Jump to content

GJØR NOE NÅ!!!!!


Guest wengerslad

Recommended Posts

Guest wengerslad

Denne sesongen er over! Champions League? YEAH RIGHT!!!!!!!!

 

Wenger.... har forgudet deg siden du kom men.... ser nå at du overhodet ikke har følgt med i timen... alle de andre topplaga har reist milesvis i fra oss.

 

På mandag avbestiller jeg min lenge planlagte avskjedstur til Highbury i ren protest!

Link to comment
Share on other sites

Denne sesongen er over! Champions League? YEAH RIGHT!!!!!!!!

 

Wenger.... har forgudet deg siden du kom men.... ser nå at du overhodet ikke har følgt med i timen... alle de andre topplaga har reist milesvis i fra oss.

 

På mandag avbestiller jeg min lenge planlagte avskjedstur til Highbury i ren protest!

37937[/snapback]

Du synes det eneste fornuftige er å kutte ut støtten i motgang, er det du sier? Du om det! Regner med at dette er innslag av frustrasjon. Skulle du mot formodning være en medgangssupporter og kvitte deg med billetten regner jeg med det er mange her inne som vil overta den :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Denne sesongen er over! Champions League? YEAH RIGHT!!!!!!!!

 

Wenger.... har forgudet deg siden du kom men.... ser nå at du overhodet ikke har følgt med i timen... alle de andre topplaga har reist milesvis i fra oss.

 

På mandag avbestiller jeg min lenge planlagte avskjedstur til Highbury i ren protest!

37937[/snapback]

 

Fint. Send meg kampbilleten!

Link to comment
Share on other sites

Denne sesongen er over! Champions League? YEAH RIGHT!!!!!!!!

 

Wenger.... har forgudet deg siden du kom men.... ser nå at du overhodet ikke har følgt med i timen... alle de andre topplaga har reist milesvis i fra oss.

 

På mandag avbestiller jeg min lenge planlagte avskjedstur til Highbury i ren protest!

37937[/snapback]

"supporter" :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Guest King Kong

Wenger burde få sparken hvist han ikke kjøper spillere til sommern.

 

kjøper ikke Wenger spillere drar Henry også!.

 

hvor dum er man når man selger kapteinen sin!.

 

må du for helvete begynne å kjøpe!.

Link to comment
Share on other sites

HEY, Jeg var først! :unsure:

37950[/snapback]

 

ok. Men hvis du ikke kan så er jeg next in line. ;)

37964[/snapback]

 

 

Den er grei!

 

Nå tror jeg tar meg en lang prat med min kamerat Larsen.(as in Larsen Cognac)

37974[/snapback]

 

Jeg har nyss åpnet en rødvin. Det døyver muligens litt. ;)

Link to comment
Share on other sites

vi går igjennom et generasjonsskifte i år. Vi har skiftet ut mange spilelre og kjøpt nye og unge.

Neste sesong blir nok en veldig bra sesong. Vi er sånn som liverpool i fjor, vi kan også vinne Champions league. Selv om vi aldri har gjort det før.

Link to comment
Share on other sites

Denne sesongen er over! Champions League? YEAH RIGHT!!!!!!!!

 

Wenger.... har forgudet deg siden du kom men.... ser nå at du overhodet ikke har følgt med i timen... alle de andre topplaga har reist milesvis i fra oss.

 

På mandag avbestiller jeg min lenge planlagte avskjedstur til Highbury i ren protest!

37937[/snapback]

 

Hvis du gjør det, så kommer du nok til å angre noe j***** når du ser kampen på TV.

 

Stiller meg i ventelista for å få den biletten

Link to comment
Share on other sites

Suportere støtter lagene i tynt og tykt. En kammerat av meg var på en kmp i league 2. det var vel omtrent 4500 tilskuere. det er ordentelige supportere. Jeg støtter laget i tykt og tynt. Arsenal kommer nok til å domminere åra frammover med sine unge lovende spillere

Link to comment
Share on other sites

Wenger burde få sparken hvist han ikke kjøper spillere til sommern.

 

kjøper ikke Wenger spillere drar Henry også!.

 

hvor dum er man når man selger kapteinen sin!.

 

må du for helvete begynne å kjøpe!.

37972[/snapback]

Tror ikke Henry blir om Wenger blir sparket. Latterlig, dra til Chelsea dere.

Link to comment
Share on other sites

Denne sesongen er over! Champions League? YEAH RIGHT!!!!!!!!

 

Wenger.... har forgudet deg siden du kom men.... ser nå at du overhodet ikke har følgt med i timen... alle de andre topplaga har reist milesvis i fra oss.

 

På mandag avbestiller jeg min lenge planlagte avskjedstur til Highbury i ren protest!

37937[/snapback]

:( hmmmmmmm , så dårlig spill er det ikke , og vi burde støtt laget gjennom tykt og tynt . Tror vi har blitt litt for godt vant med pokaler og plasseringer de siste 8 årene .

Link to comment
Share on other sites

Suportere støtter lagene i tynt og tykt. En kammerat av meg var på en kmp i league 2. det var vel omtrent 4500 tilskuere. det er ordentelige supportere. Jeg støtter laget i tykt og tynt. Arsenal kommer nok til å domminere åra frammover med sine unge lovende spillere

37988[/snapback]

 

Rent personlig; jeg driter i om Arsenal dominerer fotballen fremover. Jeg støtter klubben uansett.

Link to comment
Share on other sites

Suportere støtter lagene i tynt og tykt. En kammerat av meg var på en kmp i league 2. det var vel omtrent 4500 tilskuere. det er ordentelige supportere. Jeg støtter laget i tykt og tynt. Arsenal kommer nok til å domminere åra frammover med sine unge lovende spillere

37988[/snapback]

 

Rent personlig; jeg driter i om Arsenal dominerer fotballen fremover. Jeg støtter klubben uansett.

37993[/snapback]

Jepp , jeg også .

Link to comment
Share on other sites

Heilt enig, dette innslaget var latterlig. Men men han får ta d litt fint med han. Har sikkert vert en hard sesong for han, Rosenborg vant jo heller ikke? for du heie vel med di og? :(

 

Nei ver lojal mot venner og fotballaget er d ikke d di sie i reklamen. Desuten vil jeg ikke si sesongen har vert mislykket viss vi vinner CL. Vet det kan bli vanskeligt, men Liverpool klarte d jo, og Hellas vant EM så da bør vertfall vi har mulighet til å ta den CL bøtta med oss hjem. Håp i hengende snøre, blir d vel sagt ei en aen reklame snutt..

Link to comment
Share on other sites

Guest wengerslad

Hallo?! :(

 

Hvem har sagt at jeg ikke støtter Arsenal fremover? Wenger jeg vil til livs her.. Han jeg protesterer mot.

 

Ved å gjøre feilgrep på feilgrep og fortsatt ikke forlate roret, viser han fransk aroganse på sitt værste. Mannen setter seg selv foran klubben!

 

Jeg elsker Arsenal over alt på jord!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Hallo?!  :(

 

Hvem har sagt at jeg ikke støtter Arsenal fremover? Wenger jeg vil til livs her.. Han jeg protesterer mot.

 

Ved å gjøre feilgrep på feilgrep og fortsatt ikke forlate roret, viser han fransk aroganse på sitt værste. Mannen setter seg selv foran klubben!

 

Jeg elsker Arsenal over alt på jord!!!!!!!!!!!

38015[/snapback]

 

Kan jeg si en ting, vedrørende nest siste, og siste avsnitt? Jeg tviler......

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...