Jump to content

Champions League 2005/06


Dr. Phil

Recommended Posts

Guest A. Hleb

Hvor langt tror dere Arsenal kommer i Champions League i år? De har mislyktes i alle andre cuper denne sesongen så nå syns jeg det er på tide at de gjør det bra i noe!!!

Hvis Arsenal kommer videre, kanskje gjør det sjansene for at Henry går fra Arsenal enda mindre??

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 238
  • Created
  • Last Reply

tror de kan nå veldig langt, kanskje til en semifinale hvis vi er heldige, men vi skal slite hart om vi skal gå helt til topps. Men hvem vet det kan skje de beviste liverpool i fjor. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Guest A. Hleb

Ja, du har et poeng der!

Liverpool er ikke noe spesielt gode her i England... Men Arsenal har alltid hatt problemer i Champions League...eller nesten alltid..

Link to comment
Share on other sites

Ja, du har et poeng der!

Liverpool er ikke noe spesielt gode her i England... Men Arsenal har alltid hatt problemer i Champions League...eller nesten alltid..

38551[/snapback]

 

Liverpool har vært gode i england i år!!!

Link to comment
Share on other sites

Hvis de ikke gjør det bra i Champions League kommer dene sesongen til å være bortkastet.

Vi har ikke sjans til å vinne Premier League, FA og ligacupen. Så jeg tror spillerne gir absolutt alt og at vi vinner Champions League.

Link to comment
Share on other sites

Ja, du har et poeng der!

Liverpool er ikke noe spesielt gode her i England... Men Arsenal har alltid hatt problemer i Champions League...eller nesten alltid..

38551[/snapback]

 

Liverpool har vært gode i england i år!!!

38552[/snapback]

 

.... men det har vi, og da kommer altså vi til å vinne på straffer mot Barca i finalen og komme på 5.plass(?) i PL.... ;)

Neida...statistikk er noe jeg ikke gidder å forholde så veldig mye til, jeg ser heller på kampene og ser etter utførelsen der jeg. Så selv om det er det som skjer på tabellen som teller, så er det utførelsen jeg liker å se av Arsenal spesiellt! :rolleyes:

Sånn blir det forøvrig tvert i mot med Chelski!

Link to comment
Share on other sites

Guest A. Hleb
Ja, du har et poeng der!

Liverpool er ikke noe spesielt gode her i England... Men Arsenal har alltid hatt problemer i Champions League...eller nesten alltid..

38551[/snapback]

 

Liverpool har vært gode i england i år!!!

38552[/snapback]

 

Jeg syns ikke Liverpool har vært noe spesielt gode i år.. Kanskje ligger de høyt oppe på tabellen, men tror Arsenal er helt klart et bedre lag! Liverpool kommer ikke til å gjenta suksessen i Champions League i år hverfall.

Det var uansett mye flaks at de vant i fjor!!

Link to comment
Share on other sites

Guest A. Hleb
Ja, du har et poeng der!

Liverpool er ikke noe spesielt gode her i England... Men Arsenal har alltid hatt problemer i Champions League...eller nesten alltid..

38551[/snapback]

 

Liverpool har vært gode i england i år!!!

38552[/snapback]

 

.... men det har vi, og da kommer altså vi til å vinne på straffer mot Barca i finalen og komme på 5.plass(?) i PL.... ;)

Neida...statistikk er noe jeg ikke gidder å forholde så veldig mye til, jeg ser heller på kampene og ser etter utførelsen der jeg. Så selv om det er det som skjer på tabellen som teller, så er det utførelsen jeg liker å se av Arsenal spesiellt! :)

Sånn blir det forøvrig tvert i mot med Chelski!

38555[/snapback]

 

Chelsea tror jeg har rekorden på flaks-scoringer i slutten på kamper!! Sjeldent at de scorer noe mer enn 3 mål i en kamp... Det kan Arsenal:D:D:D To 7-0 seiere på ganske kort tid:D!! Men fordelen til Chelsea er nå at de slipper inn mindre mål enn oss.......

Link to comment
Share on other sites

Å sammenligne engelsk fotball med spansk fotball er som å sammenligne FrP og AP i samme bås. Tror dette kan tippe veier, men Arsenal er i mine øyne storfavoritter før disse kampene.

 

Real kommer til å slite mot Arsenal på Highbury og kommer til å prøve å spille kompakt uten hell. Arsenal kommer til å storme.

 

I Santiago Bernabeu tror jeg det kommer til å bli en jevn affære med få mål, men med Real Madrid press fra første sekund. Dette kan bli stygt eller uavgjort. Har liten tro på seier i Spania, men uavgjort er absolutt i sikte. Med mye flaks vinner vi begge kampene.

 

Uansett vinner Real aldri i Highbury, det skjer ikke.

 

To kamper med få mål, men med mye spenning er min spådom :)

Link to comment
Share on other sites

Guest A. Hleb
Å sammenligne engelsk fotball med spansk fotball er som å sammenligne FrP og AP i samme bås. Tror dette kan tippe veier, men Arsenal er i mine øyne storfavoritter før disse kampene.

 

Real kommer til å slite mot Arsenal på Highbury og kommer til å prøve å spille kompakt uten hell. Arsenal kommer til å storme.

 

I Santiago Bernabeu tror jeg det kommer til å bli en jevn affære med få mål, men med Real Madrid press fra første sekund. Dette kan bli stygt eller uavgjort. Har liten tro på seier i Spania, men uavgjort er absolutt i sikte. Med mye flaks vinner vi begge kampene.

 

Uansett vinner Real aldri i Highbury, det skjer ikke.

 

To kamper med få mål, men med mye spenning er min spådom :)

38738[/snapback]

 

Helt enig med deg på alle punkter!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

I kvartfinalen er det bare to lag jeg ønsker å møte. Det er Barcelona og Juventus. Jeg håper inderlig det blir et av disse lagene. Jeg er tilhenger av å angripe og gå rett i strupen på fienden. Det å forsvare seg og håpe på lettest mulig motstand er feigt! Det er ikke det som gir oss seier i denne turneringen, og det er ikke det som fører til at Henry, Cole m.f. blir overbevist om at de ønsker å fortsette i klubben. Da må vi vise at vi er best!

 

Nei, la oss ta Vieira eller Ronaldinho i neste kamp!

Link to comment
Share on other sites

Litt usikker på det å møte Villareal og Benfica forresten, fordi dette vil bli kamper hvor vi er favoritter. Det kan fort gjøre ting enda vanskeligere føler jeg, men selv om vi skulle trekke Barcelona eller Milan så blir jo ikke det noe enklere.

 

Jeg håper uansett at vi trekker Milan eller Barca, fordi vi kan slå dem ut og skal vi være gode nok til å vinne CL så må alle slås!

Link to comment
Share on other sites

Guest Ola Løvsletten

juventus, da blir de favoritter, og det er et lag vi er kapable til å slå

 

ikke noen fordel å få favorittstempel

 

liker bedre holdningen din helge, men juve er et dårligere lag enn barca og milan

Link to comment
Share on other sites

Guest northbank

jeg håper på juventus, de hadde flaks at de gikk videre

så får vi vise Vieira at han gjorde feil i å forlate Arsenal

vil unngå milan og barcelona

 

Hadde vært veldig moro å møtt Juve, og sett Vieira bli rundspilt av Fabregas!

Slik han lurte Zidane i går, kan han klare med Vieira og!

Link to comment
Share on other sites

Møter vi Juventus så er det bare å pakke sammen sakene. Det er det laget jeg aller helst vil unngå. De er desidert best organisert av lagene som er igjen, og har en sentral midtbane som vil overkjøre oss, da de har en fysisk tøff spillestil kombinert med eleganse. Og vi har jo sett hvordan Arsenal har gjort det i fysiske kamper tidligere denne sesongen. I tillegg har de 2 midtstoppere i aller ypperste verdensklasse.

Link to comment
Share on other sites

Er kanskje litt tidfleg ute her, men no som både chelski og pool er er ute av turneringa så er det vell duket for full prioritering av Arsenal hoss Tv3..Når ein samanliknar kampane pool vs benfica , chelski vs barcelona og Arsenal vs real så er det vell ingen tvil om kor den største underholdninga har foregått. På tida at vi Arsenal supportera og helt sikkert dei nøytrale, får det det vi ønsker.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ola Løvsletten

Møter vi Juventus så er det bare å pakke sammen sakene. Det er det laget jeg aller helst vil unngå. De er desidert best organisert av lagene som er igjen, og har en sentral midtbane som vil overkjøre oss, da de har en fysisk tøff spillestil kombinert med eleganse. Og vi har jo sett hvordan Arsenal har gjort det i fysiske kamper tidligere denne sesongen. I tillegg har de 2 midtstoppere i aller ypperste verdensklasse.

 

så du juvekampene, de langt fra imponerte, spissene deres er ikke allverden, zlatan og trez bommer mye på sjanser og står mye i offside

 

tror vi har gode muligheter mot de, tror ikke de er like fysiske som f eks Bolton

 

og så begynner det å bli et gammelt lag og ganske treigt

 

møter vi juve mener jeg vi har en fair sjans til å gå videre

Link to comment
Share on other sites

Er kanskje litt tidfleg ute her, men no som både chelski og pool er er ute av turneringa så er det vell duket for full prioritering av Arsenal hoss Tv3..Når ein samanliknar kampane pool vs benfica , chelski vs barcelona og Arsenal vs real så er det vell ingen tvil om kor den største underholdninga har foregått. På tida at vi Arsenal supportera og helt sikkert dei nøytrale, får det det vi ønsker.

 

Er redd for at Lyon vil prioriteres utelukkende pga Carew. Jeg tror også TV 3 vil prioritere en eventuell storkamp som Juventus-Milan eller Barcelona-Lyon framfor en kamp som Arsenal-Villarreal. Samme for meg i grunn, Arsenal får jeg helt sikkert sett på pub :D

Link to comment
Share on other sites

Møter vi Juventus så er det bare å pakke sammen sakene. Det er det laget jeg aller helst vil unngå. De er desidert best organisert av lagene som er igjen, og har en sentral midtbane som vil overkjøre oss, da de har en fysisk tøff spillestil kombinert med eleganse. Og vi har jo sett hvordan Arsenal har gjort det i fysiske kamper tidligere denne sesongen. I tillegg har de 2 midtstoppere i aller ypperste verdensklasse.

 

så du juvekampene, de langt fra imponerte, spissene deres er ikke allverden, zlatan og trez bommer mye på sjanser og står mye i offside

 

tror vi har gode muligheter mot de, tror ikke de er like fysiske som f eks Bolton

 

og så begynner det å bli et gammelt lag og ganske treigt

 

møter vi juve mener jeg vi har en fair sjans til å gå videre

 

Så den i redigert opptak, ja, så fikk ikke et komplett bilde av kampen. Men jeg har sett en del Serie A i år, og der har de vært bunnsolide gjennom hele sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Vil ha Barcelona (hvis Ronaldinho er skadet), for da er de ingenting (tapte begge seriekampene da han var suspendert). Så i semien vil vi ha Milan. De kan slås på farten (de er et gamlehjem med ingen unge spillere. Yngste er Kaka på 25 år...) I finalen vil vi ha Juventus, og ligge under 0-1 til pause. Så, i andre omgang, gjør Vieira to gigafeil og Arsenal scorer to mål. Så kan svikeren ligge og grine på gresset når han skjønner hvor teit det var av han å forlate Arsenal...

 

Men det beste av alt: Dette vil gjøre slik at Arsenal snapper Tottenhams CL-plass...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...