Jump to content

Johan Djourou


Guest Young Gun

Recommended Posts

  • Replies 343
  • Created
  • Last Reply

Høres bra ut dette her, fra Johan.

Dog hadde han en stygg tversover som kun en dårlig avslutning av Voronin gjorde at ikke resulterte i mål, så jeg.

 

Men for all del.. dette skal ikke legge noen som helst demper på prestasjonene hans. Det han gjorde bra kom selvsagt ikke med i høyrepunktene, for da hadde han jo allerede avklart, og jeg så ikke kampen, så jeg fikk ikke rett inntrykk.

 

Gleder meg over at han gjør det bra!

Link to comment
Share on other sites

Så langt har vel Djourou gjort en OK jobb for Birmingham, men han gjør en del feil etter det jeg har sett av ham. Har sett et par kamper, og det er kanskje ikke nok til å kunne bedømme han skikkelig, men han har hatt litt for mye rufs med dårlige pasninger og klareringer. Blir spennende å se om han kan få flere MoM-priser frem til januar når han antageligvis blir hentet tilbake for å erstatte Kolo.

Link to comment
Share on other sites

Ja, tror nok Djourou uten tvil blir erstatteren for Kolo i januar.

Synes også at Djourou har spilt mye bedre enn Senderos har gjort så langt i år, og i fjor.

Han var god i CL for to sesonger siden, men har sikkert slitt med selvtillitten etter den sesongen. Han virker alltid nærvøs og litt følsom der han står på banen. Synes veldig synd på han i og med at han nok vet at han ikke har prestert til nå.

Trist, men jeg mener helt klart at Djourou bør prioriteres foran Senderos når Kolo forsvinner til Afrikamesterskapet.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ser at McLeish ønsker å beholde Djourou resten av sesongen, går ut ifrå at detta er heilt uaktuelt for Wenger. Synes i utgangspunktet at Djourou og Senderos er ganske jamne, men med ulike ferdigheter.

Men når man tenker på Senderos sitt noe famlende spill då han har fått sjansen i år, samt det faktum at Djourou har spilt fast førstelagsspel i ein halv sesong no, vil eg rangere han før Big Phil.

 

Så håper Gallas/Djourou vil danne stopperparet når Toure er opptatt i Afrika på nyåret.

Link to comment
Share on other sites

Med mindre Wenger handler i januar bør det være uaktuelt å la DJ bli i Birmingham. Ja, han har godt av førstelagsfotball, men det vil han nok også få hos oss. Blir veldig bekymra om Wenger aksepterer Gallas og Senderos som de eneste stopperne i klubben over en lengre periode (ANC). (Ja, Gil kan spille bak, men han er best på midten).

Link to comment
Share on other sites

http://arsenal-mania.com/articles/3104663/...Birmingham.html

 

Hva er dette for noe? ;)

Håper for all del dette er et rykte, og at vi får Johan tilbake i januar. Dersom vi mister han bør vi i hvert fall handle inn en ny klasse stopper, liker ikke at Senderos og Song er backup paret vårt.

 

Håper virkelig på at det er et rykte :( Jeg håper på at han kommer til å erstatte Toure når han stikker på ANC. Noe som Djourou burde utnytte og vise hva han er god for.

 

jeg Hater rykter :D

Link to comment
Share on other sites

http://arsenal-mania.com/articles/3104663/...Birmingham.html

 

Hva er dette for noe? :D

Håper for all del dette er et rykte, og at vi får Johan tilbake i januar. Dersom vi mister han bør vi i hvert fall handle inn en ny klasse stopper, liker ikke at Senderos og Song er backup paret vårt.

 

Håper virkelig på at det er et rykte :D Jeg håper på at han kommer til å erstatte Toure når han stikker på ANC. Noe som Djourou burde utnytte og vise hva han er god for.

 

jeg Hater rykter :rolleyes:

 

Slapp av.

Wenger selger ikke Djourou for at vi skal sitte igjen med Gallas pluss Senderos eventuelt Gilberto i midtforsvaret, under Afrikamesterskapet. Det ville være dårlig butikk med hensyn til poengtap.

Selges Djourou er det fordi vi får en ny spiller utenfra.

 

Skal vi vinne ligaen må vi være på topp i midten bakerst. Det skjønner Wenger også.

Link to comment
Share on other sites

http://arsenal-mania.com/articles/3104663/...Birmingham.html

 

Hva er dette for noe? :huh:

Håper for all del dette er et rykte, og at vi får Johan tilbake i januar. Dersom vi mister han bør vi i hvert fall handle inn en ny klasse stopper, liker ikke at Senderos og Song er backup paret vårt.

 

Håper virkelig på at det er et rykte :( Jeg håper på at han kommer til å erstatte Toure når han stikker på ANC. Noe som Djourou burde utnytte og vise hva han er god for.

 

jeg Hater rykter :owned:

 

Slapp av.

Wenger selger ikke Djourou for at vi skal sitte igjen med Gallas pluss Senderos eventuelt Gilberto i midtforsvaret, under Afrikamesterskapet. Det ville være dårlig butikk med hensyn til poengtap.

Selges Djourou er det fordi vi får en ny spiller utenfra.

 

Skal vi vinne ligaen må vi være på topp i midten bakerst. Det skjønner Wenger også.

tror faktisk dette er opplegget til Wenger. Gilberto, Sende eller Djourou skal spille sammen med Gallas i midtforsvaret, mens ACN pågår. Djourou blir og Gilberto blir.

 

det blir for kort tid å kjøre inn en ny midtstopper som kan erstatte Kolo for en så kort periode, så Wenger er nok fornøyd med det han har.

 

tror evt. kjøp i januar er langsiktige.

Link to comment
Share on other sites

dette er litt interessante utalelser fra Brum-bossen McLeish:

http://sport.setanta.com/en/Sport/News/Foo...Premier-League/

 

han er selvfølgelig hypp på at Djourou skal bli i Brum, men det bemerkelsesverdige er at han ikke har fått noe svar fra Wenger om det lar seg gjøre. betyr det at AW er i tenkeboksen angående Djourou?

 

det blir bare spekulasjoner fra min side, men i såfall må Wenger ha noe på gang på midtstopperfronten, f.eks. et kjøp? eller tenker han at Song og Gilberto er gode nok backups for Sende og Gallas under ACN?

Link to comment
Share on other sites

dette er litt interessante utalelser fra Brum-bossen McLeish:

http://sport.setanta.com/en/Sport/News/Foo...Premier-League/

 

han er selvfølgelig hypp på at Djourou skal bli i Brum, men det bemerkelsesverdige er at han ikke har fått noe svar fra Wenger om det lar seg gjøre. betyr det at AW er i tenkeboksen angående Djourou?

 

det blir bare spekulasjoner fra min side, men i såfall må Wenger ha noe på gang på midtstopperfronten, f.eks. et kjøp? eller tenker han at Song og Gilberto er gode nok backups for Sende og Gallas under ACN?

 

Kanskje Wenger ikke syntes det er noe vits i å si noe om dette, når han har tenkt at avtalen er for seks måneder og at han derfor regner Djourou som tilbake i stallen i januar.

Link to comment
Share on other sites

Jeg regner og håper at DJ kommer tilbake i janura.

Vi mister Toure, dermed er det bare Gallas og Senderos igjen..

Jeg stoler ikkje på Senderos og jeg synes DJ er en mye bedre fotballspiller.

 

Dermed blir jeg meget overrasket hvis han ikkje kommer hjem igjen i januar...

Link to comment
Share on other sites

Johan kommer definitvt tilbake i januar, i følge Sky Sports.

 

Eit utdrag frå artikkelen:

 

"Arsenal boss Arsene Wenger has told me he is taking him back in January," the former Scotland boss told the Birmingham Mail.

 

 

Godt å høra. Sjølv om Senderos/Song gjorde ein bra kamp i går, føler eg meg litt meir trygg på Djourou.

 

 

 

http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_2991873,00.html

Link to comment
Share on other sites

dette er litt interessante utalelser fra Brum-bossen McLeish:

http://sport.setanta.com/en/Sport/News/Foo...Premier-League/

 

han er selvfølgelig hypp på at Djourou skal bli i Brum, men det bemerkelsesverdige er at han ikke har fått noe svar fra Wenger om det lar seg gjøre. betyr det at AW er i tenkeboksen angående Djourou?

 

det blir bare spekulasjoner fra min side, men i såfall må Wenger ha noe på gang på midtstopperfronten, f.eks. et kjøp? eller tenker han at Song og Gilberto er gode nok backups for Sende og Gallas under ACN?

 

Kanskje Wenger ikke syntes det er noe vits i å si noe om dette, når han har tenkt at avtalen er for seks måneder og at han derfor regner Djourou som tilbake i stallen i januar.

det er jo i så fall litt merkelig i og med at McLeish hadde kommet med en offisiell henvendelse. nå har han uansett fått svar: http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_2991873,00.html

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...