Jump to content

Hvor gamle er dere?


Kristoffo

Recommended Posts

  • Replies 88
  • Created
  • Last Reply
  • 2 weeks later...
  • 8 months later...

Noe må gjøres! Jeg snakker ikke om at vi skal kaste alle fjortiser ut, men alle må bli godtatt av en moderator. (Vi har en tråd om akuratt dette.

 

Over 30 har svart at Arsenal medlemer kan skrive og lese. Alle kan lese, men de som vil skrive må bli godkjent.

 

Lista må ligge høyt forøvrig og man må ha hatt noen form for erfaring på dette eller det gamle forumet. Dette forumet har utrolig usaklige og dårlig standard på mange av innleggene om jeg får si det mildt.

 

Drasitiske handlinger må til. Det er jo en grunn til at jeg nærmest ikke skriver her så mye, tatt i betraktning at jeg har vært medlem i forumet helt siden startet. :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Noe må gjøres! Jeg snakker ikke om at vi skal kaste alle fjortiser ut, men alle må bli godtatt av en moderator. (Vi har en tråd om akuratt dette.

 

Over 30 har svart at Arsenal medlemer kan skrive og lese. Alle kan lese, men de som vil skrive må bli godkjent.

 

Lista må ligge høyt forøvrig og man må ha hatt noen form for erfaring på dette eller det gamle forumet. Dette forumet har utrolig usaklige og dårlig standard på mange av innleggene om jeg får si det mildt.

 

Drasitiske handlinger må til. Det er jo en grunn til at jeg nærmest ikke skriver her så mye, tatt i betraktning at jeg har vært medlem i forumet helt siden startet. :D

39629[/snapback]

Tror neppe at f.eks. VG, United, Chelsea og Tottenham har en mer saklig tone på forumene sine...

 

 

Dessuten må man tåle at det er en del fjortiser på et fotballforum. Og jeg vil ikke si at Helmik'n og Imerslundinho, for å nevne noen, er så mye mer usaklig enn andre.

Link to comment
Share on other sites

Noe må gjøres! Jeg snakker ikke om at vi skal kaste alle fjortiser ut, men alle må bli godtatt av en moderator. (Vi har en tråd om akuratt dette.

 

Over 30 har svart at Arsenal medlemer kan skrive og lese. Alle kan lese, men de som vil skrive må bli godkjent.

 

Lista må ligge høyt forøvrig og man må ha hatt noen form for erfaring på dette eller det gamle forumet. Dette forumet har utrolig usaklige og dårlig standard på mange av innleggene om jeg får si det mildt.

 

Drasitiske handlinger må til. Det er jo en grunn til at jeg nærmest ikke skriver her så mye, tatt i betraktning at jeg har vært medlem i forumet helt siden startet. :)

39629[/snapback]

Tror neppe at f.eks. VG, United, Chelsea og Tottenham har en mer saklig tone på forumene sine...

 

 

Dessuten må man tåle at det er en del fjortiser på et fotballforum. Og jeg vil ikke si at Helmik'n og Imerslundinho, for å nevne noen, er så mye mer usaklig enn andre.

39630[/snapback]

 

Hvorfor er det akkurat meg og Imers du nevner... det er jo flust med andre unge forumister her inne. Så du må jo mene noe med å bare ta oss to....?

Link to comment
Share on other sites

I og med at denne tråden er fra i fjor, og spørsmålet er "Hvor gamle er dere?", bør vel enten tråden fjernes, eller alle som posta for et år siden bør poste på nytt, evt redigere innlegg :P

 

Ellers er det flott å se at noen får et så enkelt spørsmål til å bli en fin anledning til å hakke litt på hverandre...

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Noe må gjøres! Jeg snakker ikke om at vi skal kaste alle fjortiser ut, men alle må bli godtatt av en moderator. (Vi har en tråd om akuratt dette.

 

Over 30 har svart at Arsenal medlemer kan skrive og lese. Alle kan lese, men de som vil skrive må bli godkjent.

 

Lista må ligge høyt forøvrig og man må ha hatt noen form for erfaring på dette eller det gamle forumet. Dette forumet har utrolig usaklige og dårlig standard på mange av innleggene om jeg får si det mildt.

 

Drasitiske handlinger må til. Det er jo en grunn til at jeg nærmest ikke skriver her så mye, tatt i betraktning at jeg har vært medlem i forumet helt siden startet. :)

39629[/snapback]

Tror neppe at f.eks. VG, United, Chelsea og Tottenham har en mer saklig tone på forumene sine...

 

 

Dessuten må man tåle at det er en del fjortiser på et fotballforum. Og jeg vil ikke si at Helmik'n og Imerslundinho, for å nevne noen, er så mye mer usaklig enn andre.

39630[/snapback]

 

Hvorfor er det akkurat meg og Imers du nevner... det er jo flust med andre unge forumister her inne. Så du må jo mene noe med å bare ta oss to....?

39684[/snapback]

Kjære Martin, les: For å nevne noen.

Dere er to gode eksempler på unge, saklige forumister på dette forumet. Er ikke det hyggelig å høre da?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Aner jeg en nedtrykt stemning pga at man har passert de 30????

Jeg har passert the big forty, og det betyr at jeg faktisk husker som om det var i går, fa-cupfinalen i -79 mot scumchester.

Alan Sunderland, Liam Brady og Graham Rix.

Helt ok å ha passert 40 :ph34r:

2520[/snapback]

 

Det har du rett i. Og jeg er såpass gammel at jeg var på Wembley den dagen 12.mai 1979, og fikk oppleve dramatikken............

 

Eg er så ung at eg diverre ikkje husker den omtalte kampen i '79.

Blir 25 i Juli.

Hjelp, halvvegs til 50 og kun 5 til 30, nifse greier

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 4 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...