Jump to content

2006.01.28 Bolton Wanderers B


Andain

Recommended Posts

Venter i spenning på kommentarene etter at vi har vunnet denne kampen!

37745[/snapback]

 

World class! ;)

37747[/snapback]

 

Ja, det er jo som regel når "dommedagsprofetene" har latt mølla løpe løpsk at Arsenal pleier å slå grusomt tilbake. Jeg har en god følelse foran Bolton-kampen. ;) :P

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 180
  • Created
  • Last Reply
Venter i spenning på kommentarene etter at vi har vunnet denne kampen!

37745[/snapback]

 

World class! ;)

37747[/snapback]

 

Ja, det er jo som regel når "dommedagsprofetene" har latt mølla løpe løpsk at Arsenal pleier å slå grusomt tilbake. Jeg har en god følelse foran Bolton-kampen. ;) :P

37757[/snapback]

 

Akkurat det kan skje! Husker en viss cupkamp mot Chelski vi sparte Henry.

Vi vant mot alle odds.

Arsenal som underdogs....funker fint det.

Blir et spennende lag ihvertfall. ;)

Link to comment
Share on other sites

Ja ja, her er det mange unge spillere som må ta uvant mye ansvar. Midtbanen kan reddes med overbefolkning dvs 4-5-1 formasjon. Tipper vi får se Diaby, Flamini og Ljungberg sentralt med Reyes og Pires på hver sin ving. van Persie som enslig spiss. Backrekken har jeg nesten gitt opp å tippe da jeg knapt kan navnet på flere som kan bekle venstre back. Djourou og Senderos sentralt er vel den mest sann. kombinasjonen med Gilbert til høyre. Det var en som nevte at Song hadde spilt back for Bastia og det gjør vel at han er den som har mest erfaring i den posisjonen av de som har prøvd seg på 1.laget til Arsenal tidliger. Song har i tillegg litt fart i kroppen.

I motsetning til mange andre tror jeg tapet av Gilberto vil bli merkbart da han er veldig viktig på def dødball

 

Får håpe dommeren tidlig markerer seg og deler ut noe gule kort slik at kampen kan roes ned litt og ikke bare bli en slosskamp med utallige frispark og kjeftbruk

Link to comment
Share on other sites

Plutselig slo en tanke meg: Hva har skjedd siden vi er underdogs i en kamp mot Bolton???

 

For to sesonger siden var det ingen som kunne slå oss....fotballens scene skifter fort ja. ;)

 

Ikke sett om denne er lagt inn tidligere i tråden, men Sam Allardyce tror ikke de kan sparke oss ut av kampen...Link til The Mirror

Link to comment
Share on other sites

Plutselig slo en tanke meg: Hva har skjedd siden vi er underdogs i en kamp mot Bolton???

 

For to sesonger siden var det ingen som kunne slå oss....fotballens scene skifter fort ja. :P

 

Ikke sett om denne er lagt inn tidligere i tråden, men Sam Allardyce tror ikke de kan sparke oss ut av kampen...Link til The Mirror

37765[/snapback]

 

Baa... VI HAR TI SKADER hvis du ikke har fått med deg det. Og da er vi dømt til å tape (med 19-åringer) på Reebok mot de svære grapsene av noen spillere de har! ;)

Link to comment
Share on other sites

For å vri litt på hele saken så er det vel ikke akkurat noen ulempe å mangle en del av de rutinerte her. Første 11'eren til Arsenal har jo store problemer med Bolton, spesielt borte. Derfor kan det slå positivt ut med litt urutinerte spillere som trår til og ikke har en frykt for å tape.

 

Lag:

 

Almunia

Gilbert Djorou Senderos Larsson

 

Pires Flamini Diaby Reyes

Ljungberg

 

Van Perise

 

Ikke noe dårlig lag dette til tross for ekstremt mange forfall. Personlig tror jeg ikke dette er noen kamp for Reyes, alternativet er 4-4-2 Med Bergkamp og Van Persie på topp og Freddie og Pires på kantene.

 

Som nevnt så er Arsenal nå i en situasjon hvor de gang på gang har visst hvorfor det er en vinner klubb imotsetning til feks Tottenham.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er glad for at fotballen er rund. Ser ikke en eneste grunn

til at et heltent Arsenal ikke skal kunne matche Bolton. Rutinerte

spillere betyr ikke automatisk seier.

37772[/snapback]

 

Nei, enig i det Morten. Men hvem skal spille venstre back???

37773[/snapback]

 

3-5-2 med Phil, Sol og Johann bak?

Link to comment
Share on other sites

Blir spennandes å sjå kva slags lag som går ut på bana. meget tøff kamp det her, men samtidig så må vi jo snu den dårlige trenden mot bolton ein eller anna gong Tipper laget blir som følge :

 

Almunia

Gilbert Senderos Djourou Campbell

Hleb Diaby Flamini Pires

Bergkamp Persie

 

Sub: Poom, Reyes,Quincy,Larson, Gilberto (hvis skadefri),Lupoli

Link to comment
Share on other sites

Blir spennandes å sjå kva slags lag som går ut på bana. meget tøff kamp det her, men samtidig så må vi jo snu den dårlige trenden mot bolton ein eller anna gong Tipper laget blir som følge :

 

Almunia

Gilbert Senderos Djourou Campbell

Hleb Diaby Flamini Pires

Bergkamp Persie

 

Sub: Poom, Reyes,Quincy,Larson, Gilberto (hvis skadefri),Lupoli

37784[/snapback]

 

Du er inne på det. Ikke overasket dersom Senderos eller Sol blir å finne på

venstrebacken.

Link to comment
Share on other sites

Blir spennandes å sjå kva slags lag som går ut på bana. meget tøff kamp det her, men samtidig så må vi jo snu den dårlige trenden mot bolton ein eller anna gong Tipper laget blir som følge :

 

Almunia

Gilbert Senderos Djourou Campbell

Hleb Diaby Flamini Pires

Bergkamp Persie

 

Sub: Poom, Reyes,Quincy,Larson, Gilberto (hvis skadefri),Lupoli

37784[/snapback]

 

Du er inne på det. Ikke overasket dersom Senderos eller Sol blir å finne på

venstrebacken.

37788[/snapback]

 

Nå er vi endelig i gang, her. Jeg er utrolig spent på hvordan forsvarsrekka kommer til å se ut. Uansett ville jeg aldri spilt 3-5-2. Vi har ikke så mange å ta av, så ja, det kan jo fort bli Senderos eller Campell ute på kanten. Jeg er likevel litt skeptisk til dette. Campell har i allefall alltid vært litt klønete når han kommer på hælene. Og på hælene er jo en grunnstilling for backspillere.... Nei, det er nesten som om jeg heller ville hatt Ljunberg ned som vikar.... av alle ting!

Link to comment
Share on other sites

Jeg er glad for at fotballen er rund. Ser ikke en eneste grunn

til at et heltent Arsenal ikke skal kunne matche Bolton. Rutinerte

spillere betyr ikke automatisk seier.

37772[/snapback]

 

Nei, enig i det Morten. Men hvem skal spille venstre back???

37773[/snapback]

 

3-5-2 med Phil, Sol og Johann bak?

37777[/snapback]

 

Kunne vært en skikkelig god idè... bare med dette laget:

-------------------Lehmann------------------

---Gilbert-------Campbell-------Djourou---

--------------------Diaby---------------------

---------Flamini--------------Pires-----------

Ljungberg-----------------------------Reyes

-----------Bergkamp-----v.Persie-----------

.....så ser søren meg ikke laget så verst ut allike-vel.. og husk det: dette er bare det laget som er på papiret.. med to jobbende vinger med Reyes og Freddie, og med Flamini i løpe-form så har vi et godt utgangspunkt, og det er deiling å faktisk, for en gangs skyld, være underdogs også, sånn at de undervurderer oss... jeg håper at dette blir laget, selv om vi sikkert ikke burde være så offensive på bortebane mot Bolton!

Link to comment
Share on other sites

Som tittelholder vil jeg påstå at vi er favoritter i alles øyne før denne kampen. Og jeg har tru på at vi skal heve oss i fa cupen, har jo vert gode på borte bane i CL. Og med RvPersie på topp spørst det jo om vi går av banen uten mål. Men for all del trur det blir en utrulig vanskelig kamp, der alt kan skje, men håper vi trekker det lengste strået.

 

Blir spennande og se om vårt nye talenter kan få prøvd seg, med alle disse fraværene.

 

Walcott kan vel ikke spille i cupen?

 

mitt forslag til laget

 

-----------------Poom----------------

Gilbert--Djourou--Campbell--Senderos

 

Ljungberg--Hleb--Diaby--Reyes

 

----Bergkamp--RvPersie----

 

sub:

Almunia

Pires

Flamini

Lupoli

Og en forsvarer :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Villig til å vedde mye på at vi spiller 4-5-1 i morra. Huff.

 

Tror Wenger velger dette laget:

 

--------------Almunia------------------

Gilbert-Campbell-Senderos-Djourou

------------Diaby--Flamini-------------

Reyes--------Ljungberg---------Pires

------------------RvP-------------------

 

Tror egentlig at dette er det beste laget også...Bergkamp ser ut til å gå på gåstol for tiden.

Kanskje det hadde vært spennende å se Lupoli og RvP sammen men...

 

Nå må faen meg elfenbenskysten se å ryke ut av Afrikamesterskapet... Snarest! Desverre er de alt for gode.

Link to comment
Share on other sites

Lehmann

Lauren-Senderos-Campbell-Djourou

Ljungberg-Diaby-Flamini-Hleb-Reyes

van Persie

 

Almunia-Quincy-Larsson-Walcott-Lupoli

37810[/snapback]

Tror nok Sir John har det laget som kommer til å spille med unntak av Lauren og Walcott.. Merkelig at både Pires og Bergkamp blir hvilt syns nå jeg... :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Guest sas2002

for all del ikke bruke bergy på topp . gi deg nå mann. tempoet er alt for raskt for deg i 2006

helt ærlig så taper vi i morra

 

2-1

 

 

 

kjør freddy som hengende spiss med van persie på topp

Link to comment
Share on other sites

Bolton spiller direkte fotball, - og de spiller bra. Derfor er det viktig å få demme opp en del av det som kommer. Jeg tror faktisk at jeg går for en 4-5-1 formasjon i morgen <_< .

 

Mitt første og siste forslag til lagoppstilling blir slik:

 

Lehmann

 

Gilbert - Campell - Senderos - Djorou

 

Ljungberg - Flamini - Diaby - Hleb - Reyes

 

Van Persie

 

 

Ettersom kampen skrider frem kan vi jo skyve Reyes frem på banen.

Link to comment
Share on other sites

Hva er det dere tenker på?

 

4-4-2 Bør vi absolutt spille.

Dere har vel sett hvordan det har gått med 4-5-1!!

Har Arsenal vunnet en eneste kamp med 4-5-1 i denne sesongen?

Tror ikke det.

 

Det 3-5-2 er noe av det mest hinsidige jeg har sett i mitt liv.

Gilbert passer absolutt ikke som en av tre stoppere bakerst.

Pires er fullstendig feilplassert og Bergkamp (Var god før)er altfor dårlig.

 

Hvorfor ikke prøve Reyes og vanPersie i par på topp?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...