Jump to content

Arsenal på web-TV


Bleader

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Guest GoonerStian

Linker til TV sendt kamper på nett!

 

Hvis noen har link som "kan" fungere på Birmingham-Arsenal i dag! så legg dem ut her er dere snill......

 

Fantastisk dårlig at Canal pluss ikke sender, men sender opptak i stedet for?

ja pluss unitedscum live da......... :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Meldte meg inn i Arsenal plus i går. Synes at det å se preseason kampene live var ganske forlokkende. Har imidlertid et problem. Er ikke i stand til å se Wengers uttalelser når det gjelder eventuelle nye spillere. Får beskjed om at clip´et forlanger lisens. Når jeg prøver å hente lisensen, kommer det opp en side som "ikke kan vises".

 

Noen andre som har tilsvarende problem med akkurat dette videoklippet? Jeg har ikke slike problemer med andre videosnutter på Arsenal plus.

Link to comment
Share on other sites

Guest siggiarse

Hei..

 

Er det andre Arsenal fans her som er medlem i Arsenal TV online?? Eg registerte meg i dag, men klarer ikkje se noen klipp, fordi eg ikkje har windows media player v7.1. Eg har den nyeste versjonen av WMP. Finnes det en versjon med WMP v7.1 til XP?? Andre som har samme problem?? HJELP??

Link to comment
Share on other sites

Hei..

 

Er det andre Arsenal fans her som er medlem i Arsenal TV online?? Eg registerte meg i dag, men klarer ikkje se noen klipp, fordi eg ikkje har windows media player v7.1. Eg har den nyeste versjonen av WMP. Finnes det en versjon med WMP v7.1 til XP?? Andre som har samme problem?? HJELP??

14410[/snapback]

 

Jeg har wmp 10, og har XP. Null problemer der.

 

Det jeg imidlertid skulle ønske, var at jeg kunne se kampen i større vindu. Det er mulig å se full screen, men da blir det veldig kornete. Skulle vært en mellomting mellom full screen og den lille skjermen som dukker opp som default.

Link to comment
Share on other sites

Har signet opp for et nytt årsmedlemskap på Arsenal Plus/TV Online, men det står fortsatt "Re-subscribe" etter innlogging.

1 uke siden jeg gjorde dette nå.

 

Det er akkurat som det ikke blir registrert at jeg har bestilt for et nytt år og det er heller ikke trukket noe fra kontoen.

 

3. året på rad det blir sånn for min del. :P

Lei av å måtte sende mail til dem om det hvert bidige år...

 

Flere som har opplevd dette??

Link to comment
Share on other sites

Har signet opp for et nytt årsmedlemskap på Arsenal Plus/TV Online, men det står fortsatt "Re-subscribe" etter innlogging.

1 uke siden jeg gjorde dette nå.

 

Det er akkurat som det ikke blir registrert at jeg har bestilt for et nytt år og det er heller ikke trukket noe fra kontoen.

 

3. året på rad det blir sånn for min del.  ;)

Lei av å måtte sende mail til dem om det hvert bidige år...

 

Flere som har opplevd dette??

14961[/snapback]

 

Jeg har opplevd dette! :D

Merkelige greier, det går bare ikke an å komme innpå Arsenal Plus..! :P

Link to comment
Share on other sites

For å hope over til ett annet tema på Arsenal.com, så synes jeg ikke de har vært så flinke til å oppdatere oss etter hvilke rykter som kan være sanne osv.. men nå i det siste synes jeg det har vært veldig bra! Vi får vite litt mer hvem Wenger er intressert i og ikke intressert i osv!

Så bli det ikke bare de faste "Highbury Highlights" og Henry Week osv.. ikke at jeg ikke synes det er bra med det også, men det kan bli litt kjedelig i lengden...

 

Uansett, til dere som driver Arsenal.com, stå på videre, de siste dagene har siden vært knallbra med oppdateringer om mulige transfers. :huh:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Guest kje_sim
Jeg får ikke registrert meg på arsenal plus :lol:

Man må skrive Address 1, address 2, 3 og 4 men hva skal jeg skrive her?

24136[/snapback]

Det ble et litt krongletet innlegg, men får håpe dere skjønner hva jeg mener.

Link to comment
Share on other sites

Jeg får ikke registrert meg på arsenal plus :lol:

Man må skrive Address 1, address 2, 3 og 4 men hva skal jeg skrive her?

24136[/snapback]

Jeg sjekket opp det der, og fant ut av at du kun trenger å skrive på de 2 første adresse rutene. De punktene som er merket med "*" er de eneste du trenger å fylle ut. Jeg tror det skal gå om du skriver samme adresse på 1 og 2. Er ikke helt sikker men det burde gå!

 

Og du kan sikkert sende en PM til RuneC. Litt oppover på siden så sier han at han registrerte seg der!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Guest northbank

Noen som vet om det er mulig å streame Arsenal kamper på dataen?

Jeg har en "kamerat" som nesten alltid får sett cheskji på nettet direkte.

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet om det er mulig å streame Arsenal kamper på dataen?

Jeg har en "kamerat" som nesten alltid får sett cheskji på nettet direkte.

33339[/snapback]

 

Hm, er ikke helt sikker på om det går. hvis det går tror jeg det er ulovlig? eller er det ikke det?

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet om det er mulig å streame Arsenal kamper på dataen?

Jeg har en "kamerat" som nesten alltid får sett cheskji på nettet direkte.

33339[/snapback]

(Dette er chojin's forklaring hentet et annet sted på forumet!)

 

Det første du treng er programvare. Desse finner du på www.pplive.com og www.sopcast.org. dette er 2 forskjellige program. Sikkert lurt å ha begge (det har eg ).

Når desse er instalert er det egentlig ikkje noko meir hokus pokus. Folket her på forumet er som regel snille med å meddele dei linkane ein treng for å sjå kampane. Desse linkane limer du in i programet, som da åpner media playeren.

Ei side som sikkert er behjelpelig er denne : http://forum.freefootball.org/. Her er det mange spørsmål og svar, samt linker til kampene.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...