Jump to content

2006.01.28 Bolton Wanderers B


Andain

Recommended Posts

  • Replies 180
  • Created
  • Last Reply
Er det noen spesielle triks for dette? Jeg har lastet ned PPLive og instalert, det kjører nede i høyre hjørne...

Klikker på linken men skjærer seg for meg....hva gjør jeg galt?

37905[/snapback]

 

Anbefaler deg å laste ned SopCast istedenfor til denne kampen.

Link to comment
Share on other sites

Guest Griselabb

Dette er mitt første innlegg her inne. Jeg har lenge lest det som blir skrevet her, og har vært en gooner i 15 år.

 

På grunn av min "passive" aktivitet her inne føler jeg det er på sin plass at mitt første bidrag blir litt skryt til Andain. Takk for alle linker og "treats" du har bidratt med. De har blitt hyppig brukt:)

 

 

Med tanke på kampen: Robin blir matchvinner.

Link to comment
Share on other sites

Altså sop//211.152.42.231:3917/official/east_tv ?

 

Kan ikke si det hjalp men ;) Kom bare sånn MSN search hehe.

37913[/snapback]

 

Legg inn linken direkte i SopCast hvor det står URL og trykk enter (samt ha åpnet Windows Media Player først)

 

Eller bare dobbel trykk på kanalen "018.East Tv....." i kanal listen på SopCast

Link to comment
Share on other sites

Syns laget og formasjonen vi spiller med i dag er greit nok med tanke på hvor mye vi har slitt borte i år og på alle de skadene vi har i laget. Vi har nå tre sentralt på midtbanen som nå kan prøve å ta bort litt av det som kommer der, slik at et urutinert forsvar får det litt enklere enn om vi kun skulle hatt to på midten.

 

Vi får bare være tålmodige i dag og håpe at vi klarer å putte inn en scoring i andre omgang. ;) Så langt er det greit nok og jeg håper vi klarer dette!!

Link to comment
Share on other sites

Det eneste som er bra her er at det enda står 0-0 . Vi er heldige hvis det blir uavgjort . Reyes burde score på overtid , heilt elendig skudd .

 

Pasninger og vinne dueller og andre ball må bli bedre skal dette gå veien . Vi b lir jo stoppet 10m utenfor 16m gang på gang . Og nokk engang ser vi at de drøyer med å sende pasningen og så blir det bare tull .

Link to comment
Share on other sites

Følger kampen på SopCast etter å ha først prøvd TVKoo og PPlive. Anbefaler SopCast til denne kampen jeg og som Andain. Velg "east tv" fra kanallisten inne på programmet!

 

Synes vi har skapt gode muligheter og forsvaret virker greit.

 

Fire your Guns!!

37917[/snapback]

Lurer på om vi ser samme kamp . Var de gode mulighetene de der pasningene til Boltons keeper ? hmmm . Forsvaret virker alt annet en stabilt for tiden , men klarer de seg uten noen større tabber er det greit med tanke på alle som er ute

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking

Må bare bifalle Chaz's betraktning; Med det laget Arsenal stiller skal vi være fornøyde med resultatet så langt. Jeg vil være godt fornøyd med omkamp på Highbury.

 

Med unntak av Campbell og Ljungberg, så har den enkelte Arsenalspiller ute på banen ikke allverdens med Premier Leauge erfaring under beltet:

 

Almunia, Gilbert, Senderos, Campbell, Djourou, Diaby, Flamini, Hleb, Ljungberg, Van Persie, Reyes

Link to comment
Share on other sites

Er dette en stream tråd eller en kamp tråd?

 

Forøvrig; med det laget vi stiller så er jeg happy med resultatet så langt.

37920[/snapback]

 

Kanskje like greit å opprette en egen stream tråd som benyttes til hver kamp istedenfor at kamp tråden overfylles av dette (Noe desverre jeg har bidratt til også)

 

Tror vi skal være godt fornøyd om vi kommer oss igjennom denne bortekampen med uavgjort. Oddens for at vi går videre økes nok betraktelig om vi får en omkamp hjemme på Highbury.

Link to comment
Share on other sites

Er dette en stream tråd eller en kamp tråd?

 

Forøvrig; med det laget vi stiller så er jeg happy med resultatet så langt.

37920[/snapback]

 

Kanskje like greit å opprette en egen stream tråd som benyttes til hver kamp istedenfor at kamp tråden overfylles av dette (Noe desverre jeg har bidratt til også)

 

Tror vi skal være godt fornøyd om vi kommer oss igjennom denne bortekampen med uavgjort. Oddens for at vi går videre økes nok betraktelig om vi får en omkamp hjemme på Highbury.

37925[/snapback]

 

Avsnitt en: Jepp

 

Avsnitt to: Jepp

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...