Jump to content

Erik Biselius på prøvespill i Arsenal


Andain

Recommended Posts

Kanskje ikke den store nyheten vi hadde håpet på mens transfervinduet er åpent i Januar måned (da ser jeg bort ifra de ubekreftede nyhetene om at Vassiriki Diaby har blitt kjøpt), men Arsenal har gitt den 15 år gamle svenske keeperen sjansen til å vise seg frem.

 

Sportsdirektøren til den svenske klubben, Peter Markstedt, har kommet med følgende kommentar:

 

''We will do everything to prepare him,''

''It's a big thing for a club like Arsenal to believe in him.''

 

Til tross for sin unge alder har han allerede rukket å gjøre sin debut for Superettan laget Västerås. Han skal fra og med 23 Januar tilbringe 1 uke i London sammens med Arsenal

 

Kilde : www.vskfotboll.nu

Kilde : www.skysports.com

Link to comment
Share on other sites

Det var gode nyheter.

jeg håper også vi får Theo Walcott.

35102[/snapback]

Han er såå å si klar;) Han kommer mest sannsynelig til Arsenal hvis han velger å forlate Sunderland, noe jeg tror og håper han gjør =)

35321[/snapback]

Hvor får alle dette ifra at Walcott er klar for Arsenal? Ikke selg skinnet før bjørnen er skutt, sier jeg bare...

Link to comment
Share on other sites

Hva gjør all praten om Walcott i denne tråden???

Når det gjelder Biselius, artig navn, så er det alltid spennende med unggutter som får prøve seg i Arsenal. Speidernettverket til Arsenal viser seg gang på gang å være blandt de beste i Europa. I England derimot tror jeg ikke de har en speider en gang! :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...