Jump to content

Vinnerkultur


piscator

Recommended Posts

Jeg tror ikke klubbene systematisk henter inn informasjon om hva supporterne synes og mener, men dersom presset blir sterkt nok er det umulig for klubbledelsen å overse de. En klubb er nødt til å ta hensyn til supporterne sine, hvis ikke går det på bekostning av hele klubben.

37660[/snapback]

 

Markeds- og klimaundersøkelser kan aldri gjøres for ofte. Det er markedet og kunden som bestemmer. Det er jo også derfor Arsenal har startet klubbens egen "fans forum". En "interesseorganisasjon" som representerer supporterne innad i klubben. Vår utmerkede leder sitter så vidt jeg vet i dette organet. Hvorvidt man tar hensyn til hva supporterne egentlig mener er vanskelg å si, men det må i det minste ikke komme dithen at det er supporternes meninger om dette og hint som styrer både den kortsiktige og langsiktige strategien i klubben. En av grunnen til at Arsenal ER en suksessfyllt klubb er nettopp kompetente ledere, både i styret, i administrasjonen og i den sportslige ledelsen.

37679[/snapback]

 

Og det er jeg så utrolig glad for!!! Måtte det vare i 50 år til (da er jeg nok reist)!

Link to comment
Share on other sites

He, he, fiiiiiine Piscator! ;) Les litt rundt på vårt eget forum. Det er vel endel "agressive og bråkjekke" blant våre egne også, eller hur? Hvor er Toggen, btw?

37678[/snapback]

 

he he, ja vi har sannelig noen i våre egne rekker også, men kanskje de er i mindretall sammenliknet med manU? Og btw, jeg lurer også på hvor det er blitt av Toggen...! :P

Link to comment
Share on other sites

He, he, fiiiiiine Piscator! B) Les litt rundt på vårt eget forum. Det er vel endel "agressive og bråkjekke" blant våre egne også, eller hur? Hvor er Toggen, btw?

37678[/snapback]

 

he he, ja vi har sannelig noen i våre egne rekker også, men kanskje de er i mindretall sammenliknet med manU? Og btw, jeg lurer også på hvor det er blitt av Toggen...! ;)

37756[/snapback]

Vi er i mindretall når det gjelder det ja. Heldigvis <_<

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot

ikke kultur, men vilje. arsenal mangler et par spillere som virkelig hater å tape. spillere som toure som tar ethvert baklengsmål nærmest personlig...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...