Jump to content

Curtis Davies

pacman

Recommended Posts

Akkurat dette høres lovende ut.Ser det utelukkende som positivt hanker

vi inn Davies.

Vel, lovende og lovende kan man vel ikke kalle en artikkel som nærmest er feil.

Wenger sa i går på intervju at han "ikke er nær nye signinger, verken inn eller ut." Det bør vel være klart svar på at den "artikkelen" over nærmest bare er oppspinn..?

• Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Jeg tror at hvis vi selger Cole for 25 mill eller mer, så kommer Wenger til å strekke seg til 10 mill for Davies, kanskje t.o.m. 12 mill. Det er leit at engelske talenter koster så mye mere enn f.ek.s franske. Men vi trenger faktisk en engelsk spiller i startoppstillingen, selv om vi sikkert kunne funnet en like god spiller fra utlandet som kostet halvparten så mye. Noen som veit noe om kvalitetene til Davies, f.eks. om han er taklingssterk, rask, hodesterk, teknisk o.s.v. ?

Det blir ingen Davies i Arsenal! Har skrevet under på ny langtidskontrakt med WBA.

http://www.teamtalk.com/football/story/0,1...1369409,00.html

Vel, vel - Wenger har vel hintet om dette. Da får vi bare håpe at Wenger vet hva han gjør.

Jeg regner ikke med at det kommer forsvarsspillere til Arsenal likevel.

Nå venter jeg bare på at Wenger skal handle Toure eller en annen defensiv midtbanespiller.

Det blir ingen Davies i Arsenal! Har skrevet under på ny langtidskontrakt med WBA.

Må innrømme at jeg ikke ble særlig overrasket... :unsure: Er dog fremdeles bekymret for situasjonen i de bakre rekker. Pr i dag er troppen svakere enn hva den var ved sesongslutt.

Må innrømme at jeg ikke ble særlig overrasket... :unsure: Er dog fremdeles bekymret for situasjonen i de bakre rekker. Pr i dag er troppen svakere enn hva den var ved sesongslutt.

Hmm... vil nesten ikke si det. Rosicky er et vanvittig steg frem, og forsvarsproblemet er bare et stort problem.

Gleder meg som en drittunge til neste kamp i Østerrike med enda bedre spillere, som Rosicky, Cesc, Reyes, Eboue, Toure, Adebayor, RvP, Gilberto osv. på banen. Blir herlig å se om Rosicky og Cesc kommer godt over ends på matta... håper og delvis tror det! :unsure:

Synes laget er helt ok nå. Vi kan absolutt forsterke, men tror vi greier oss i starten med det vi har i de bakre rekker. Connoly og Hoyte kan begge spille stoppere hvis det blir nødvendig. Djorou er nok ikke voldsomt mye dårligere enn Senderos. Mer spent på hvordan midtbanen takler bortekamper mot lag som pompey og newcastle enn om forsvaret skal greie seg.

• 2 weeks later...

Håper Wenger får fingern ut og kjøper Davies snart. Får me han for £ 10 mill er det ein ok pris å betale for engelsk talent viss han er så god som folk skal ha det til. Har kun sett han i Arse-West Brom kampen på Highbury, men han hadde god kontroll på Henry då i alle fall.

Wenger er rar man spør du meg han skal liksom ikke følle andre toppklubber og bruke masse penger på enkelt spillere...... en dag må han skjønne også at det er snart 2007 nå og man for ikke go spillere for små penger lengere...... ikke rart han aldri for henta topp spiller fra øverste hylle.....

Blir neppe noe mere liga gull på oss på en del år før Wenger har gitt seg tror jeg......

Vieira hadde nokk rett hele tiden at Wenger aldri henter inn noe stjerner til klubben....

Vi blir nok bak Chelsea ...Liverpool .. Man Utd i år også.. dem har klart bedre spille stall en oss...

For Liverpool en bra start tror jeg dem kan overaske litt å ta gullet.... :D

Wenger er rar man spør du meg han skal liksom ikke følle andre toppklubber og bruke masse penger på enkelt spillere...... en dag må han skjønne også at det er snart 2007 nå og man for ikke go spillere for små penger lengere...... ikke rart han aldri for henta topp spiller fra øverste hylle.....

Blir neppe noe mere liga gull på oss på en del år før Wenger har gitt seg tror jeg......

Vieira hadde nokk rett hele tiden at Wenger aldri henter inn noe stjerner til klubben....

Vi blir nok bak Chelsea ...Liverpool .. Man Utd i år også.. dem har klart bedre spille stall en oss...

For Liverpool en bra start tror jeg dem kan overaske litt å ta gullet.... :D

Det er flott at du har gode meninger om spillerkjøp i Arsenal, men kan du være så snill å prøve å skrive litt mer sammenhengende og ikke ha med fullt så mange skrivefeil, det ser faktisk ut som om du bare trykker i vei på tastaturet ditt og ikke ser hva du egentlig skriver for noe. Har nettopp lest tre innlegg fra deg, og jeg synes du har veldig gode meninger om ting, men det er ikke så veldig gøy å måtte slite seg igjennom linje etter linje pga: skrivefeil.

Btw: Er enig med deg i det at Wenger sjeldent henter verdenstjerner, men nå har vi en tropp full av unge og spennende spillere som står klare til å innta de posisjonene de blir bedt om å spille. Jeg mener at det er bedre å ha det slik enn å ha en gjeng med verdenstjerner på 30+ som blir sure med en gang de må sitte på benken en kamp istedet for å starte. Så på det området stoler jeg fullt og helt på Wenger ;)

Ikke den flinkeste med data skriving... sorry... :D

Stoler ikke på Wenger som du gjør da....

Er ganske så enig med Kenneth Fredheim som gjør en bra jobb som kommentator....

Vis man ser på de 4 andre topplaga så styrker de forsvaret ganske så mye bedre en Wenger gjør....

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=126766

er enig med han der.. Pascal Cygan spilte 934 minutter i fjor og hvert minut han spiller er et svakhetstegn for arsenal..

Djourou er ung og lovende, men blir han eller Kolo skadet i den første kampen ( bank i bordet ) så sliter vi med en gang.. skjønner ikke tankegangen med at wenger skulle ta sjansen på det :D

vi hadde en haug med skader i fjor og slet til tider på grunn av det, bare synes vi burde ha lært noe av det...

tror ikke han vil til oss, pluss at han forlanger sikkert en lønn som wenger ikke vil betale..

chelski vil heller ikke selge han til oss, så da ser jeg på det som meget usannsynlig at han kommer :D

men hadde vi fått han, hadde det sett plutselig helt annerledes ut foran sesongen...

tror ikke han vil til oss, pluss at han forlanger sikkert en lønn som wenger ikke vil betale..

chelski vil heller ikke selge han til oss, så da ser jeg på det som meget usannsynlig at han kommer ;)

men hadde vi fått han, hadde det sett plutselig helt annerledes ut foran sesongen...

Curtis Davies spiller ikke for Chelsea han er gullungen til WBA, og tror WBA vil selge han viss de får de de vil ha... WBA har sagt at de vil styrke stallen dette året, men de hadde ikke finanser til d, viss vi byr 80 mill for Davies får vi han nok fordi WBA trenger pengene (:D)

chelski vil heller ikke selge han til oss, så da ser jeg på det som meget usannsynlig at han kommer ;)

Curtis Davies spiller ikke for Chelsea han er gullungen til WBA, og tror WBA vil selge han viss de får de de vil ha... WBA har sagt at de vil styrke stallen dette året, men de hadde ikke finanser til d, viss vi byr 80 mill for Davies får vi han nok fordi WBA trenger pengene (:))

det vi snakket om her var gallas, ikke davies!

Wenger to launch £10million defender bid?

2006-08-23 11:39

Arsenal boss Arsene Wenger is still weighing up a late bid for West Bromwich Albion defender Curtis Davies.

As initially revealed by clubcall, Davies has been a transfer target for Wenger all summer, and although the England U-21 star has signed a new deal at The Hawthorns, it is thought a bid of £10million may be enough to land him.

Wenger's top priority at present in the acquisition of Chelsea star William Gallas, but he has hinted he does have other targets in mind if he fails to sign the French international:

"Gallas is not the only player we have a chance of getting. There is always a lot happening in the last few days of the transfer market. Gallas is a player we have a chance to get because he does want to leave Chelsea, Ashley Cole wants to leave Arsenal. That's it."

http://www.clubcall.com/index.jsp?storyID=288270

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...