Jump to content

Vassiriki Abou Diaby


pacman

Recommended Posts

2.Abou Diaby

 

gun__1312789702_player1112_diaby.jpg

 

Fullt navn: Vassikiri Abou Diaby

Kallenavn: -

Nasjonalitet: Fransk

Født: 11.05.1986

Fødested: Paris,Frankrike

Posisjon: Sentral midtbane(Og litt på vingen)

Høyde: 188 cm

Overgang: 13.01.2006 fra Auxerre

Arsenal-debut: 21.01.2006 vs Everton(Premier League)

Klubber:

2004–2006 Auxerre

2006– Arsenal

Ungdomsklubber:

1996–1998 Aubervilliers

1998–2001 Red Star Paris

2001–2002 Paris Saint-Germain

2002–2004 Auxerre

 

Link til Wikipedia

 

 

Redigert av modrator 07.09.11

 

Redigeringen er laget av Wojciech53

 

 

 

 

 

Stor og sterk midtbane spiller..

 

Akkurat det vi trenger, kunne kansje hvert en med litt mer rutine men drit i det løp og kjøp!

 

http://home.skysports.com/list.asp?hlid=35...+Jose+eye+Diaby

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply
stor og sterk midtbane spiller..

 

akkurat det vi trenger, kunne kansje hvert en med litt mer rutine men drit i det løp og kjøp

 

http://home.skysports.com/list.asp?hlid=35...+Jose+eye+Diaby

34191[/snapback]

 

Var vel på Frankrike's U-19 lag... altså så er han alt for ung til å kunne gjøre noe med midtbanen vår, uansett hvor sterk han er!

Link to comment
Share on other sites

Guest ashleycole

eh stoler heilt på wenger.. vis wenger sier han er god så er han god å det er d ingen ting å diskutere. Løp å kjøp før Chelsea gjer d :)

 

---------------------------------

 

Arsène Knows

Link to comment
Share on other sites

Greit, han er berre 19 år. Men eg huska eg såg han i ein u-19 kamp for frankrike (trur det var mot norge), og eg la ekstra godt merke til denne lange midtbanespelaren med nummer fire bakpå drakta. Det var som å sjå vieira i aksjon.

 

Så til tross for at laget manglar rutine, så håper eg at wenger klarer å hente diaby til arsenal. Han kommer til å bli ein toppspelar.

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot
Hvis wenger tror han er nesten like god som vieira var da han var så ung, DA ER HAN GOD!

jeg sier "kjøp han"

34198[/snapback]

 

 

bare så synd at wenger ikke har sagt det. media skriver at han 'mener det'. hvordan de kan skrive det uten å ha direkte sitater fra wenger er ganske merkelig.

 

uansett, denne spilleren høres utrolig lite spennende ut og vil uansett ikke forsterke arsenal de nærmeste 2-3 årene vil jeg tro...

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot
På hvilket grunnlag sier du dette, Beelzebot? Har du noensinne sett spilleren?

34273[/snapback]

 

ja. én gang, men la aldri merke til han.

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot
Hva er da grunnlaget for, kategorisk, å si at vedkommende ikke vil forsterke Arsenal?

34276[/snapback]

 

merkelig definisjon du har av 'kategorisk'. legg merke til at det var det jeg 'tror'...

Link to comment
Share on other sites

Greit, han er berre 19 år. Men eg huska eg såg han i ein u-19 kamp for frankrike (trur det var mot norge), og eg la ekstra godt merke til denne lange midtbanespelaren med nummer fire bakpå drakta. Det var som å sjå vieira i aksjon.

 

Så til tross for at laget manglar rutine, så håper eg at wenger klarer å hente diaby til arsenal. Han kommer til å bli ein toppspelar.

34254[/snapback]

 

 

SÅ denne kampen og, husker de hadde et par "Vieiraer" på midten. Gode spillere, husker dog ikke hvem av de det var.

Link to comment
Share on other sites

Hva er da grunnlaget for, kategorisk, å si at vedkommende ikke vil forsterke Arsenal?

34276[/snapback]

 

merkelig definisjon du har av 'kategorisk'. legg merke til at det var det jeg 'tror'...

34280[/snapback]

 

Vi får vel gjøre som vi pleier, sjekke hvor han er på fifa :P

Link to comment
Share on other sites

Neppe en mann som går inn og umiddelbart forsterker midtbanen vår. Han har bare fått 4 kamper for Auxerre i år, og et par av disse var som innbytter. Har ikke sett han i aksjon selv, så jeg skal ikke utale meg om ferdighetene hans.. Men kansje en for fremtiden, det er godt mulig.

Link to comment
Share on other sites

høres interesang ut, og hvis wenger sier han er like god som vieira da han var ung, kunne det ha vært spennende og se Diaby i aksjon.

men han er litt ung, og vi har jo fabregas på vei mot ett veller annet. men det hadde vært interesangt og se han i arsenal drakten.

Link to comment
Share on other sites

Hør: Nå kan vi ikke få en ny unggutt som liksom skal komme inn og stjele plassen til Fabregas bare fordi han er ett år eldre og sterkere i kroppen!!! For et kjøp av denne Diaby hadde ført til at Cesc hadde forsvunnet i glemmeboken, og måtte da returnere til reservelaget. Og hva pokker er det.. med en så god spiller som Francesc så kan han ikke forsvinne med det ekstreme talentet.

Link to comment
Share on other sites

Hør: Nå kan vi ikke få en ny unggutt som liksom skal komme inn og stjele plassen til Fabregas bare fordi han er ett år eldre og sterkere i kroppen!!! For et kjøp av denne Diaby hadde ført til at Cesc hadde forsvunnet i glemmeboken, og måtte da returnere til reservelaget. Og hva pokker er det.. med en så god spiller som Francesc så kan han ikke forsvinne med det ekstreme talentet.

34352[/snapback]

 

Nei, men denne spilleren kunne kanskje utfordre, stresse eller være back up for en viss annen? ;)

Link to comment
Share on other sites

Talenter kan vi ALDRI få nok av. Virker som denne gutten må konkurrere med mr.Song og Flamini om Gilberto sin plass på midtbanen i fremtiden. Fabregas har nok spilt seg inn på laget for godt! Men også 18-åringer trenger pauser.

 

Men jeg tror da ikke denne gutten kjøpes som en umiddelbar kur mot manglende muskler på midtbanen. Han er nok tenkt for neste sesong og fremtiden. Om Wenger lurer noen større og mer etablerte muskelfylte kaniner ut av hatten før overgangsvinduet lukkes, står og faller nok ikke på et eventuelt kjøp av Irene Dalby.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...