Jump to content

Nå er det nok!


Egemannen

Recommended Posts

Jeg syns det begynner å bli temmelig flaut å se alle de som skal vise sin fabelaktig kunnskap om forumet her på gunners.no

 

Det burde da være litt takhøyde her???

 

Hele poenget forsvinner dersom ALLE skal kommentere at det allerede finnes en tråd, og han kan søke den opp der og der...

 

Hvis dette irriterer folk så forferdelig så bør dere heller se på Arsenal - Everton fra forrige sesong eller Arsenal - Middlesbourgh fra sist helg i reprise...så blir dere nok glade dere også skal dere se! :blink:

 

La nå folk få prøve seg frem, og overlat korreksjon til moderator.

 

Over og ut...

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns det begynner å bli temmelig flaut å se alle de som skal vise sin fabelaktig kunnskap om forumet her på gunners.no

 

Det burde da være litt takhøyde her???

 

Hele poenget forsvinner dersom ALLE skal kommentere at det allerede finnes en tråd, og han kan søke den opp der og der...

 

Hvis dette irriterer folk så forferdelig så bør dere heller se på Arsenal - Everton fra forrige sesong eller Arsenal - Middlesbourgh fra sist helg i reprise...så blir dere nok glade dere også skal dere se! :blink:

 

La nå folk få prøve seg frem, og overlat korreksjon til moderator.

 

Over og ut...

35840[/snapback]

Helt riktig. Men det er jo noen her som liker å leke moderator da.

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns det begynner å bli temmelig flaut å se alle de som skal vise sin fabelaktig kunnskap om forumet her på gunners.no

 

Det burde da være litt takhøyde her???

 

Hele poenget forsvinner dersom ALLE skal kommentere at det allerede finnes en tråd, og han kan søke den opp der og der...

 

Hvis dette irriterer folk så forferdelig så bør dere heller se på Arsenal - Everton fra forrige sesong eller Arsenal - Middlesbourgh fra sist helg i reprise...så blir dere nok glade dere også skal dere se! ;)

 

La nå folk få prøve seg frem, og overlat korreksjon til moderator.

 

Over og ut...

35840[/snapback]

 

Greit det at man i begynnelsen kan gjøre en ørliten feil, og for eksempel starte en feilaktig tråd. Dette tror jeg at de fleste av oss har har gjort, og det kommer helt sikkert nye medlemmer som kommer til å gjøre den samme feilen. Dette er ingen stor feil, men det kan virke litt irriterende når det dukker opp flere tråder som splitter opp debatten. Heldigvis så har vi noen flinke moderatorer som fletter disse trådene inn i de eksisterende trådene, slik at vi får samlet debatten.

 

Jeg tror ikke at disse som påpeker disse feilene gjør dette for å være ekle på noen som helst måte, men for å informere den som har begått denne feilen.

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Kunne ikke noen lage en "regel - les/søk før du poster"-tråd, slik at alle lærer seg dette om å søke eller lese opp tråder før man lager nye?

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke at disse som påpeker disse feilene gjør dette for å være ekle på noen som helst måte, men for å informere den som har begått denne feilen.

35876[/snapback]

 

Det er nok noen her inne som er vel ivrige til å leke moderatorer, men det er riktig som du skriver Tusmo at hensikten er den beste, nemlig å informere og rettlede. Det er alt for mange som er for hårsåre, og knapt tåler å bli snakket til når de gjør feil. Det må jo være bedre at man synger ut, og kaller en spade for en spade, enn at man skal pakke alt inn så mye som mulig fordi man er redd for å tråkke andre på tærne. Det ligger da ikke noe personlig motsetning bak en slik "irettesettelse" (hvordan kan det gjøre det, all den tid få av oss kjenner hverandre? På den annen side, det fins kanskje et par unntak...?), og det må jo gå an å skille sak og person, eller....?

 

Det er mulig jeg ikke har gjort hjemmeleksa mi her, men fins det en rettledning for nye forumbrukere (slik som Van Persie etterspør, en rettledning som fra tid til annen sikkert kunne vært nyttig å lese også for oss som har vært med en stund! ;) ), "de ti forumvettreglene" ala "ingen skam å snu", "dra ikke ut på langtur uten trening", "lytt til erfarne forumbrukere" etc? :)

Link to comment
Share on other sites

Guest tretten06

Er så 100% enig. Hvis man opplever det å få flyttet en tråd/innlegg fra en tråd til en annen, som sårende eller personlig nederlag, har man ærlig talt ikke noe på et diskusjonsforum å gjøre.

Klart det må være sånn. Ellers ville vi hatt fx 2000 ulike Henry og kamptråder hver uke.

Nei, moderatorene gjør en god jobb, folk som får innleggene sine flyttet får således bare innse at de la innleggene sine feil og heller være glade for at de sånn blir "lært" til å holde sidene våre så bra og ryddige de er pr. i dag.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...