Jump to content

Tippeligaen


Guest Hleb13

Recommended Posts

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply
Guest A. Hleb

Brann kjem ikkje over midten av tabellen. Klart svekka frå fjoråret, og sjølv om førstellevaren i seg sjølv ser OK ut (men heller ikkje noko meir), så er stallen alt for tynn til at dei kan kome særleg langt opp på tabellen.

 

Brann er full av skadeforfulgde spelarar, og når backupen anten er for svak eller fråverande.

 

Det er greit at vi har mistet Soma og Scharner men vi har bra backup på midtstopperplassene og uansett så klarte vi aldri og skape et veldigt stabilt og solid forsvarmed disse to. Vi har kjøpt en ekstremt lovende Vaagan Moen, så å si at vi er klart svekket er feil. Jeg merker at det er veldig få her inne som tror på Brann suksess denne sesongen, hvor optimistisk var dere med tanke på Start i fjor vår?

 

Ham Kam kommer til å grise Brann i år! (som et svar til et innlegg over). Ham Kam har mistet en del spillere, men har skaffet en del nye og spennende spillere. Spesielt midtbanespilleren fra Debrecen ;) 11'ern vår er absolutt god nok, men stallen kan fort bli litt tynn hvis vi får mange skader og suspensjoner, allikevel føler jeg at vi kan klare å kjempe oss til en plass et stykke oppe på tabellen :)

 

Jeg er villig til å betale mye på at Ham-Kam kommer minst 5plasser bak Brann. Dere mistet deres store trenerprofil(Ståle Solbakken) og deres gode spiss Espen Olsen.

 

...

Jeg er da hvertfall villig til å vedde mye penger på at brann ikke kommer top 5!

Link to comment
Share on other sites

Siden Tippeligaen starter i helgen så får man slenge inn ett tips her.

 

Rosenborg

Lillestrøm

Lyn

Brann

Vålerengen

Viking

Start

Odd Grenland

Tromsø

Fredrikstad

Molde

Stabæk

Ham-Kam

Sandefjord

 

Sandefjord havner ikke så langt nede.... De rundspilte Ham-Kam og kommer til å klare seg i TL

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...