Jump to content

Vassiriki Abou Diaby


pacman

Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply
Ja, ja - det var jo ikke noe stygt mål!!! Vieira har aldri skoret på den måten (javel da, utenom i en viss semi)...

35019[/snapback]

 

Meget flott ja. Husker Viera hadde en goal i 1997/98 sessongen mot manc.utd. som suste over en hjelpeslaus peter, nesten fra samme possisjon og skru på ballen.

Link to comment
Share on other sites

Ønsker vår nye #2 hjertelig velkommen! Håper Diaby blir en hit! Wenger sier selv om spillere fra utlandet at de trenger 6mnd på seg til å tilpasse seg, så vi skal vel ikke vente det store riktig enda. Men håper at han bidrar både på banen, og også ved å sette press på våre midtbanespillere om å ta seg i naken og prestere (les Gilberto)....

 

Nummer 2 forplikter - håper han viser seg verdig det nummeret!

Link to comment
Share on other sites

Ser frem til når han spiller ein kamp for Arsenal....men det ser jo ut som det ikkje kommer til å skje før om et par uker..noe som e hadde forventet også fordi han er bare 19 år!

 

På grunn av det så er jeg litt skuffet også....

For Arsenal trenger ein spiller som kan komme rett inn i laget å ta ANSVAR....noe som ikkje Diaby kan gjøre...i hvertfall ikkje i begynnelsen!!

 

Men viss vi kjøper ein til midtbane så kan e ikkje klage....men etter mi tipping så tror e ikkje mi kommer til å gjøre det..hehe

 

 

Men e seier ikkje nei takk til ein ny Vieria.....ikkje faen..

 

 

Håper han finner seg godt til rette å blir ein suksess!!

 

 

Lykke til "Aby"...

Link to comment
Share on other sites

Herlig med dette kjøpet nå...!!! Jeg håper at han viser styrke, og at han viser igjen på banen og styrker Arsenal-laget! Men på samme tid så håper jeg at Fabregas ikke blir borte etter dette, men at de får spille jevnlig begge to!

 

Men er det noen som kan skaffe sånne bilder...Som gooner4ever har der oppe, med draktene, av Hleb eller andre nye spillere?

Link to comment
Share on other sites

Umiddelbart ingen jubelrop fra meg. På kort sikt neppe noe redning denne sesongen. Vil vel ta litt tid før han blir tørr bak ørene.

 

Skal denne mannen spille vil det vel mest sannsynlig gå ut over Fabregas spilletid? Er ikke så veldig begeistret for akkurat det. Men men. Håper han slår til og at han er den mannen som kan fylle Vieras sko, men har mine tvil.

 

Begynner faktisk å bli litt lei av at wenger ikke kjøper litt mer rutinerte spillere. Theo, som muligens også snart er klar, vil ikke akkurat være noe forsterkning for dagens lag. Klart det er litt stas med talenter i verdensklasse, men det bør være en viss balanse mellom talent og rutine i et lag/eller en spillerstall. Vi har for mye av det førstnevnte.

 

Håpet på Gravesen, fikk en relativt ukjent franskmann. Overrasket....Nei

Link to comment
Share on other sites

Skal denne mannen spille vil det vel mest sannsynlig gå ut over Fabregas spilletid? Er ikke så veldig begeistret for akkurat det. Men men. Håper han slår til og at han er den mannen som kan fylle Vieras sko, men har mine tvil.

35256[/snapback]

 

Tipper det fort kan gå utover gilbertos speletid. Han har hatt klippekort i det siste, og forhåpentligvis vil innkjøpet av diaby føre til at vår brasilianske verdensmester viser seg fra ei bedre side enn det me har sett så langt denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Guest northbank

Gjør meg ingenting hvem som får spilletid og ikke får det så lenge de beste spiller hver gang!

Viser Diaby seg å være bedre enn Fabregas, må vi bruke Diaby selv om Cesc er yngre og er blitt en favoritt blant fansen...

Link to comment
Share on other sites

Skal denne mannen spille vil det vel mest sannsynlig gå ut over Fabregas spilletid? Er ikke så veldig begeistret for akkurat det. Men men. Håper han slår til og at han er den mannen som kan fylle Vieras sko, men har mine tvil.

35256[/snapback]

 

Tipper det fort kan gå utover gilbertos speletid. Han har hatt klippekort i det siste, og forhåpentligvis vil innkjøpet av diaby føre til at vår brasilianske verdensmester viser seg fra ei bedre side enn det me har sett så langt denne sesongen.

35260[/snapback]

 

I PL så held det ikkje med å ha ein sentral midtbane med en 18- og en 19 åring! Så det er nok mest sannsynleg at det går ut over Cesc' speletid, noko eg er sterkt imot!

Link to comment
Share on other sites

hehe...Fransk 19-åring som er fysisk sterk og nesten 1.90 høy...hørt og sett det før?? ;)

Kunne gitt han et annen draktnummer syns jeg... Nr. 2 er jo forbeholdt høyrebacken!!..hehe

 

Sikkert en lovende spiller dette. Vi får håpe han kan gjøre en sterk inntreden fortest mulig.

Kunne tenkt meg mer rutine og erfarenhet sånn umiddelbart, men får vel stole på at Wenger har kontroll.

Dette bryter jo litt med det hva han sa tidligere i høst. At hvis det skulle kjøpes i januar trengs det mer erfaring. Likevel er det uerfarne unggutter som hentes..

 

Hva med Gravesen? Tydelig at Wenger ikke vil hente spillere på 29+, men jeg tror kan kunne vært en bra spiller for Arsenal i 2-3 år ihvertfall.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...