Jump to content

Pascal Cygan


Guest Young Gun

Recommended Posts

Lykke til videre Pascal! De målene mot Fulham sitter fortsatt langt inne!

 

Han har alltid vært lojal og aldri klaget på noe som helst. En slik personlighet er sjelden vare innen fotball. Bare Henry som er over.

 

Tidenes overdrivelse!!! At dette kommer fra en Arsenal-fan er helt skandale. I Arsenal har det heller vært noen unntak som ikke har vært lojale.

 

Ellers ønsker jeg Cygan lykke til videre!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 143
  • Created
  • Last Reply

Lykke til videre Cygan!

 

Du ble aldri den helt store spilleren for oss, men du gjorde stort sett jobben din, desverre hadde du noen uheldige tabber som ble svært kostbare. Har satt pris på din lojalitet, og får håpe du klarer å lykkes bedre i Villareal enn det du gjorde hos oss

Link to comment
Share on other sites

Ble glad nå. Herregud jeg hater den mannen. Flott at han forsvinner fra Arsenal.

 

Fy faen!!!! Og du kaller deg Arsenal supporter?!?!?!? Å påstå at du hater Arsenal spillere er direkte disgusting! Du fortjener ikke å kalle deg selv Gooner!

Link to comment
Share on other sites

Du er knallhard Chaz men ikke uenig med deg..hehe.

Cygan var som Parlour.Voldsomt undervurdert.

Jeg likte godt Cygan,men nå er det Ade som har overtatt

den tvilsomme æren av å være hoggestabben.

Cygan var mannen som fikk skylden for tap selv om han ikke spilte...

Link to comment
Share on other sites

Du er knallhard Chaz men ikke uenig med deg..hehe.

Cygan var som Parlour.Voldsomt undervurdert.

Jeg likte godt Cygan,men nå er det Ade som har overtatt

den tvilsomme æren av å være hoggestabben.

Cygan var mannen som fikk skylden for tap selv om han ikke spilte...

 

Jepp, av og til må man være knallhard. Cygan er i klasse med Romford`s Pele, Grimster`n og Oleg. Dønn ærlige spillere som ALLTID gir alt, og blør for drakta. Aldri noe syting, men denne typen spillere blir fort huggestabber. Vi kan IKKE ha 11 Thierry Henry`er. Det går ganske enkelt ikke. Fotball er et lagspill, hvor man mixer forskjellige typer som skaper en vinnerkultur. Det har alle disse vært med på. Og når noen sier de hater Arsenal spillere, til og med hater uten tødler, da ser jeg bokstavlig talt rødt! Cygan har vært med på suksessen og fortjener et HELT annet ettermæle etter overgangen til Villareal.

 

Jeg "hater" slike supportere!!! ;) :P

Link to comment
Share on other sites

Cygan har vært en fiasko ,ferdig med det.

I mine øyne så holder det ikke å gjøre etpar bra kamper for så å ødelegge en hel drøss

pågrunn av ren udyktighet.

Fikk rett å slett kjempenerver når den mannen var i kontakt med ballen,det kan jo ikke være tilfeldig.

At han er en som har blødd for drakta har jeg heller ikke inntrykk av,dessuten trenger du ikke å være en dårlig spiller for å gjøre det.

Nei,skal du prate om folk som har blødd for drakta så skal du nevne,parlour,dixon,winterburn,adams,keown og vieira kan vel få den æren,men PLEASE ikke dra den padda cygan inn bland disse!

Og når det gjelder hating av spillere så har jeg også hatet spillere.

Å Chaz,det er vel ikke du som bestemmer hvem som fortjener å kalle seg for supporter,men at du er imot uttallelsen er greit i seg selv.

Jeg hatet cole i sommer,jeg hatet anelka når han drev på som værst,men jeg er like mye supporter som deg ,bare så det er sagt.

Jeg er overlykkelig at han er solgt,akkurat på samme måte som jeg har vært glad når spillere har blitt solgt tidligere, feks(vivas,stepanos,helder jeffers)

Link to comment
Share on other sites

Du er knallhard Chaz men ikke uenig med deg..hehe.

Cygan var som Parlour.Voldsomt undervurdert.

Jeg likte godt Cygan,men nå er det Ade som har overtatt

den tvilsomme æren av å være hoggestabben.

Cygan var mannen som fikk skylden for tap selv om han ikke spilte...

 

Jepp, av og til må man være knallhard. Cygan er i klasse med Romford`s Pele, Grimster`n og Oleg. Dønn ærlige spillere som ALLTID gir alt, og blør for drakta. Aldri noe syting, men denne typen spillere blir fort huggestabber. Vi kan IKKE ha 11 Thierry Henry`er. Det går ganske enkelt ikke. Fotball er et lagspill, hvor man mixer forskjellige typer som skaper en vinnerkultur. Det har alle disse vært med på. Og når noen sier de hater Arsenal spillere, til og med hater uten tødler, da ser jeg bokstavlig talt rødt! Cygan har vært med på suksessen og fortjener et HELT annet ettermæle etter overgangen til Villareal.

 

Jeg "hater" slike supportere!!! ;) ;)

 

Jeg er så enig så enig. En kan som supporter aldri kreve mer enn at en spiller gjør sitt beste. Gjør han det, og det gjorde Cygan, fortjener han supporternes fulle støtte.

Man kan selvsagt være uenig med Wenger i om Cygan var god nok for Arsenal eller ikke, men da må man kritisere Wenger - ikke Cygan. Cygans jobb var å gjøre sitt beste, Wengers jobb var å vurdere om det var godt nok.

 

 

Cygan har vært en fiasko ,ferdig med det.

I mine øyne så holder det ikke å gjøre etpar bra kamper for så å ødelegge en hel drøss

pågrunn av ren udyktighet.

Fikk rett å slett kjempenerver når den mannen var i kontakt med ballen,det kan jo ikke være tilfeldig.

At han er en som har blødd for drakta har jeg heller ikke inntrykk av,dessuten trenger du ikke å være en dårlig spiller for å gjøre det.

Nei,skal du prate om folk som har blødd for drakta så skal du nevne,parlour,dixon,winterburn,adams,keown og vieira kan vel få den æren,men PLEASE ikke dra den padda cygan inn bland disse!

 

Nei du trenger ikke være en dårlig spiller for å blø for drakta, men du verden så imponerende det er når de allikevel gjør det. Å blø for drakta er nemlig det samme som å blø for supporterne. Og jeg tror ærlig talt det er lettere å ofre liv og helse for en supporterskare hvor du vet alle elsker deg, enn for en supporterskare hvor noen faktisk mener å hate deg...

 

Men, i all rettferdighet, når det gjelder Cygans prestasjoner i Arsenal-drakt, ble nok de litt for variable. Han ankom London med bl.a. "årets spiller i Frankrike" i bagasjen og fikk en flying start hos oss høsten 2002. Han ble denne høsten f.eks. utropt av The Sun (ye ye :P ) til "the finest purchase this summer". Marginalt foran Gilberto Silva (!). Men, i takt med resten av gutta, sank Cygans prestasjoner utover sesongen. Og etterhvert utviklet Cygan en egenskap som gjorde at han ble maksimalt hardt straffet for enhver feil han begikk. ( I motsetning til f.eks. Senderos som kun D.Drogba vet å utnytte feilene hos). En aura av uflaks og udyktighet har på en måte omkranset Cygan de senere år. Men, selv om han ikke akkurat har fått maks støtte fra tribunen og til tider har funnet seg selv plassert på vingen, har ikke Cygan klagd eller snakket nedsettende om verken klubb eller manager. Han har bitt tenna sammen og gjort sitt beste der han har blitt plassert, og for det fortjener han all mulig respekt.

 

Å hate Cygan, går, for en Arsenal-supporter, rett og slett ikke ann.

Link to comment
Share on other sites

Når man snakker om hva man kan forvente av laget sitt som supporter, så skrev en KIL supporter en genial guide på Supporterklubbens Forum for noen dager siden.

 

Les og Nyt.

 

http://www.kilsk.com/test3/viewtopic.php?t=1057

Årets innlegg!!! :huh:

 

Morsom, men likevel seriøst og riktig. Jeg vil forresten tilføye en ting som supportere ikke bør gjøre (ved landskamper): Bue når landslagssangen til motstanderlagets spilles! Lagene skal spille en ærlig og ren fotball, der respekt er et viktig stikkord. Det er ikke krig mellom landene, man det er en fotballkamp som skal spilles på banen. Ved å bue på motstanderlagets nasjonalsang viser det at man er en neandertaler med totalt mangel på respekt for et annet lands kultur der nasjonalsangen er et av de største symbolene. Nuff said......

Link to comment
Share on other sites

Eg feller ikkje ei krokodilletåre eingong for at Cygan reiser, han var ikkje verdig å ikle seg den o'heilage drakta, men det betyr heller ikkje at eg ønsker ørten Thierry Henryer. Går det rett og slett ikkje an å meine sakleg (dette har eg begrunnet på diverse andre tråder, heilt sikkert ein del kamptrådar også) at ein spelar ikkje er god nok?

 

Selfølgeleg gjorde Cygan sitt beste, han blødde for drakta, betyr det at alle som gjør sitt beste og blør for drakta er gode nok? Dersom eg hadde kutta hovedpulsåra og spruta 1 liter blod over drakta også spilt, hadde dere da akseptert at eg hadde spilt kamp ut og kamp inn? Eg gjer jo tross alt mitt beste, og blør jo bokstaveleg talt for drakta.

 

Litt banalt dette, men det er jo nesten slik det høyres ut når man gjer helgener utav alle Arsenalspelerane. Men til slutt; det er selfølegeleg med måtehald man skal kritisere ein spelar. Å hate ein spelar, det er drøyt å si, men sikkert forhåpentlegvis bare ein overdreven uttryksmåte.

Link to comment
Share on other sites

Tror vel ingen her innerst inne mener at de hater Cygan, da i det minste med en helt annen betydning enn det f.eks. jødene har/har hatt mot Hitler. Men jeg er ikke i tvil om at mange, meg inkludert, er overlykkelig at vi slipper å sitte med hjerte i halsen hver gang Zinedine Cygææææ nærmer seg ballen i Arsenals bakre firer :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...