Jump to content

John Arne Riise, businessmann eller dum som et....


Chaz

Recommended Posts

Kan virkelig ikke se at noen ønsker å kjøpe denne boka. Det begrenser seg i så fall til et par Liverpoolsupportere og mor Riise. Ingen som er interessert i fotball vil kjøpe boka, og John Arne er heller ikke så interessant at Se&Hør-leserne vil være så veldig interessert. Skal vi si et opplag på 5000?

Link to comment
Share on other sites

Guest northbank

Må si dette er litt lavmål...Kan ikke skjønne at folk på et Arsenal Forum skal gidde å diskutere rundt John Arne Riise og skrive hvor dum han er..

Link to comment
Share on other sites

Jeg venter dog med å kritisere Riise på samme måte som deg, det kan fort hende at det finnes informasjon der ute som kan rettferdiggjøre John Arnes tilsynelatende merkelige valg. Men i utgangspunktet så er dette ganske så forkastelig, ja...

36290[/snapback]

 

Jeg har kun kommentert hans kontraktsbrudd, som han selv innrømmet på TV. Det kan godt finnes bakenforliggende årsaker jeg ikke kjenner til. Uansett pleier slike situasjoner å løses ved hjelp av penger... det er jo det alt dreier seg om når det kommer til stykket.. men kontraktsbrudd er og blir forkastelig.. ihvertfall i mine øyne, og med mindre helt spesielle hensyn tilsier dette. Men i så fall er vel det NESTEN det samme som å si at det er motparten som har brutt avtalen, og da står man naturligvis fritt til å gå sine egne veier...

Link to comment
Share on other sites

JAR fremstår or meg som den mest PR-kåte fotballspilleren Norge noen gang har sett. Han virker høy på pæra og burde nok utvilsomt jekket seg ned mange hakk. Om han er direkte dum er ikke lett å si, jeg kjenner ham jo ikke personlig. Men han framstår nå i allefall som det. At dette kan skyldes dårlige rådgivere er nå en ting, men han roter seg nå opp i mye selv. (Tenker spesielt på episoden hvor han angivelig skulle han solgt CL medaljen.)

 

Men med den medieoppmerksomheten han har er det sikkert lurt å skriven en bok nå. At han ikke ordner opp i gamle avtaler kan han vel igjen skylle på disse rågiverne sine. Men hvia han har noen hjerneceller inntakt burde det vel snart ringe en bjelle?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Ja folkens, så er sirkuset i gang igjen! Vet ikke om jeg skal le eller grine etter hvert som «nye» opplysninger kommer frem i saken mellom Riise og hans tidligere agent. Man blir faktisk "imponert" over hva som har funnet sted. Stikkord er skambank, ubetalte regninger, konkurs, Ferrari, manglende regnskap, mamma'n m.m.

Link to comment
Share on other sites

Ja folkens, så er sirkuset i gang igjen! Vet ikke om jeg skal le eller grine etter hvert som «nye» opplysninger kommer frem i saken mellom Riise og hans tidligere agent. Man blir faktisk "imponert" over hva som har funnet sted. Stikkord er skambank, ubetalte regninger, konkurs, Ferrari, manglende regnskap, mamma'n m.m.

 

Mhm, og til uka skal familien Riise på vitnebenken, da blir det enda mer underholdning!

 

Uansett hva dommen blir, er jeg også "imponert" over hvor fantastisk talentløse to fotballagenter og en mangemillionær kan bli..

Link to comment
Share on other sites

Kan virkelig ikke se at noen ønsker å kjøpe denne boka. Det begrenser seg i så fall til et par Liverpoolsupportere og mor Riise. Ingen som er interessert i fotball vil kjøpe boka, og John Arne er heller ikke så interessant at Se&Hør-leserne vil være så veldig interessert. Skal vi si et opplag på 5000?

 

Haha, en dårlig spøk? Opplag på 5000!? Om du ganger det med 10 er vi nærmere sannheten! Liverpool supportere er veldig interessert i Riise-biografien og med tanke på at de har flere ganger så mange medlemmer som oss selger man nok noen tusen bøker bare blandt medlemmene. Får garantert et tilbud gjennom supporterklubben der, ettersom han spilte der over en lang periode og ble en stor helt.

 

Ellers er det nok mange andre som ikke sympatiserer med Liverpool som også vil kjøpe boken. Jeg er en av dem hvertfall.

Link to comment
Share on other sites

Kan virkelig ikke se at noen ønsker å kjøpe denne boka. Det begrenser seg i så fall til et par Liverpoolsupportere og mor Riise. Ingen som er interessert i fotball vil kjøpe boka, og John Arne er heller ikke så interessant at Se&Hør-leserne vil være så veldig interessert. Skal vi si et opplag på 5000?

 

Haha, en dårlig spøk? Opplag på 5000!? Om du ganger det med 10 er vi nærmere sannheten! Liverpool supportere er veldig interessert i Riise-biografien og med tanke på at de har flere ganger så mange medlemmer som oss selger man nok noen tusen bøker bare blandt medlemmene. Får garantert et tilbud gjennom supporterklubben der, ettersom han spilte der over en lang periode og ble en stor helt.

 

Ellers er det nok mange andre som ikke sympatiserer med Liverpool som også vil kjøpe boken. Jeg er en av dem hvertfall.

 

 

Du er klar over at innlegget du svarte på er tre og et halvt år gammetl? :)

 

 

Lol :P

Dagen Evju skrev dette innlegget, var jeg 12 år og 1 dag gammel, bare for å gi dere en helt uviktig informasjon ;)

Link to comment
Share on other sites

Vanvittig såpeopera som utspiller seg i og rundt Stavanger tingrett om dagen. Og fokus, ihvertfall hos mediene, synes akkurat nå å være rettet alle andre steder enn mot skyldspørsmålet retten skal ta stilling til.

 

Dette er jo saken helt uvedkommende, men du virkelig dette, Berit Riise??: "Jeg vet omtrent når mine to sønner har sex, så tett er jeg på mine to sønner. Det må du være som agent."

 

Jeg er i så fall takknemlig for at min egen mor ikke pushet meg og min fotballkarriere hardere i mine ungdomsår...

Link to comment
Share on other sites

Vanvittig såpeopera som utspiller seg i og rundt Stavanger tingrett om dagen. Og fokus, ihvertfall hos mediene, synes akkurat nå å være rettet alle andre steder enn mot skyldspørsmålet retten skal ta stilling til.

 

ja, fokus skyves jo helt bort fra det saken dreier seg om, nemlig hvorvidt Baardsen er en svindler eller ei. Baardsen har naturligvis bevisst rotet opp dette grumset i den hensikt å tåkelegge saken, og skyve fokus bort fra anklagene mot ham. Det interessante er jo at Riise-familien tydeligvis sluker agnet med søkke og det hele, og således bidrar til å "hjelpe" Baardsen. Og media synes jo dette naturligvis er "morsomt", og smir mens jernet er varmt. Huttetu for et sirkus! :) ;) ;)

Link to comment
Share on other sites

Ja faktisk har Riise familien vært Baardsens beste vitner så langt.

At Kripos stadfestet igår at signaturen det er snakk om ikke er forfalsket gjør at Baardsen kan slippe 'lett' fra dette.

At Baardsen har utnyttet Riise er det vel liten tvil om. Spørsmålet er om han blir dømt for det,med disse mindre intelligente utspillene fra Riise slekten.

Link to comment
Share on other sites

Det er vel ingen som noengang har påstått at JA Riise og moren er blandt de skarpeste knivene i skuffen? Helt fra JAR kom i mediefokus har det skint igjennom at han ikke helt evner å tenke fornuftig. At han har en mor som skal hjelpen, og som heller ikke er blandt de smarteste, gjør jo ikke saken så mye bedre.

 

Og hvilken person er det som signerer på noen lånepapirer uten å lese igjennom det som står der? Om man gjør det, ja da har man jammen fortjent å tape pengene!

 

At Baardsen har sett dette er det liten tvil om, og har utnyttet det til det fulle. Jeg er enig med mor Riises utsagn at hun "vil fjerne han som agent", da det er flaut at en voksen person skal utnytte "dumme" gutter som plutselig får mange penger i lommen.

 

Men at Riise ikke har lært at 1+1 er 2, eller i dette tilfellet 1-1=0, så får han jammen ta støyten for dette selv. Er nok derfor han ikke har villet anmelde Baardsen selv også.

Link to comment
Share on other sites

Jeg blir mer og mer skremt etter hvert som det dukker opp nye opplysninger i denne saken.

 

Helt tydelig at det er mye grums i denne saken, men at man klarer å rote bort skyhøye summer er en gåte for meg. Her har det tatt av for flere enn en person.

 

Dette er jo saken helt uvedkommende, men du virkelig dette, Berit Riise??: "Jeg vet omtrent når mine to sønner har sex, så tett er jeg på mine to sønner. Det må du være som agent."

 

Denne kommentaren kan plasseres i skuffen for mindre heldige uttalelser!

Link to comment
Share on other sites

Dette er jo saken helt uvedkommende, men du virkelig dette, Berit Riise??: "Jeg vet omtrent når mine to sønner har sex, så tett er jeg på mine to sønner. Det må du være som agent."

Denne kommentaren kan plasseres i skuffen for mindre heldige uttalelser!

Riise familien seg langt mer bemerket i den skuffen, sammenlignet med den med knivene....

Link to comment
Share on other sites

Og hvilken person er det som signerer på noen lånepapirer uten å lese igjennom det som står der? Om man gjør det, ja da har man jammen fortjent å tape pengene!

 

Dette minner jo mye om den såkalte Terra-skandalen. Naturligvis må svindlere straffes, men de som er utsatt for svindelen må naturligvis bære sin del av det økonomiske tapet. Det er grenser for hvor dum og naiv det går an å være.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...