Jump to content

Champions League 2005/06


Dr. Phil

Recommended Posts

  • Replies 238
  • Created
  • Last Reply

Jau..Dette var egentleg ikkje dette laget eg ønska meg, men skulle vi klare å ta dei så venta det lettare motstand i semien. Men det er jo berre flaks at Juve er vidare, så ein skal aldri sei aldri. Kjekt gjennsyn med Viera ,hadde vore fenomenalt om vi hadde slått han ut av champions leauge (Ikkje det at eg har så mykje mot han, men hadde vore ganske ironisk ettersom han jakta på det siste trofeet også skulle klubben han forlot ødlegge den drømmen...).

Link to comment
Share on other sites

Guest Re9es

Ikke verst trekning dette. Vi har gode resultat mot italienske lag.

Alt ligger til rette for en drømmefinale mot Barcelona! :P

 

hjemmekamp først både i kvert'n og semi'n var et minus da!

Link to comment
Share on other sites

Juventus. God natt. F*en.

 

 

Som forventet, og langt enklere enn Milan/Barca!!

 

Grei trekning. Welcome home Pat.......

 

 

Juventus er den hardeste motstanderen vi kunne trekke. Bunnsolide, og med en spillestil som absolutt ikke står bra mot Arsenal. En fysisk tøff midtbane, som kommer til å overkjøre oss. Vi sliter alltid mot fysiske motstandere. Juventus har også tidligere sendt oss ut av CL med et b-preget lag. Jeg liker det ikke.

 

 

-Og som andre sier: en pipekonsert mot Vieira ville rett og slett gjort meg forbanna.

Link to comment
Share on other sites

Juventus er et godt lag, og det er ikke kun flaks som gjorde at de slo ut Werder Bremen.

 

I siste oppgjør skapte Juventus MANGE store sjanser, men en keeper holdt Bremen inne i kampen helt til en ulykkelig tabbe helt på slutten av kampen. Synes synd på en som står sin beste kamp noensinne, men som på et blunk er syndebukk.......

 

Det jeg la merke til under de to kampene mellom Werder Bremen og Juventus var:

* Juventus sleit når Bremen gikk med flere spillere i angrep, og det ellers trygge italienske forsvarsorganiseringen var til tider under begge kampene lite å juble for.

 

* Juventus skapte mye på hjemmebane, og spesielt var de flinke når Bremen ikke var organsierte nok bakover på banen.

 

Dette er en tøff motstander, men jeg tror personlig at vi har en 50/50 mulighet.

Unngår vi flere skader mot oppgjørene, og kanskje Cole og Sol tilbake så kan dette være mulig. Hvem trodde at vi skulle slå Real Madrid?

 

Uansett, Vieira skal det bli stort å se på Highbury igjen. En legende for oss Arsenal supporter og ikke minst klubben!!!!

Link to comment
Share on other sites

Champions Leauge kvart + semifinalene

 

Kvart 1. Arsenal - Juventus

Kvart 2. Lyon - Milan

Kvart 3. Inter vs. Ajax - Villareal

Kvart 4. Benfica - Barcelona

 

 

Semi 1. Arsenal/Juventus - Inter vs. Ajax/Villareal

Semi 2. Lyon/Milan - Benfica/Barcelona

 

Finale Lyon/Milan/Benfica/Barcelona - Arsenal/Juventus/Inter vs. Ajax/Villareal

 

 

 

Blir moro med Juventus, men det blir sinnsykt vanskelig. Er jo mulig med topp innsats og flaks!

Så møter vi vel mest sannsynlig(?) Inter i Semien viss vi kommer så langt, før vi i finalen møter enten Barcelona eller Milan som får bank av de knallharde Arsenal gutta :P

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunnersforever

Juventus er et lag som gjør det veldig bra i serien for tiden og de er i veldig god form. Håper kulda settes inn over Highbury denne kampen:)

 

Trekningen kunne ha vært langt værre..

Link to comment
Share on other sites

Guest Re9es

Så spennende at "den lange pølsa" kommer tilbake til Highbury. Vieira som har uttalt at sjansene for å vinne CL i Juventus er MYE større enn i Arsenal....kan bli nødt til å spise sine egne ord. Uansett, Vieira er velkommen tilbake, og han blir helt sikkert godt tatt imot.

 

 

 

Det som er litt herlig å tenke på er at hvis vi skulle vinne CL, og Spudz kommer på 4. plass, da vil Spudz spille UEFA cup istedet, mens vi spiller CL! :P

 

Vi skal ikke komme bak spurs uansett!!

Link to comment
Share on other sites

Det som er litt herlig å tenke på er at hvis vi skulle vinne CL, og Spudz kommer på 4. plass, da vil Spudz spille UEFA cup istedet, mens vi spiller CL! :P

 

Ja, hehe. Da blir det liv i "Let`s all laugh at tottenham"-tråden ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest IronMaiden

Ingen tvil om at juventus er gode, men vi bør ha en bra mulighet. Blir nødt til å vinne hjemmekampen, for å måtte dra til Italia å snu et negativt resultat er alt annet en enkelt.

 

Satser på en reprise fra sist juve gjestet Highbury. Da rundspilte vi de :P

Link to comment
Share on other sites

Trekningen var helt grei den: Juventus er en overkommelig motstander. Hvis gutta jobber like hardt som det de gjorde over 2 kamper mot Real Madrid, tror jeg vi har en god sjanse til avansement. Det eneste som skuffet meg med trekningen, var at vi ikke fikk bortekamp først.

Link to comment
Share on other sites

Hehe. Nå er det på tide med kyndig utført fantasering:

 

Ser for meg overskriftene i avisene etter at Fabregas valser rundt med Vieira i 4x90 minutter:

 

"Læregutten er nå sjef"

"Kongen er død. Lenge leve kongen!"

"Wengers genistrek"

"Skjebnens ironi"

"De gamle er ikke alltid eldst (hvis man ser bort fra tremålsscorer Bergkamp)"

"Jeg kunne vært pappaen hans"

"Vieira angrer"

"En seier for junior-fotballen"

 

Osv..

Link to comment
Share on other sites

Helt konge trekning. Juve er et lag arsenal har sjangs til å slå, også møter de så fall ikke Bracelona i Semi-finalen. Det er bra. Blir en helt topp finale mellom Arsenal-Barcelona som arsenal vinner!

Link to comment
Share on other sites

Vieira som har uttalt at sjansene for å vinne CL i Juventus er MYE større enn i Arsenal....kan bli nødt til å spise sine egne ord. Uansett, Vieira er velkommen tilbake, og han blir helt sikkert godt tatt imot.

 

 

Vieira skal tas godt i mot - han er jo en legende ;) , men uttalelsen om at sjansene for å vinne CL er større i Juve er jo alene grunn god nok til å slå dem. Det ligger jo nesten an til at han her blir nødt til å spise i seg det han har sagt! :P Og selv om Juve er en formidabel motstander, de er slett ikke uslåelige, og av de kampene jeg har sett med dem i serie A denne sesongen, synes jeg de har hatt urimelig mye flyt (de er ikke SÅ gode!) - ja det har nesten vært litt "Chelsea-aktig" over det hele. Det gir kanskje grunn til bekymring, men kanskje flyten snart er brukt opp - på samme måte som med Chelsea? Arsenal har alt å vinne her, og bør skride til verket med et åpent sinn, stor entusiasme, masse tro på sitt eget talent, og med knallhard disiplinert jobbing. Så kan det nok gå bra...! B)

Link to comment
Share on other sites

Guest Diaby

Helt grei trekning.....

 

Juventus kampen blir utrolig vanskelig, vinner vi hjemmkampen kan alt skje.

 

Slår vi Juventus går vi til finalen, da blir det jaggu tur til Paris :P

Link to comment
Share on other sites

Det som er litt herlig å tenke på er at hvis vi skulle vinne CL, og Spudz kommer på 4. plass, da vil Spudz spille UEFA cup istedet, mens vi spiller CL! :P

 

Jo, vi kan fantasere om dette, men scenariet er jo ikke særlig realistisk. For det første skal det vel mye til for at vi vinner CL, men enda mer skal det jo til for at Spurs erobrer 4.plassen i PL! ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Diaby

Det som er litt herlig å tenke på er at hvis vi skulle vinne CL, og Spudz kommer på 4. plass, da vil Spudz spille UEFA cup istedet, mens vi spiller CL! :huh:

 

Jo, vi kan fantasere om dette, men scenariet er jo ikke særlig realistisk. For det første skal det vel mye til for at vi vinner CL, men enda mer skal det jo til for at Spurs erobrer 4.plassen i PL! :P

 

spurs har mange vanskelige kamper igjen. 4.plassen blir en kamp mellom arsenal og Bolton ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...