurranse på midten og særleg på høgre side. SWP har potensiale til å bli noko stort, og eg trur kan kan passe godt inn for oss. Problemet?? Prisen. Å blir det konkurranse blant andre engelske lag, kan denne prisen verte altfor høg.

Ein annan som kan vere av interesse på midten er denne Essien. Eg har sett litt av han og det virka lovande. Det eg tykkjer var det beste er at han er ein midtbanespelar med litt kvikkare fotar. Ein litt meir klegg ala Makelele eller Scholes defensivt, og det er noko vi treng. Tykkjer ofte eit problem med Vieira t.d. er det trege steget. Ikkje misforstå, vieira er realtivt hurtig på litt lengre distansar, men han slit ofte mot litt meir rappfota spelarar.

 

Vi treng ein spiss!!! Bergkamp er på ned, sjølv om han i mange kampar prestarar som mest ingen kan gjere etter han i heile verda. Henry treng uansett meir støtte!!! Vi har eit par talent som kan bli, men det virkar for tidleg. Owen kan vere mannen dersom han er interessert i ein retur til england. Defoe frå spurs hadde vore bra, men vert nok for dyr ( der skulle vi ha slått til når han gjekk frå Hammers....)

 

Eg ser for meg altå at vi kjøper spelarar som for tida befinn seg på nest eller tredje øverste hylle, men som har vist at dei kan spele på eit høgt nivå. Eg har vanskar for å tru at Arsenal kan klare å hente spelarar frå dei beste klubbane i Europa, da eg trur at det berre er chelsea i england som kan dette grunna sin speiselle økonomi

2993[/snapback]

 

 

Bra resonnement, der jeg umiddlerbart bare er uenig med punktet vedr. Owen.

 

Verken Owen eller Henry passer i den rollen Bergkamp har i dag. Den sannsynlige konsekvensen ville blitt at Henry og Owen sjelden eller aldri ville vært på banen samtidig, og at vi fremdeles ville manglet en toppspiss i klubben.

 

I tillegg mener jeg at Henry og Owens spillestil medfører at de uansett spilleopplegg ikke ville passet sammen. Owen er dessuten en spisstype, som i motsetning til Henry, ikke bidrar spillemessig. Hvilke innvirkning dette vil kunne få for angrepsspiller er også et moment som i mine øyne taler mot anskaffelse av Owen.

 

Dersom Bergkamprollen først skal "vrakes" i spilleopplegget, mener jeg at det bør satses på en spisstype som er fysisk større og sterkere enn Owen.

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun
Vel, jeg så det siste intervjuet med Wenger på Arsenal Plus og der sier han at det ikke vil bli kjøpt inn store stjerner på bekostning av de unge.

Likevel tror jeg han kommer til å bruke mer penger en noen gang og hente inn noen store navn. Skal vi vinne noe framover er det bare nødvendig.

Mange gode forslag på spillere vi ønsker oss her, men jeg ville helt klart hatt Gattuso som førstevalg på midtbanen.

At han sier han kunne tenkt seg til Manchester var vel bare for å erte litt før Milan fullstendig avkledde Manure for 2. gang på 14 dager. :D

 

Owen kunne sikkert gjort det bra og er en goalgetter, men synes han mangler en del ferdigheter for å passe helt inn. Om to år er Quicy bedre, om ikke allerede til høsten!  :)

 

Ellers er jeg helt enig med de fleste her at Wright-Phillips bør kjøpes.

Pennant er nok trolig ferdig i Arsenal og SWP er en glimrende erstatter. Han har stor fart, liker å utfordre og en veldig bra skuddfot til å være så liten!

 

Stoler på at Wenger har skjønt at det trengs mer dybde i squad'n, og bl.a. henter inn et par store navn.

 

Her er spillerne jeg mener Wenger bør se litt ekstra på:  ;)

 

Keeper: Dida/Frey/Toldo/Kameni

Forsvar: Kompany, Jankulovski, Koffour, Dellas, Chivu, Lucio

Midtbane: Gattuso, Hleb, Ballack, SWP, Essien, Xavi

Angrep: Carew, Solari. Ok da, tar med M. Owen og Andy Johnson til nød  ;)

 

Lista er nok lenger, men jeg orker ikke skrive inn flere nå.  :)

2968[/snapback]

Der har du et godt poeng i Alexander Hleb! fantastisk teknikk. Kommer til å bli stor om noen år, men enda større under wenger om d hadde skjedd! Ellers er alle frie keeperne aktuelle så tør ikke utrope en som jeg foretrekker.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...