Jump to content

2006.02.21 Real Madrid B


Andain

Recommended Posts

realmadrid.gif

Real Madrid - Arsenal

Santiago Bernabéu, Tirsdag 21 Februar klokken 20:45

 

Lagoppstilling:

Real Madrid:

Arsenal:

 

Dommer:

Kommer

 

TV kanaler:

ITV 1

Prem Sport Portal

SKY Calcio

 

TV / Radio streams:

Star Sports Asia PPLive Synacast | PPLive Synacast | PPLive Synacast | SoPCast

 

Nedlastning av de ulike stream programmene:

PPLive | PPLive Synecast | SoPCast | Coolstreaming Media Center | PPStream | Tvkoo | TVAnts

 

Skader/suspendert/utilgjengelig:

Gael Clichy

Ashley Cole

Dennis Bergkamp

Pascal Cygan

Lauren

Kerrea Gilbert

Sol Campbell

Robin van Persie

 

Tidligere møter:

Kommer

 

Troppen:

Jens Lehmann, Abou Diaby, Robert Pires, Freddie Ljungberg, Jose Antonio Reyes, Alexander Hleb, Thierry Henry, Cesc Fabregas, Mathieu Flamini, Alexandre Song, Gilberto, Philippe Senderos, Manuel Almunia, Emmanuel Eboue,Kolo Toure, Sebastian Larsson, Theo Walcott, Johann Djourou

 

Før avspark:

Kommer

 

Viktig informasjon:

Se egen tråd Radio/TV-Streams for mere informasjon eller dersom du har noen spørsmål rundt TV/Radio streams av kampene. Ikke benytt kamp tråden til stream relaterte innlegg/spørsmål.

 

Kamp tråden skal heller ikke benyttes som en "chat" tråd mens kampen pågår, for dette benyttes tråden Mens kampen pågår hvor man kan diskutere pågående kamper. Anbefaler samtlige til å lese innlegget til Kim i nevnte tråd.

Link to comment
Share on other sites

Real madrid kommer også til å bli en hard nøtt. Men som de fleste vet har real madrid vært i elendig form. tror det blir en jevn affære. med mange sjanser til begge lag. 1-1 er vel et greit resultat borte mot real madrid. Henry scorer!!

Link to comment
Share on other sites

Årets høydepunkt! Gleder meg voldsomt og har stor tro på gutta! Håper virkelig at Wenger har litt baller og driter i 4-5-1.. Vi har rett og slett ikke spillertyper som passer til den formasjonen! Arsene,dette laget tar seg videre i CL:

 

Lehmann

 

Lauren-Kolo-Sol-Cole

 

Ljungberg-Diaby-Fabregas-Reyes

 

v.Persie-Henry

 

Subs: Almunia,Hleb,Flamini,Pires,Adebayor,Senderos,Gilberto

Link to comment
Share on other sites

kan bli en meget javn match, som jeg tror vi skal få slite med. men real er i en dårlig form for tia så hvem vet hva som skjer! men jeg tror det blir uavgjort 1-1 eller seier 1-0 henry, eller reyes tror jeg kommer til og score

Link to comment
Share on other sites

Uansett laget man stiller med, paradoksalt nok tror jeg faktisk Arsenal har en større mulighet til å hente hjem en uavgjort her enn mot mange lag langt dårligere i Premier League.

 

Dette fordi fotballen Real Madrid spiller passer Arsenal langt bedre enn de lange ballene opp mot etablert forsvar man møter i England. Tempoet vil være lavere, det blir mindre "kriging" på midtbanen og spillet vil bli mer posession-orientert, noe som burde gavne Arsenal, og ikke minst en spiller som Alexander Hleb. I tillegg vil både Kolo Touré og Ashley Cole være tilbake i forsvaret, noe som vil styrke Arsenal både offensivt og defensivt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har nok etterhvert fått et noe avslappet forhold til hele Real-kampen. Den er plutselig ikke så viktig lenger. For meg er 4-plassen i ligaen preget av ned - opprykkfølelse. Det er snakk om å holde seg i det fine selskapet hvor pengene og fremtiden ligger for en klubb med ambisjoner. Det er selvsagt ikke krise med en sesong eller to uten mesterligadeltakelse, men det vil være hardt for nervene...

 

Nei, jeg håper Wenger lar Real-kampen være en bonus i hverdagen for spillere som yter og presterer der det for tiden virkelig gjelder.

 

... men om det blir for mye kamper på enkelte, så håper jeg de spares for kampen mot Real!

Link to comment
Share on other sites

Kampen går i redigert opptak. TV3 viser faktisk Benfica - Liverpool foran et storoppgjør som Real Madrid - Arsenal. Utrolig men sant  :rolleyes:

38518[/snapback]

 

Meget merkelig spør du meg. Greit liverpool har ei større supporterskare i norge enn det arsenal har, men eg vil tru real madrid-arsenal er ein meir interessant kamp å sjå for nøytrale enn benfica-liverpool.

Link to comment
Share on other sites

Guest A. Hleb
Kampen går i redigert opptak. TV3 viser faktisk Benfica - Liverpool foran et storoppgjør som Real Madrid - Arsenal. Utrolig men sant  :)

38518[/snapback]

 

OMFG!! Benfica mot Liverpool istedet for Arsenal-real madrid??? er det mulig eller!?!?!?!

Link to comment
Share on other sites

Kampen går i redigert opptak. TV3 viser faktisk Benfica - Liverpool foran et storoppgjør som Real Madrid - Arsenal. Utrolig men sant :)

38518[/snapback]

 

OMFG!! Benfica mot Liverpool istedet for Arsenal-real madrid??? er det mulig eller!?!?!?!

38751[/snapback]

 

Liverpool har en større fanbase i Norge, enn hva Arsenal har. Det er det de baserer det valget på. Det TV3 helt klart ikke tenker på, er at det nøytrale fotball-Norge heller vil se Real Madrid mot Arsenal. Og det nøytrale fotball-Norge utjgør enn større folkeandel enn norske Liverpool-supportere.

 

Får ta meg en prat med Roar Stokke neste gang han er innom å handler på butikken jeg jobber på for tiden

Link to comment
Share on other sites

Får ta meg en prat med Roar Stokke neste gang han er innom å handler på butikken jeg jobber på for tiden

38772[/snapback]

 

Huff. Ikkje gi han rabatter vertfall! :D

38802[/snapback]

 

Det er nok ikke han som bestemmer hvilke kamper tv3 skal vise, men han kan ta en prat med ledelsen i tv3 og snakke litt fornuft med dem. Jeg skjønte med en gang etter trekninga at de kommer til å vise Liverpool. Mer overaskende er at de viser Lyon-PSV på sportN. Da får vi som ikke har viasat gull treffe andre gooners på pub.

 

Litt tidlig å spekulere i lagoppstikkingen ennå, men jeg tror det er best å ha Kolo på backen. Samtidig så gjør Kolo at Sol spiller bedre. Virker ut som om Campbell får ro i sjela når Kolo er der, og noen ganger omvendt. Regner med at Cole også er klar da. Da mangler vi kun Lauren i forsvaret

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Guest Viggo Viking

Kan noen være så snill å legge ut hele kampen????? Helst som "vanlig" wmp-fil ,jeg forstår ikke det der Torrent systemet.

 

Beklager, men...

 

Jeg tror neppe at det er noen som vil legge ut hele kampen i wmp. Fila/filene er alt for store til at en får lasta dem opp til noen av tilbyderne som er gratis. Skal du få lasta den ned må du nok først laste ned en torrent-klient.

 

Her er hvertfall ett alternativ: http://www.bittornado.com/

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...