Jump to content

The Scotsman Bergen


7CHP

Recommended Posts

  • Replies 181
  • Created
  • Last Reply
  • 2 weeks later...

noen som kommer i kveld?? drar med meg noen kompiser eg :>

Dessverre blitt smitta av E.Coli, Gardia, eller noko i den kategorien, så det blir senga og forhåpentligvis stream på meg i dag.

Link to comment
Share on other sites

noen som kommer i kveld?? drar med meg noen kompiser eg :>

Dessverre blitt smitta av E.Coli, Gardia, eller noko i den kategorien, så det blir senga og forhåpentligvis stream på meg i dag.

Tuller du nå eller er det sant? :lol:

Har vel berre det man på godt gammaldags norsk kallar for "renneræv" med dertil uttørkenheit og uggen kjensle. Ikkje noko meir alvorlig enn det. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Stord ja...men når eg var på scotsman måtte eg sitte inne på peppes og se kampen, var så grævla mange folk på andre siden.. eller går det an å gå oppe denne kampen??

Link to comment
Share on other sites

Når bør eg ankomme Scotsman for å få brukbare plasser til kampen i morgon?

Berre du kjem etter meg, så er det greit! ;)

 

Neida, men kan nok bli mykje folk, ettersom det er einaste moglegheit for å sjå kampen. Det beste er vel å vere der før den første kampen for dagen er ferdig!

 

Stord ja...men når eg var på scotsman måtte eg sitte inne på peppes og se kampen, var så grævla mange folk på andre siden.. eller går det an å gå oppe denne kampen??

 

Inne på Peppes? Kva meiner du?

Denne kampen blir KUN vist oppe. Nede er det Tottenham som blir vist. Enn så lenge er scummet fleire enn oss på desse kampane, og får dermed det største lokalet. Dersom vi møter opp mange også på vanlige seriekampar, så vil vi kunne få det store lokalet etterkvart.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Eg har høyrt at Scotsman også har tilbod til Liverpool supportere, kva skjer når vi møter dei, eller kampane går samtidig? Har skumlest gjennom alle trådane og skjønt at det er to etasjer, ein gjeng nede og ein oppe da sikkert? Når gjeld tilbodet om billig mat/drikke? Og man får det ved å vise medl.kort?

 

Eg stiller på laurdag, spørsmålet er kor tidleg eg må stille.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...