Jump to content

Champions League 2005/06


Dr. Phil

Recommended Posts

  • Replies 238
  • Created
  • Last Reply

For og gå helt til topps så må du slå de beste nesten uansett.

 

Nei, det må vi ikke. Vi kan la de andre slå de beste, så kan vi ta for oss Villarreal i kvarten, Benfica i semien og Lyon eller Inter i finalen. Dette er cupspill, ikke seriespill.

 

Jeg tar mer enn gjerne letteste vei.

Link to comment
Share on other sites

Guest Hleb13

Jeg håper vi trekker Villareal, også møter vi benfica i semifinalen.

Men jeg tror vi blir trekt mot en av de store f.eks Milan, Juventus eller Barca. Med litt UFLAKS blir det Milan

Link to comment
Share on other sites

AC Milan ,Juventus, Benfica , Villareal , Ajax eller Inter ønsker jeg meg i kvart'n

 

Lyon liker jeg ikke tanken på å møte med tanke på Carew som har ødelagt for oss tidligere . Og Barca er utrolig gode men jeg tror vi har en fair sjans til å vinne over de . uansett så håper jeg vi kan gå videre og møte disse to i semi eller eventuell finale hvis vi skulle komme oss så langt .

Link to comment
Share on other sites

Guest fabregas

Mine ønskemotstandarar:

1. Ajax (viss dei går vidare)

2. Benfica

3. Villareal

4. Lyon

5. Juventus

6. Inter

7. Milan

8. Barcelona

Link to comment
Share on other sites

Vi må jo møte de gode lagene en eller annen gang uansett!

 

-Vi har maksimalt 3 lag igjen å møte, og det er totalt 8 lag igjen. Jeg vil heller møte "enkel" motstand og gå videre, enn å ryke mot Barca.

Link to comment
Share on other sites

Ønskelista topp 5:

 

1. Barcelona

2. Milan

3. Inter

4. Villareal

5. Lyon

 

Vi må jo møte de gode lagene en eller annen gang uansett!

Spesiell tankegang, men greit nok. Dersom du ønsker god motstand hadde vel Juve vært greit? En slukøret Viera luntende av Highbury er vel ikke å forakte?

 

Må si jeg ønsker meg Benfica. Hadde vært veldig trivelig med seier på søndag, med påfølgende bekreftelse på hvor mye bedre vi er enn liverpool, med seier i kvartfinalen.

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk prestasjon av damen som ledet innledningen til trekningen!!! Helt utrolig at det går an! Kunne ikke kommunisere eller forstå dem hun intervjuet og det hele var jo bare et kaos. Etter å ha slutt blitt fulgt ut av helsepersonell var trekningen uten ledelse! :P

 

Hjemme mot Juventus!!! NYDELIG!

 

Nå er det klart, og vi har fått en flott motstander i kvartfinalen. Datoene settes av og nå er det bare å holde formen ved like i premier league! Det skulle ikke være noe problem.

Link to comment
Share on other sites

Dette ble jo nesten en drømmetrekning! Vi unngikk de tre vanskeligste motstanderne (Barca, Milan, Lyon), men må slite oss til seier mot Juve for å ordne biffen i semien mot overkommelig motstand..

 

Nei dette blir moro! Spennende å se hvilken mottagelse Vieira vil få på Highbury!??!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...