Jump to content

Gunners Post 09/10


jule3

Recommended Posts

  • Replies 99
  • Created
  • Last Reply

Bladet mitt kom i dag. Det er alltid like morsomt å se hvilke bilder de legger ved artiklene jeg skriver. Forsiden var dritkul, og kvaliteten ellers i bladet holder som alltid er godt nivå!

 

Forøvrig har jeg hørt rykter om at Liverpool sitt supporterblad ble kåret til årets beste av supporterunionen for engelsk fotball. Stemmer det?

Link to comment
Share on other sites

loddkjøp i min... men vet ikke om alle betaler kontigenten likt jeg? jeg får kontigenten min i januar!

Alle får kontigenten hvert 6. blad. Det er ikke slik at alle får den samtidig, det avhenger av når på året man ble medlem.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Hei

Har vært bortreist i sommer og fikk det siste bladet først nå nylig. I dette bladet kom også min kontigent og fristen for å betale var i midten av juli.Ettersom jeg ikke har fått bladet før nå har jeg heller ikke fått betalt innenfor fristen og medlemskapet er derfor utløpt(?).

 

Så mitt spørsmål er da hva jeg må gjøre videre. Er det tilstrekkelig å betale kontigenten nå, og at medlemskapet da fortsetter, eller må jeg melde meg inn i supporterklubben på nytt?

Link to comment
Share on other sites

Hei

Har vært bortreist i sommer og fikk det siste bladet først nå nylig. I dette bladet kom også min kontigent og fristen for å betale var i midten av juli.Ettersom jeg ikke har fått bladet før nå har jeg heller ikke fått betalt innenfor fristen og medlemskapet er derfor utløpt(?).

 

Så mitt spørsmål er da hva jeg må gjøre videre. Er det tilstrekkelig å betale kontigenten nå, og at medlemskapet da fortsetter, eller må jeg melde meg inn i supporterklubben på nytt?

Det er bare å betale så fortsetter alt som før

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Når kom/kommer siste nummer? Har ikke motatt noe siden mai.

 

 

Jeg også lurer på dette? Har det kommet noe nr 1 for denne sesongen ennå?

Vet jeg betalte en regning her i våres, men ble plutselig veldig usikker på om det var lodd eller årskontingenten jeg har betalt...

Link to comment
Share on other sites

Se der ja. Utgått medlemskap.

Snakk om å åpne øya og se hva man betaler. Lå en regning i bladet og unge Tangen skyndte seg inn på nettbanken og betalte 1000 kr for å støtte klubben, og jammen var det ikke medlemsavgift, men lodd han kjøpte.

Noen som har kontonr man skal bruke for betaling? Eller trenger jeg kanskje et KID nr også?

Må kjappe meg å få betalt dette så jeg får norges beste supporterblad å hygge meg md utover høsten...

Link to comment
Share on other sites

Se der ja. Utgått medlemskap.

Snakk om å åpne øya og se hva man betaler. Lå en regning i bladet og unge Tangen skyndte seg inn på nettbanken og betalte 1000 kr for å støtte klubben, og jammen var det ikke medlemsavgift, men lodd han kjøpte.

Noen som har kontonr man skal bruke for betaling? Eller trenger jeg kanskje et KID nr også?

Må kjappe meg å få betalt dette så jeg får norges beste supporterblad å hygge meg md utover høsten...

 

Kontakt:

Medlemskontakt:

Rune Joraandstad kontakt(a)gunners.no

Anders Hovedens veg 36,

7224 Melhus

Telefon: 94 28 88 70 (17:00-22:00)

 

Så tar nok Rune deg videre derifra, regner med det bare er å få en ny giro, er du heldig så får du fortsette med ditt gamle medlemsnummer også! :)

Link to comment
Share on other sites

Kontakt:

Medlemskontakt:

Rune Joraandstad kontakt(a)gunners.no

Anders Hovedens veg 36,

7224 Melhus

Telefon: 94 28 88 70 (17:00-22:00)

 

Så tar nok Rune deg videre derifra, regner med det bare er å få en ny giro, er du heldig så får du fortsette med ditt gamle medlemsnummer også! :)

 

 

Takk, da gjør jeg det :)

Link to comment
Share on other sites

Meget bra at vi fikk med en kalender :P

Ellers var det bra med stoff denne gangen !

 

Men ellers hadde vert gøy om vi fikk med effekter, blant annet penner, klistremerker, plakater(som vi får nå også) spillerkort ? osv.

 

Men ellers er det et kjempeblad !

 

Har alle fått eller? medlemskapet mitt er fremdeles aktivt, men har ikke fått no blad.

Link to comment
Share on other sites

Se der ja. Utgått medlemskap.

Snakk om å åpne øya og se hva man betaler. Lå en regning i bladet og unge Tangen skyndte seg inn på nettbanken og betalte 1000 kr for å støtte klubben, og jammen var det ikke medlemsavgift, men lodd han kjøpte.

Noen som har kontonr man skal bruke for betaling? Eller trenger jeg kanskje et KID nr også?

Må kjappe meg å få betalt dette så jeg får norges beste supporterblad å hygge meg md utover høsten...

 

Hei Tangen,

 

Sett inn 175 kroner på kontonummer 7877.08.27697 og merk innbetalingen med medlemsnummeret ditt, så skal du se det ordner seg :-)

 

Hei

Har vært bortreist i sommer og fikk det siste bladet først nå nylig. I dette bladet kom også min kontigent og fristen for å betale var i midten av juli.Ettersom jeg ikke har fått bladet før nå har jeg heller ikke fått betalt innenfor fristen og medlemskapet er derfor utløpt(?).

 

Så mitt spørsmål er da hva jeg må gjøre videre. Er det tilstrekkelig å betale kontigenten nå, og at medlemskapet da fortsetter, eller må jeg melde meg inn i supporterklubben på nytt?

 

Hei,

 

Det er bare å betale inn ved å vise til medlemsnummeret ditt eller bruke KID-nummeret fra siste faktura for fornyelse av medlemsskap, så blir medlemsskapet ditt videreført.

Link to comment
Share on other sites

Da kom TGP i posten i dag. Alltid morsomt å lese Leidland sine lange analyser. Håper folk var fornøyd med reportasjen fra Østerrike. Bildet fra kampen mot Sturm Graz med underteksten "Finn én feil" var ment å vise en supporter som satt i en drakt med Gerrard på ryggen blant alle Goonerne. Det kom ikke så lett fram når bildet var så forminsket. Gleder meg til å lese resten av bladet!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...