Jump to content

2006.01.10 Wigan Athletic B


Andain

Recommended Posts

  • Replies 131
  • Created
  • Last Reply
Oppsummeringen har du fått i innleggene ovenfor. Det mest spennende var at strømmen gikk!

34647[/snapback]

 

Takk folkens!!! :D

 

Men hva er det som skjer med Arsenal-junior her da... etter deres meninger så synes jeg at det burde gjøres endringer. Jeg er ennå forbanna over at Lupoli ikke spiller.. men det er Wenger som følger dem på treningsfeltet, så det skal jeg ikke blande meg opp i.. men sett innpå Fabregas, Lupoli og Bendtner så blir det fart!!!!

34648[/snapback]

 

Quincy og Hleb er etter min mening de som ikke duger så langt. Mye ballføring og lite konstruktivt. Spesielt Quincy virker lite interessert og må ha ballen før han gidder.

Link to comment
Share on other sites

Kan desverre ikke annet enn å være glad for at det er Sharner! Drømmedebut!

 

jeg skulle til å spørre dere om han hadde gjort det godt i sin debut mot FAVORITTLAGET sitt, men så ser jeg dette.

 

Jaja... virker som om vi fortjente det? :D

Link to comment
Share on other sites

Spillerbørs:

 

Almunia 7

Gilbert 6

Djorou 6

Senderos 7

Cygan 7

Ljungberg 6

Flamini 5

Gilberto 5

Hleb 4

Reyes 4

Quincy 4

 

Larson 4

Fabregas 5

Lupoli 6

 

Gidder ikke skrive komentarer, annet enn at generelt får forsvarslinja inkludert Almunia godkjent, inkludert Ljungerg (under tvil).

Resten var søppe.

Forøvrig tror jeg vi kunne hatt godt av Fabregas og Lupoli fra start.

Link to comment
Share on other sites

Ikke noe å si på resultatet. Wigan vinner fortjent 1-0 over et tafatt Arsenal-lag.

 

Selv om spillere som Henry, Campbell, van Persie m.fl. spares, så er jeg skuffet over hva resten av spillerne presterer. Skal man vinne slike kamper, må man gjøre et mer ærlig forsøk.

 

Dette blir litt reprise fra tidligere år. Vi taper kampene når vi nærmer oss finalen. Lukter litt nedprioritering av det hele.

 

Men vi har en fair sjangse i returkampen hjemme mot Wigan. Stiller vi et litt sterkere lag (noe jeg ikke tror kommer til skje), samt at innsatsen heves, kan vi fint klare å gå videre. 2-0 seier holder!

Link to comment
Share on other sites

Hleb og andre etablerte gjør en alt for dårlig jobb. Hleb var banens desidert dårligste. Kun Gilberto av de etablerte som gjør en OK jobb.

34677[/snapback]

 

Hleb skuffer meg igjen. Det er vel på høy tid at denne spilleren viser hva han er god for. Har ikke tilført laget noe særlig.

 

Jeg vet at han trenger tid, men hvor mye?

Link to comment
Share on other sites

En fryktelig laber Arsenal kamp. Forsvaret gjør det veldig bra og det er det eneste positive. Offensivt er vi nødt til å forsterke oss! Vi trenger en mer erfaren og rett på mål spiss. Det går ikke an å spille med Reyes og Quincy på topp når begge to blir liggende mer på kant enn de gjør helt der fremme. Quincy roter altfor lett bort ballen, Reyes var skuffende. Det samme var Hleb. Resten av laget har også en dårlig kamp. Banens beste syns jeg er Senderos, gjør en solid kamp, syns også Djorou klarte seg veldig bra! Ellers var også Gilbert grei nok syns jeg, det eneste han må fremover er å bli litt mer tøffere og tørre litt mer. Ser veldig godt at han er ung og uerfaren enda.

 

Vi har liksom ikke noe mål og mening fremover og det håper jeg Wenger ser og at han snart henter inn en ny spiss. Helt greit at han vil satse på de unge talentene, men en erfaren spiss inn gjør ingenting fra eller til.

Link to comment
Share on other sites

Det virker som om dette blir en gigantisk feil av Wenger.

 

Uten å ha sett kampen så kan jeg tenke meg dette:

Med å sette Reyes og Quincy som spisser så blir det bare rot. Begge er vandte med å spille vinger, og dermed så ligger de ALTFOR langt nede på banen, og ingen store sjangser skapes. Det som skulle gjøres var å sette Lupoli istedenfor Quincy til start, og da skape et mye mer sammenhengende angrep med Reyes som hengende spiss og Lupoli som "fox in the box". Det er DA det skapes muligheter! Og så mener jeg at det var feil å la Fabregas starte på benken. Han er i storform og med det pasningsspillet så var det underlig at han ikke startet!

 

Det er overraskende å se at dette: Gilbert--Senderos--Djourou--Cygan -forsvaret gjør en god jobb. Og at denne: Ljungberg--Gilberto--Flamini--Hleb -midtbanen nærmest gjør en bedervelig forestilling.

 

Jæjæ.. me sudre di på Highbury!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...