Jump to content

Johan Djourou


Guest Young Gun

Recommended Posts

  • Replies 343
  • Created
  • Last Reply

DJ som midtbanespiller?? Hmm...

 

link

 

Hmm... Ikke sikkert det hadde vært så dumt, men litt vanskelig å si. Har aldri sett han i den posisjonen før, men kan jo hende det hadde vært noe å testet ut i pre-season.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

DJ som midtbanespiller?? Hmm...

 

link

 

Hmm... Ikke sikkert det hadde vært så dumt, men litt vanskelig å si. Har aldri sett han i den posisjonen før, men kan jo hende det hadde vært noe å testet ut i pre-season.

Hadde det ikke vært litt typisk Wenger å finne en slik løsning med suksess? Billig og kreativt. Og så genierklærer vi Wenger ennå mer til neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

Tror dessverre at det er noe slikt wenger kommer til å gjøre men Djourou synes jeg ikke er god nok teknisk eller i passnings spillet til å være midbane. Må være ærlig vil helst ha en ny spiller til midtbanen gjerne en rutinert spiller som Frigs mens Denilson, Diaby, Jack W og Lansbury etablerer seg men vis en av de skal spille håper jeg det er Denilson.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Veldig positivt! Skal bli interessant å se hvordan Djourou vil klare seg fremover. Han er tredje valg på stopperplass nå og bør få mange sjanser denne sesongen. Er han tålmodig og jobber knallhardt så er det ingenting som tilsier at han ikke skal kunne tilrive seg en fast plass på laget. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

http://www.onlinegooner.com/exclusive/index.php?id=828

 

Enig i det han sier her, Djourou har vært bunnsolid de få gangene han har vært på banen denne sesongen. Vi har faktisk ikke sluppet inn et eneste mål med han på banen, og i går tapte han faktisk ikke en eneste hodeduell, noe vi har manglet siden Campbell (vi hadde jo Senderos, men det var så mye mangler til slutt at hodestyrken ikke akkurat oppveide for manglene). Djourou har fart, god teknikk, fighting spirit, er 193 cm høy, sterk og er yngre enn Senderos.

 

Jeg har fortvilet over at Djourou ikke har fått flere sjanser etter han viste hva som bodde i ham tidligere i sesongen, og jeg håper nå at han får vist seg litt fram i tiden som kommer, håper Djourou starter mot Manure!

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Nov 6 2008, 04:36 PM) 146632[/snapback]

http://www.onlinegooner.com/exclusive/index.php?id=828

 

Enig i det han sier her, Djourou har vært bunnsolid de få gangene han har vært på banen denne sesongen. Vi har faktisk ikke sluppet inn et eneste mål med han på banen, og i går tapte han faktisk ikke en eneste hodeduell, noe vi har manglet siden Campbell (vi hadde jo Senderos, men det var så mye mangler til slutt at hodestyrken ikke akkurat oppveide for manglene). Djourou har fart, god teknikk, fighting spirit, er 193 cm høy, sterk og er yngre enn Senderos.

 

Jeg har fortvilet over at Djourou ikke har fått flere sjanser etter han viste hva som bodde i ham tidligere i sesongen, og jeg håper nå at han får vist seg litt fram i tiden som kommer, håper Djourou starter mot Manure!

 

Sier meg enig men tviler på det da han ikke har klippekort som visse andre :-| Han har vist gode takter før men så snart noen andre er klare så blir det benken eller utlån tenker jeg.

Link to comment
Share on other sites

:-|-->

QUOTE(Stefan B @ Nov 6 2008, 04:36 PM) 146632[/snapback]

http://www.onlinegooner.com/exclusive/index.php?id=828

 

Enig i det han sier her, Djourou har vært bunnsolid de få gangene han har vært på banen denne sesongen. Vi har faktisk ikke sluppet inn et eneste mål med han på banen, og i går tapte han faktisk ikke en eneste hodeduell, noe vi har manglet siden Campbell (vi hadde jo Senderos, men det var så mye mangler til slutt at hodestyrken ikke akkurat oppveide for manglene). Djourou har fart, god teknikk, fighting spirit, er 193 cm høy, sterk og er yngre enn Senderos.

 

Jeg har fortvilet over at Djourou ikke har fått flere sjanser etter han viste hva som bodde i ham tidligere i sesongen, og jeg håper nå at han får vist seg litt fram i tiden som kommer, håper Djourou starter mot Manure!

 

her er jeg fullstendig enig med deg, DJ skulle hvert 1 valg på stopperplass hvis man skulle basert på prestasjoner i kamp denne sesongen

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

hvordan kan det ha seg at denne mannen ikke spiller fast for arsenal??? i de kampene han har spilt i år har vi til gode og slippe inn mål tror jeg..

 

fikk bare med meg de siste 20 min av dagens kamp, satan for en skuff det er og være uten mulighet til seriegull i november

Link to comment
Share on other sites

hvordan kan det ha seg at denne mannen ikke spiller fast for arsenal??? i de kampene han har spilt i år har vi til gode og slippe inn mål tror jeg..

 

fikk bare med meg de siste 20 min av dagens kamp, satan for en skuff det er og være uten mulighet til seriegull i november

 

Ja kan du skjønne det. Djorou går langt utenpå Silvestre.

 

Har hevdet fra omtrent 1ste kamp at Djorou bør spille på 1 laget.

Han er den eneste som er kapabel til å vinne hodedueller og det nærmeste

vi har til en skikkelig duellspiller.

Fatter ikke at Silvestre er foran ham i køen.

Link to comment
Share on other sites

hvordan kan det ha seg at denne mannen ikke spiller fast for arsenal??? i de kampene han har spilt i år har vi til gode og slippe inn mål tror jeg..

 

fikk bare med meg de siste 20 min av dagens kamp, satan for en skuff det er og være uten mulighet til seriegull i november

 

Ja kan du skjønne det. Djorou går langt utenpå Silvestre.

 

Har hevdet fra omtrent 1ste kamp at Djorou bør spille på 1 laget.

Han er den eneste som er kapabel til å vinne hodedueller og det nærmeste

vi har til en skikkelig duellspiller.

Fatter ikke at Silvestre er foran ham i køen.

 

Det er litt selvmotsigelser hos Wenger på stopperplass. Satser så ungt som mulig ellers på banen, bortsett fra i midten bak og på keeperplass. Og attpåtil så er kanskje JD den beste stopperen vi har, forklar dette, den som kan. Merkelig fra en manager som er kjent for ungdomslinjen.

Link to comment
Share on other sites

Det er litt selvmotsigelser hos Wenger på stopperplass. Satser så ungt som mulig ellers på banen, bortsett fra i midten bak og på keeperplass. Og attpåtil så er kanskje JD den beste stopperen vi har, forklar dette, den som kan. Merkelig fra en manager som er kjent for ungdomslinjen.

 

Ja, det er rart med dette.. men Song har jo faktisk fått litt spilletid bak der, samtidig som Wenger lot Djourou få spille en del i 06/07, mens Senderos spilte mye i 07/08 sesongen pga. skade på Toure.

 

Men det er rart som du sier uansett at Wenger ikke spiller Djourou fremfor Silvestre, i og med at Djourou er bedre på hodet, minst like stor fart, yngre (kommer altså bare til å utvikle seg), har bedre teknikk og er mer vant til "The Arsenal Way" enn Silvestre. Så det eneste Silvestre har som Djourou ikke har er rutine, og den kan jeg ikke se har kommet så godt i bruk hittil..

Link to comment
Share on other sites

Enig, er det noen av våre to nå faste midtstoppere som skal vrakes er det uten tvil Gallas.

Merkelig det, at en av våre rivalers 3. valg på stopperplass faktisk er blitt vår beste... Noen som burde gi Gallas klar beskjed om at dette funker ikke, og om du ikke skjerper deg må du overlate kapteinsbindet til noen andre og belage deg på benkplass.

 

Det beste stopperparet vi har nå er Djourou-Silvestre og det nestbeste er Djourou-Kolo.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 months later...

:)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jan 1 2009, 03:38 AM) 153258[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_4725243,00.html

 

Liker det Djourou sier her, er akkurat en sånn type forsvarsspiller vi trenger ved siden av en "puslete" Gallas! ;)

Noen som vet hvor lenge DJ blir ute etter han ble bært av banen mot Wigan?

 

“Johan Djourou has a knee problem and that’s the bad news of the day. It looks as though he’ll be out for Wednesday. We lost two central defenders in two games, we have a few more games to go and we haven’t got enough of them to lose one every game.”

 

Ifølge arsenal.com, virker som om han mister Villareal kampen, men forhåpentligvis er han klar mot Chelsea og Liverpool.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...