Jump to content

2006.01.28 Bolton Wanderers B


Andain

Recommended Posts

  • Replies 180
  • Created
  • Last Reply

Ute av ligacupen.Ute av FA cupen. Nr 5 i ligaen og et lys år unna en god plassering. Real Madrid i kvartfinalen i CL,nesten halve laget skadet,mange mann i afrika. Jeg gleder meg til neste år.

Link to comment
Share on other sites

Bedre 2 omgang enn 1 . Sinnsykt dårlig forsvar når de scorer , campbell og Senderos står helt stille mens det kommer 3-4 Bolton spillere opp på dødballen .

 

 

Er glad vi ikke tapte med styggere siffer enn dette . Heldig at en del spillere er ute for Bolton også . Nå får vi konsentrere oss om PL og en CL kvalik plass .

 

Ble faktisk mere skuffet at vi røk ut ac Carling cup , for den trudde jeg vi skulle vinne .

 

 

 

 

 

 

 

Vi kommer sterkere tilbake senere :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Jeg så ikke de første 10 min av begge omgangene, men jeg føler likevel at jeg kan utale meg om kampen. Alle sier de er glade for at vi ikke taper med styggere siffere. Det skjønner jeg overhode ikke hvorfor dere sier! Bortsett fra målet skapte jo ikke bolton en ordentlig stor sjanse. Vi hadde to 100% sjanser som vi bomma på (campbell i tværra og reyes over). I tilegg hadde vi en del småsjanser. Det rettferdige resultatet hadde vært 2 - 1 / 1 - 0 til oss, så enkelt er det. Selv om vi har mange borte fra kampen skal vi likevel kunne slå et lag når vi et så bra som vi er på vårt beste.

Link to comment
Share on other sites

Skuffende men ikke overraskende er vi nå ute av FA Cupen, allerede etter 4 runde. Som vanlig velger jeg ikke å legge ut noen utfyllende oppsummering av hva som gikk galt denne gangen, istedenfor lar jeg denne filmsnutten oppsummere hvordan det går for oss på bortebane sålangt denne sesongen.

 

Credits : kingluisgarcia @ SP

Link to comment
Share on other sites

Jeg så ikke de første 10 min av begge omgangene, men jeg føler likevel at jeg kan utale meg om kampen. Alle sier de er glade for at vi ikke taper med styggere siffere. Det skjønner jeg overhode ikke hvorfor dere sier! Bortsett fra målet skapte jo ikke bolton en ordentlig stor sjanse. Vi hadde to 100% sjanser som vi bomma på (campbell i tværra og reyes over). I tilegg hadde vi en del småsjanser. Det rettferdige resultatet hadde vært 2 - 1 / 1 - 0 til oss, så enkelt er det. Selv om vi har mange borte fra kampen skal vi likevel kunne slå et lag når vi et så bra som vi er på vårt beste.

37951[/snapback]

Sier det med sifrene med tanke på hvordan vi har spilt tidligere mot Bolton men også pga at mange er skadet/Afrika . Alt i alt gjorde vi en grei innsats der vi fort kunne fått 1-2 mål hvis marginene hadde vært på vår side .

Link to comment
Share on other sites

Da har ikke Arsenal sjangs til å vinne no mer... Eneste håpet er at de komme til CL neste år, og kan slå RM... Ikke noe mer :unsure: Desverre

37953[/snapback]

 

Ingen tvil om at det nok er enklere å vinne FA Cup og Carling Cup enn Champions League. Det meste skal klaffe for oss dersom vi skal gå helt til topps blant de gjeveste lagene i Europa. Målet er som Wenger har nevnt å sikre CL spill også til neste år, noe som i seg selv kan bli en utfordringer for oss dersom vi ikke begynner å ta poeng borte også nå.

Link to comment
Share on other sites

Da har ikke Arsenal sjangs til å vinne no mer... Eneste håpet er at de komme til CL neste år, og kan slå RM... Ikke noe mer :unsure: Desverre

37953[/snapback]

Jepp det e trist for oss alle suportere dette . ;) . Slår vi Real men ryker ut etterpå og greier en 3 eller 4 plass i PL så er jeg fornøyd . Å tro at vi kan vinne CL denne sesongen blir litt arrogant .

Link to comment
Share on other sites

Snapp snapp snute for andre gang denne uka!

 

Tap til tross, så var det ikke så ille som jeg fryktet. 2. omgangen ga oss et Arsenal-lag som i alle fall prøvde å skape noe. To skudd i tverrliggeren kunne ha fått en annen skjebne. Å påstå at vi var heldige som ikke tapte med enda klarere siffer, er feil. Bolton skapte ikke dritt mer enn Arsenal.

 

Det som irriterer mest er hvordan baklengsmålet kommer, samt at vi mister mange baller.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...