Jump to content

Tippeligaen


Guest Hleb13

Recommended Posts

IK Start kommer ikke til å gjør det like bra som ifjor, men året etter det kommer de sannsynligvis sterkere tilbake. Nå for tida ser Lillestrøm veldig sterke ut (pluss at de har norges fineste stadion :-| )...

 

1. Lillestrøm

2. RBK

3. Lyn/Odd/Start/Vålerenga

4. Molde

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply
Guest Hleb13

Her er mitt tips:

1. Rbk

2. Lyn

3. Vif

4. Viking

5. Tromsø

6. Molde

7. Lillestrøm

8. Start

9. Stabæk

10. Odd

11. Brann

12. Sandefjord

13. Fredrikstad

14. Ham-Kam

 

Dette syns jeg er sansynlig..

årets overaskelse blir vel da Tromsø og Molde, men de har tross alt fått ny trener. Og Molde har nok mye selvtillit etter cupen..og TIL har forsterkett stralenn mye.

Jeg tror Tore reginiusen blir tippeligaens beste spiller til neste år.

Link to comment
Share on other sites

Guest Gooner2death

1. Rosenborg

2. Lillestrøm

3. Vålerenga

4. Lyn

5. Brann

6. Start

7. Viking

8. Tromsø

9. Fredrikstad

10. Stabæk

11. Ham Kam

12. Odd Grenland

13. Molde

14. Sandefjord

Link to comment
Share on other sites

1. Rosenborg

2. Start

3. Vålerenga

4. Lillestrøm

5. Brann

 

 

 

10. Odd

11. Stabæk

12. Ham-kam

13. Molde

14. Sandefjord

 

Som kamma fan håper jeg ikke at de skal rykke ned , men tror de kommer til å slite i år

Link to comment
Share on other sites

Guest Gooner2death

Dette syns jeg er sansynlig..

årets overaskelse blir vel da Tromsø og Molde, men de har tross alt fått ny trener. Og Molde har nok mye selvtillit etter cupen..og TIL har forsterkett stralenn mye.

Jeg tror Tore reginiusen blir tippeligaens beste spiller til neste år.

 

Jeg vil gjerne vite hva som gjør Molde så gode i år. Hvilke spillere har de fått inn, kontra dem de har mistet?

 

Samme med Tromsø, egentlig. De har mistet Bernier og Hirschfeld, og ikke hentet inn like gode erstattere.

Link to comment
Share on other sites

Guest TorkAFC

Kanskje litt tidlig å tippe tabellen for årets sesong. Men hvis jeg en snau måned før start skulle prøve, ser det sånn ut:

 

1.RBK

2.LSK

3.Enga

 

4.Viking

5.Start

6.Brann

7.Tromsø

8.Lyn

9.Fredrikstad

10.Molde

11.Odd

 

12.Stabæk

 

13.Ham-Kam

14.Sandefjord

Link to comment
Share on other sites

Guest el klikko

tihi.. merket at jeg satt en standar med seks lag her nå :D hehe..

 

RBK kommer til å vinne serien i år.. Var inne i et generasjonskifte i fjor, i år kommer de til å knuse alle sammen!! Norges svar på chelsea.. Rosenborg ER norges beste lag..

Ingen tvil!

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

tihi.. merket at jeg satt en standar med seks lag her nå :D hehe..

 

RBK kommer til å vinne serien i år.. Var inne i et generasjonskifte i fjor, i år kommer de til å knuse alle sammen!! Norges svar på chelsea.. Rosenborg ER norges beste lag..

Ingen tvil!

Jeg må også si meg enig i dette! :o

Link to comment
Share on other sites

IK Start kommer ikke til å gjør det like bra som ifjor, men året etter det kommer de sannsynligvis sterkere tilbake. Nå for tida ser Lillestrøm veldig sterke ut (pluss at de har norges fineste stadion :D )...

 

1. Lillestrøm

2. RBK

3. Lyn/Odd/Start/Vålerenga

4. Molde

 

Jeg tror jeg enda står på det jeg skrev her..

 

LSK er helt sinnsyke nå for tida, synd de ikke er med i CL.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

1. Rbk

2. Enga

3. Lsk

4. Start

5. Lyn

6. Viking

 

hehe du har glemt Brann ;)

 

Her er mitt tips:

1. Rbk

2. Lyn

3. Vif

4. Viking

5. Tromsø

6. Molde

7. Lillestrøm

8. Start

9. Stabæk

10. Odd

11. Brann

12. Sandefjord

13. Fredrikstad

14. Ham-Kam

 

Dette syns jeg er sansynlig..

årets overaskelse blir vel da Tromsø og Molde, men de har tross alt fått ny trener. Og Molde har nok mye selvtillit etter cupen..og TIL har forsterkett stralenn mye.

Jeg tror Tore reginiusen blir tippeligaens beste spiller til neste år.

Brann på ellevte :)

 

Jeg merker atflere her inne undervurderer Brann enormt de har tross alt denne første ellveren:

Opdal

Bjørn Dahl-Bjarnason-Sigurdsson-Hanstveit

Huseklepp-Andresen-Miller-VaaganMoen

Sæternes-Winters

Link to comment
Share on other sites

Brann kjem ikkje over midten av tabellen. Klart svekka frå fjoråret, og sjølv om førstellevaren i seg sjølv ser OK ut (men heller ikkje noko meir), så er stallen alt for tynn til at dei kan kome særleg langt opp på tabellen.

 

Brann er full av skadeforfulgde spelarar, og når backupen anten er for svak eller fråverande.

Link to comment
Share on other sites

Guest Hleb13

Brann kommer til å slite i år. Ingen tvil, de har vært elendig i treningskampene sine og de mistet soma til viking pluss de har mange spillere som er skada.

Link to comment
Share on other sites

Guest Lensmann

Mitt tips

1. Rosenborg

2. Lyn

3. Lillestrøm

4. Vålerenga

5. Brann

6. Stabæk

7. Start

8. Tromsø

9. Molde

10. Odd Grenland

11. Fredrikstad

12. Ham Kam

13. Viking

14. Sandefjord

Link to comment
Share on other sites

1.Rosenborg

2.Lillestrøm

3.Vålerenga

4.Start

5.Tromsø

6.Lyn

7.Viking

8.Odd

9.Stabæk

10.Ham Kam

11.Fredrikstad

12.Brann

13.Molde

14.Sandefjord

 

At Stabæk,Tromsø og Ham-Kam kommer foran brann kommer ikke til å skje i min levetid.

Brann kommer til, merk mine ord, å komme fra 3 til 5plass avhengig av om vi slipper skader på nøkkelspillere som Sæternes og Andresen. Husk og at vi har en kjapp Trond Fredrik Ludvigsen i bakhånd.

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

1.Rosenborg

2.Lillestrøm

3.Vålerenga

4.Start

5.Tromsø

6.Lyn

7.Viking

8.Odd

9.Stabæk

10.Ham Kam

11.Fredrikstad

12.Brann

13.Molde

14.Sandefjord

 

At Stabæk,Tromsø og Ham-Kam kommer foran brann kommer ikke til å skje i min levetid.

 

Nå er jeg veldig pirkete, men Stabæk kom før Brann i både 2001, 2002 og 2003. Og du er vel mer enn 3 år gammel? :D

Link to comment
Share on other sites

Ham Kam kommer til å grise Brann i år! (som et svar til et innlegg over). Ham Kam har mistet en del spillere, men har skaffet en del nye og spennende spillere. Spesielt midtbanespilleren fra Debrecen B) 11'ern vår er absolutt god nok, men stallen kan fort bli litt tynn hvis vi får mange skader og suspensjoner, allikevel føler jeg at vi kan klare å kjempe oss til en plass et stykke oppe på tabellen :)

Link to comment
Share on other sites

Brann kjem ikkje over midten av tabellen. Klart svekka frå fjoråret, og sjølv om førstellevaren i seg sjølv ser OK ut (men heller ikkje noko meir), så er stallen alt for tynn til at dei kan kome særleg langt opp på tabellen.

 

Brann er full av skadeforfulgde spelarar, og når backupen anten er for svak eller fråverande.

 

Det er greit at vi har mistet Soma og Scharner men vi har bra backup på midtstopperplassene og uansett så klarte vi aldri og skape et veldigt stabilt og solid forsvarmed disse to. Vi har kjøpt en ekstremt lovende Vaagan Moen, så å si at vi er klart svekket er feil. Jeg merker at det er veldig få her inne som tror på Brann suksess denne sesongen, hvor optimistisk var dere med tanke på Start i fjor vår?

 

Ham Kam kommer til å grise Brann i år! (som et svar til et innlegg over). Ham Kam har mistet en del spillere, men har skaffet en del nye og spennende spillere. Spesielt midtbanespilleren fra Debrecen ;) 11'ern vår er absolutt god nok, men stallen kan fort bli litt tynn hvis vi får mange skader og suspensjoner, allikevel føler jeg at vi kan klare å kjempe oss til en plass et stykke oppe på tabellen :)

 

Jeg er villig til å betale mye på at Ham-Kam kommer minst 5plasser bak Brann. Dere mistet deres store trenerprofil(Ståle Solbakken) og deres gode spiss Espen Olsen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...