Jump to content

Pascal Cygan


Guest Young Gun

Recommended Posts

  • Replies 143
  • Created
  • Last Reply

For de som ikke kan spansk, står det dette på den spanske siden (Oversatt til engelsk):

The Villarreal puts on file to Pascal Cygan for the two next seasons

 

The French central defense stems from the Arsenal FC

 

For lack of some small fringes in the contract, the Villarreal CF and the Arsenal FC have arrived at an agreement this afternoon by the transfer of the French player Pascal Cygan, that will be cash once surpass the opportune medical revision.

 

The left-handed central defense, of 32 years, will pass to belong to the discipline of this club for the two next seasons.

 

Cygan, of great physical presence –measures 1.90m-, has begun its soccer career in the Wasquehal of its country (1994/5), and then continued in the Lille, where played seven brilliant seasons (1995/2002) until they caused they gave him the leap al English Arsenal, where was performed to last season (2002/2006).

 

Still does not it know the date of arrival of the player to Despicable-Real to pass the corresponding medical revision and its subsequent official presentation.

Link to comment
Share on other sites

Syns dette er litt betenkelig at vi selger Cygan også. Nå har vi allerede mistet Campbell. Cole virker det som forsvinner og nå går Cygan i tillegg. Da får jeg for gudsskyld håpe at Gallas virkelig kommer, ellers er vi ribbet der bak. Bedre med Cygan enn at vi ikke har igjen nok forsvarere.

 

Syns dette er et salg som kunne blitt gjort mye tidligere. Nå står vi kanskje uten Cole, Cygan, Campbell og med Senderos fortsatt ute en stund.

Link to comment
Share on other sites

Ble glad nå. Herregud jeg hater den mannen. Flott at han forsvinner fra Arsenal.

 

 

Er vel litt drøyt å si at man hater Cygan vel?

 

At Cygan ikke har vært blandt våre beste forsvarsspillere er greit, men derfra til å hate han er ett stykke å gå synes jeg.

 

Cygan har vært en typisk sqaud player som har vært brukt til back-up. Ikke har han klagd sin nød i tide og utide om lite spilletid osv.

 

Ønsker han lykke til i Villarreal

Link to comment
Share on other sites

Jeg er glad for at Cygan har funnet seg en ny klubb.

Var veldig loyal mot Arsenal og godtok mye benketilværelse, men min personlige mening er at han aldri har vært god nok i Arsenal-trøya.

Hadde sine enkeltkamper hvor han spilte bra, men er ikke helt på det nivået vi trenger.

 

Vil likevel takke Cygææææ for innsatsen og lykke til i Villareal. <_<

Link to comment
Share on other sites

Takk for innsatse Pascal. Du var nok aldri helt Arsenal-materiale, men du gjorde så godt du kunne og fant deg i Wengers prioriteringer. Får håpe du får det bedre til i Villarreal!

Link to comment
Share on other sites

Sayonara din snauskalla tulling! Vi hadde nok trengt deg i troppen også denne sesongen, menmen, vil du bli benkesliter i en annen klubb så får du bare dra. Vil huske deg aller best som han som nesten egenhendig vant ligaen for manure 02/03 sesongen, og som klarte å bli langtidsskadet av å sitte i et flysete. Good riddance Pascal "Snowball" Cygan(id), du vil nok kun bli savnet i mine mareritt, men hell og lykke i ditt kjølvann til på ferden over de sju hav!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...